Nooit foto's versturen....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ik al tijdje terug gedaan.. het is geen https adres. Een https adres is, volgens mijn site bouwer, enkel handig als er betalingen gedaan zouden worden. Maar dat heb ik allemaal niet. Ik kan er iig nog steeds opkomen ?, zonder die waarschuwing.

Overigens kost die website mij al een stamp geld ieder jaar, https ervoor kost nog meer. Ze bestaat enkel voor de info die erop staat.
Joke, voor wat jij er mee doet hoeft het echt geen stamp geld te kosten.
Je business is wellicht een rem maar anders kan een handige Harry (student) je echt wel helpen.
En jij wellicht hem?
 
Joke, voor wat jij er mee doet hoeft het echt geen stamp geld te kosten.
Je business is wellicht een rem maar anders kan een handige Harry (student) je echt wel helpen.
En jij wellicht hem?
Mwoah een simpele website draai je eventueel nog op een RPi.
Voor een Linux VPS (Virtual Private Server) betaal je bij Contabo (hosting provider in D) bijvoorbeeld €8 per maand. Een NL domein (inclusief DNS) kun je al krijgen voor zeg €20 per jaar. LetsEncrypt certificaten zijn gratis (hebben een geldigheidsduur van 3 maanden, maar kunnen automatisch worden verlengd).

@JokePrive Als je advies hierover nodig hebt, kun je mij wel een PM sturen. Kosten voor webhosting kunnen aardig oplopen, afhankelijk van de eisen die je stelt.
 
Maar als een Ukrainse vrouw een foto van mij heeft die niet vindbaar is op internet en verder een prepaid nummer, dan kan ze toch nog steeds niks?
 
Ik heb weleens een kleine (dus weinig bytes) portretfoto met grove korrel gebruikt die verder nergens online is. Zoiets lijkt me niet te traceren met 'gezichtsherkenners' en als ik er via zo'n fotozoeker naar keek kreeg ik gewoon veel plaatjes van "nogal oude grijze blanke man met bril".
 
Whatsapp heeft tegenwoordig een feature dat je een foto kan sturen die na een keer niet meer te bekijken is, deze foto wordt ook niet opgeslagen op het device, een screenshot maken kan ook niet al deze bekijkt. Je moet dan toch wel behoorlijk ver gaan willen ze de foto alsnog opslaan. Lijkt me de beste methode als je bang bent dat ze iets met je foto doen...
 
Whatsapp heeft tegenwoordig een feature dat je een foto kan sturen die na een keer niet meer te bekijken is, deze foto wordt ook niet opgeslagen op het device, een screenshot maken kan ook niet al deze bekijkt. Je moet dan toch wel behoorlijk ver gaan willen ze de foto alsnog opslaan. Lijkt me de beste methode als je bang bent dat ze iets met je foto doen...
Foto maken van het scherm met een ander toestel
 
Whatsapp heeft tegenwoordig een feature dat je een foto kan sturen die na een keer niet meer te bekijken is, deze foto wordt ook niet opgeslagen op het device, een screenshot maken kan ook niet al deze bekijkt. Je moet dan toch wel behoorlijk ver gaan willen ze de foto alsnog opslaan. Lijkt me de beste methode als je bang bent dat ze iets met je foto doen...
Als het hun bedoeling is om met n foto wat te gaan bijverdienen of machtsspelletjes te spelen, dan zijn ze hoedanook al ver onderweg, en is een fotootje maken van het scherm 'just the next step'
 
Wow, wat een paranoïde gedachten in deze thread. Wat denk je wat mensen kunnen met een foto van je? Zolang je niet met je pik uit je broek staat (mannen doen dat nog wel eens), valt er weinig kwaads mee te doen. Enig vertrouwen lijkt me wel zo plezierig als je een intiem contact zoekt. 😂
Helemaal mee eens.

Vooral als je zelfstandig werkt is een foto fijn 🙏🏽
Een hele blind sex date is voor een dame ook gewoon een risico, dat wordt weleens vergeten.
Dank ad heren die wel op goed vertrouwen een foto delen. En helemaal fijn als ik en andere sekswerkers dat vetrouwen niet beschamen ❤️
 
Helemaal mee eens.

Vooral als je zelfstandig werkt is een foto fijn 🙏🏽
Een hele blind sex date is voor een dame ook gewoon een risico, dat wordt weleens vergeten.
Dank ad heren die wel op goed vertrouwen een foto delen. En helemaal fijn als ik en andere sekswerkers dat vetrouwen niet beschamen ❤️
Daar kan ik het ook wel mee eens zijn. Vanuit dat oogpunt had ik het nog niet bekeken
 
Helemaal mee eens.

Vooral als je zelfstandig werkt is een foto fijn 🙏🏽
Een hele blind sex date is voor een dame ook gewoon een risico, dat wordt weleens vergeten.
Dank ad heren die wel op goed vertrouwen een foto delen. En helemaal fijn als ik en andere sekswerkers dat vetrouwen niet beschamen ❤️
De foto die ik in zo'n geval deel is ook goed herkenbaar (men staat niet raar te kijken als ik daadwerkelijk verschijn) echter wel zo dat de 'machines' er niet gemakkelijk zelf een ID aan plakken en eventuele sociale media herkennen. Is er gewoon welbespraakt contact in Nederlandse taal dan voel je al eerder dat het goed zit en dat je niet met een rare tokkie van doen hebt. Met dames uit het 'rondreizende circus' komt het voor dat het niet eens hun eigen foto's zijn waarmee ze zich bekendmaken. En het kan ook zijn dat de telefoon of al die contactgevens worden verpatst aan iemand die er wat mee wil verdienen en dan die mannen gaat spammen met poging tot afpersing. Dan is het prettig als het gebruikte tel.nr niet makkelijk is te herleiden naar je naam & adres en als je foto niet 1 2 3 naar je sociale contacten leidt.
 
Bij ieder privehuis, massagesalon of appartement waar je binnenstapt word je gefilmd. Zeer eenvoudig om op je gezicht in te zoomen en een printje te maken..
Dat is toch ook geen probleem, of in elk geval niet waarover we het hier hebben?

Of vind je dat ik wel (bij wijze van spreken dan) mijn persoonlijke foto-album kan gaan rondsturen aan iedereen hier louter omdat een privéhuis dat ik willens en wetens bezoek voor de veiligheid mijn snoet op video heeft?

;)
 
Dat is toch ook geen probleem, of in elk geval niet waarover we het hier hebben?

Of vind je dat ik wel (bij wijze van spreken dan) mijn persoonlijke foto-album kan gaan rondsturen aan iedereen hier louter omdat een privéhuis dat ik willens en wetens bezoek voor de veiligheid mijn snoet op video heeft?

;)
Je kan alleen maar hopen dat het privehuis de beelden na de bewaartermijn van 4 weken wist en er verder niks mee aanvangt zoals delen met wie dan ook
 
Je kan alleen maar hopen dat het privehuis de beelden na de bewaartermijn van 4 weken wist en er verder niks mee aanvangt zoals delen met wie dan ook
Daar zit ik niet zo mee. Wat moeten ze met al die beelden van al die brave Hendriken die binnenstappen. Voor de security wel prettig, ook voor de bezoeker.
Gaat zo'n privehuis iemand lastigvallen en die dient een klacht in dan zijn de rapen gaar en de druiven zuur zodat boontje om zijn loontje komt.
Een dame die thuis ontvangt vertelde me eens dat ze een camera in de hal heeft zodat er altijd beelden zijn als een klant zich misdraagt.
Dat juich ik toe (de camera, niet het misdragen).

Het gaat er denk ik om dat je, voor de eerste kennismakingsberichten worden uitgewisseld, niet al meteen je LinkedIn of Facebook tronie stuurt.
 
Daar zit ik niet zo mee. Wat moeten ze met al die beelden van al die brave Hendriken die binnenstappen. Voor de security wel prettig, ook voor de bezoeker.
Gaat zo'n privehuis iemand lastigvallen en die dient een klacht in dan zijn de rapen gaar en de druiven zuur zodat boontje om zijn loontje komt.
Een dame die thuis ontvangt vertelde me eens dat ze een camera in de hal heeft zodat er altijd beelden zijn als een klant zich misdraagt.
Dat juich ik toe (de camera, niet het misdragen).

Het gaat er denk ik om dat je, voor de eerste kennismakingsberichten worden uitgewisseld, niet al meteen je LinkedIn of Facebook tronie stuurt.
Misschien ook wel prettig voor bepaalde instanties. Wie zal het zeggen
 
Ik heb een aparte wandeltelefoon maar bij een aantal vaste dames gebruik ik mijn privenummer met profielfoto zodat ik niet steeds hoef te klooien met 2 telefoons op zak
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan