Recensie Noelia, St. Willebrord (voorheen Zaandam, Roosendaal) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Probie 66

Vaste klant
109
07/01/22
54
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/592555-noelia
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmorgen bij de goedlachse Noelia geweest in Roosendaal. Recensies op Kinky waren goed dus heb de gok genomen.....
Ze is een hele vriendelijke Spaanstalige dame die wel wat kleiner en voller is dan in haar advertentie staat. Hou je niet van vol dan moet je er gewoon wegblijven...Begroet met een lekkere tongzoen en dat doet ze ook goed, ik vond ze ook heel lekker pijpen en de sex was ook heel lekker....weet niet of het de bedoeling was maar voor we het wisten zat ie er gewoon in en heb ze zo in een paar standjes flink genomen tot ik het niet meer kon houden.....
Toen ik klaar was en ze opstond brabbelde ze wat in het Spaans en toen had ze volgens mij pas in de gaten dat ze iets "vergeten" was....Daarna nog lekker gezellig samen gedoucht en ben voldaan naar huis gegaan....Ze schijnt geen klokkijkster te zijn maar ik heb denk ik het half uur ook niet vol gemaakt.....nu wil ik meestal altijd toch al weg als ik er vanaf ben 🤣
 
Laatst bewerkt:
Ik kan de recensie hierboven volledig onderschrijven. Die is er eentje die van haar hobby werk heeft gemaakt. Of...zij is de volgende winnaar van de Oscar! In haar profiel staat "slanke lijf"... Nou..dat is ze niet. Zeker ook niet dik. Heerlijk rond, zacht, heet. Perfecte hygiene.. ruikt en smaakt heel lekker. Zij zegt uit Haiti te komen. Maar dat kan niet kloppen. Op Haiti slreken ze Frans. Misschien komt ze uit buurland Santo Domingo. Maar....eerlijk gezegd..ook zou ze van Mars komen..Prima! 😜. Alleen jammer dat ze nu blijkbaar in Arnhem zit. Anders had ze zeker een vaste klant aan mij gehad!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan