Nooit foto's versturen....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had in mijn avontuurlijk actieve periode een extra simcard. Nu 'wandel' ik nog maar zelden en als ik eens erge zin heb weet ik wel wie ik op wil zoeken en daar ben ik al lang en breed bekend, dus feitelijk geen aanleiding meer voor uiterste voorzichtigheid. Evengoed heb ik niet mijn smoelwerk op mijn Whatsapp profiel. Ik zie daar geen reden toe. Wie mij kent weet hoe ik eruit zie en als iemand die ik niet ken mijn nr opzoekt in Whatsapp hoeft die mijn snuit niet te zien.
 
Ik volg niet waarom men denkt dat het "exposen" van een wandelaar zoals op Facebook ofzo enige zin heeft. Facebook host niet zulke content, in waarin iemand wordt afgezet of afgeperst. Het is louter als dreigmiddel en alleen goedgelovige die bijv. een vrouw of gezin te verliezen hebben vallen hiervoor, anders niet.

Een website is tegenwoordig aansprakelijk als iemand daar content host in waarin een ander voor laster of smaadt wordt gepubliceerd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan