Recensie Noemy, Leuven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hubbart2

Newbie
Forumpionier
10
30/07/21
16
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen ik de foto's zag en de prijs (nu 100 EUR/uur) heb ik het erop gewaagd en ... het was uitstekend! De foto's zijn echt! Wel enkel pijpen met ...
 
Toen ik de foto's zag en de prijs (nu 100 EUR/uur) heb ik het erop gewaagd en ... het was uitstekend! De foto's zijn echt! Wel enkel pijpen met ...
Pijpen staat nochtans niet in haar programma. Maakt ze daarvoor dan wel een uitzondering ?

"Gentlemen please save yourself the trouble of asking me for something that is not on my program. if not this is that I do not do it, then do not ask, if you want me to be serious."
 
Drie verschillende advertenties, Gracy, Noemy, Leuven, Aarschot... wasmeda allemaal... Kan er ook gewoon niet aan uit volgens advertentie, geeft die nu massages en werkt ze af met intiem, inderdaad geen pijpen in programma (waarmee ik de recensent niet in twijfel wil trekken)... Geen idee wat ervan te verwachten. Het enige dat duidelijk is, is @hubbart2 z`n recensie waarvoor dank ;)
 
Ze doet de gewone dingen: pijpen (met c), neuken met c, 69, ... het was een heel leuke ervaring (ik spreek wat Spaans - dat helpt ...). Ik denk dat ze nog nieuw is in het vak, maar ze zit toch in een circuit, ze was al enkele dagen in de buurt van Antwerpen, ... Ik vermoed dat iemand anders de advertenties schrijft en dat je niet te veel op de 'mogelijkheden' moet letten (ik denk niet dat 'Bezoek aan parenclub' mogelijk is ...). Ik vond ze zeer mooi en zeer lief ...
 
Ik heb Noemy al een aantal keren bezocht en elke keer opnieuw bezorgd ze mij een onvergetelijk moment. Ze is een bloedmooie donkere parel, lief en enorm sexy. Ze neemt haar tijd en maakt er absoluut geen bandwerk van. Ze blijft nooit heel lang op 1 plaats , vorige week was ze in Ieper en nu is ze in Mol. Noemy is enorm hygienisch en doet alles safe , ik zou het absoluut ook niet anders willen. Ze doet vluggertjes voor 70 , half uurtje is 100 maar als ik ga dan neem ik een uur voor 150 . She's heaven on earth , echt een aanrader voor wie eens goed verwend wil worden . Ik ga snel richting Mol :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan