WHEM Noortje, Marokkaanse, Amsterdam (maar ook rest NL)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Noortje curvy lange dame 1,78m

Amina halfbloedje curvy lange dame

Fatima vol marokkaanse volslank engels sprekende https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4181669-fatima

Iemand die ervaring heeft met een van deze dames??
 
Ze reageerd best afstandelijk met ik doe dit niet dat niet hoe was het precies voor jou? Gaf ze gfe

Ik heb een aantal keer berichten gestuurd, de ene keer was ze wat aardiger dan de andere keer.

Het is ook echt een (half) Marokkaanse, die zijn nou eenmaal niet altijd klassiek spontaan.

Eerlijk wel, ik ga eigenlijk altijd alleen voor vluggers, ze was toen ik geweest ben dan wel denk ik in een goeie bui.
 
Ik heb een aantal keer berichten gestuurd, de ene keer was ze wat aardiger dan de andere keer.

Het is ook echt een (half) Marokkaanse, die zijn nou eenmaal niet altijd klassiek spontaan.

Eerlijk wel, ik ga eigenlijk altijd alleen voor vluggers, ze was toen ik geweest ben dan wel denk ik in een goeie bui.
Mocht je haar tongen beffen?
 
Prijs lijkt "normaal" voor Marokkaanse, maar te duur voor mij. Nog even los van de extra's.
Recensies betwijfel ik ten zeerste.
Ad is actief sinds augustus 2022. Zou toch wel een recensie kunnen hebben.
 
Aangezien ik de dame reeds 1x heb bezocht en 1x heb ontvangen, heb ik zojuist een recensie geschreven:

 
Terug
Bovenaan Onderaan