Recensie Noemie, L'Atelier, Menen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

instigator

Newbie
16
08/08/23
45
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagedelatelier.be/nl
Totale kosten (in euro)
180
Deze week van de kerst promo gebruik gemaakt om 90min Tantra Rouge te nemen bij Noemie.
Normaal verkies ik thaise massage maar dacht eens iets nieuws te proberen na het zien van haar foto's op de site.

Noemie is een mooie slanke dame met natuurlijke borsten die zelf een aardig woordje nederlands spreekt.
De locatie kan, zoals eerder omschreven, wel wat zorg gebruiken en het is raar om op een grote markt dit pand binnen te stappen met vele ogen op je.

De massage zelf was heerlijk. Na een douche die zich op de kamer bevind heb ik een zalige tijd beleefd. Geen doorsnee Thaise massage maar een zeer trage, zachte en intieme opbouw naar 2 heerlijke manuele hoogtepunten waarbij je haar hele lichaam met respect mag aanraken.
Je kan voelen dat ze dit met volle overgave doet.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze week van de kerst promo gebruik gemaakt om 90min Tantra Rouge te nemen bij Noemie.
Normaal verkies ik thaise massage maar dacht eens iets nieuws te proberen na het zien van haar foto's op de site.

Noemie is een mooie slanke dame met natuurlijke borsten die zelf een aardig woordje nederlands spreekt.
De locatie kan, zoals eerder omschreven, wel wat zorg gebruiken en het is raar om op een grote markt dit pand binnen te stappen met vele ogen op je.

De massage zelf was heerlijk. Na een douche die zich op de kamer bevind heb ik een zalige tijd beleefd. Geen doorsnee Thaise massage maar een zeer trage, zachte en intieme opbouw naar 2 heerlijke manuele hoogtepunten waarbij je haar hele lichaam met respect mag aanraken.
Je kan voelen dat ze dit met volle overgave doet.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Al een tijdje interesse in deze zaak maar mijn frans is nihil.
Is dit een probleem ?

Terug
Bovenaan Onderaan