Recensie Noortje/Nora, Barendrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BasicDude

Newbie
Forumpionier
22
30/06/21
36
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/supergeile-noortje_7100693
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Noortje/ Nora is ondanks dat haar foto's doen vermoeden, niet blank of licht getint. Nora is hartstikke donker/zwart van huidskleur. Dus dat was een verassing toen ze binnen kwam.
A fijn,
Het contact:

- Contact via de app was goed, reageert snel kort en bondig. even tijd afgesproken en de prijs/wensen/extra's en zo gezegd is zo gedaan. Ze appte nog dat ze onderweg was, en 20 minuten te laat.

De dame:

- Zoals al gezegd, is Nora dus niet de dame van de foto's. Ze is een zeer donker getinte dame met een gigantische voorgevel (ik denk G, maar ik heb echt geen verstand van boob size) een goede kont en stevige benen. Maar ze is zeker niet dik, ook niet super slank ofzo. Heeft lang zwart krullend haar. Ze is klein ik denk zo'n 1.63. Ze is wel 100% NL en spreekt dan dus ook gewoon Nederlands Ik schat haar leeftijd ergens tussen de 30 en 35.

De date:

- Nora was dus 20 minuten te laat maar kwam met eigen vervoer aan was gewoon normaal gekleed en belde netjes aan. Eenmaal binnen ging ze lekker op de bank zitten en begon meteen lekker te kletsen. Uiteraard "as usual" ff het financiële deel afgehandeld en daarna wilde ze eigenlijk gelijk over tot actie. Dat hoefde van mij nog niet, eerst gewoon even rustig wat drinken. Ze kwam lekker tegen mij aanzitten en kletsten over van alles en nog wat. Ze had wat leuke kleding meegenomen dus na een half uurtje ging ze die dan ook maar is aantrekken. Eenmaal omgekleed kon het feest beginnen. In de woonkamer op bank een heerlijk lap dance waarna ze op haar knietjes ging, ik vroeg nog wil je een kussentje, waarop ze antwoorde, nee hoor we gaan zo toch naar de slaapkamer maar ik wil gewoon even voorproeven. Kennelijke smaakte die goed want ze kon er geen genoeg van krijgen. Het hele zaakje werd meegenomen, en slapdullah was inmiddels omgetoverd tot palmboom. Door naar de slaapkamer waar ze nog even lekker doorging, condoom erom (met chocolade smaak, is weer eens wat anders) en heerlijk in doggy klaargekomen. Normaal doe ik meer standjes maar door het langdurige voorspel kon ik het niet meer houden. Al met al dus een prima date!

In het gesprek vroeg ik aan haar hoe lang ze dit werk al deed, ze zei vanaf september vorig jaar. De advertentie is van 11 December 2019. Dat verklaart wellicht waarom het niet "meer" de dame is van de foto. Ze zei ook dat ze dit nog maar een jaartje zou doen en dan stopt.

Laterrrr!

BasicDude
 
@wasdebeer ik ben het met je eens. Ik wilde haar ook thuis uitnodigen maar ik val niet op negerinnen dus dan had er een rare situatie bij mijn voordeur ontstaan. Foto's van 10 jaar terug vind ik al misleidend maar van wit naar zwart liegen vind ik not done.
 
Helemaal eens hoor heren! Het was voor mij ook een verassing. Ik heb het niet echt als misstand ervaren omdat het toch regelmatig zo is dat de foto's niet overeenkomen met wat er voor je deur staat. Soms komen er ook meerdere dames vanuit één advertentie. Ik kan alleen niet beoordelen of dat voor deze advertentie ook geld. Gezien het verschil hier tussen foto en dame zo groot is zal ik ook nog even een linkje maken in mistanden. (y)
 
Deze dame ook een aantal keren op bezoek gehad, niet omdat het nou zo'n succesvolle date was maar omdat ze onder meerdere namen adverteert. Foto's zijn niet van haar maar komen redelijk overeen qua vormen, het is inderdaad een donkere dame, dit is niet altijd duidelijk aangegeven in de advertentie.

Nora / Monica / … / is niet geheel naturel, haar enorme borsten zijn nep, haar lippen zijn gedaan en haar kont staat als een soort dakkapel achter op haar benen, ieder zijn smaak.

Ze is na een controle wantrouwend maar eens de afspraak staat op tijd. Eenmaal binnen stelt het niet veel voor, broek naar beneden, topje uit, snel pijpen (wat ze op zich lekker kan), neuken, kleren aan en klaar.

Voor mij is het ook wel klaar met haar


 
Klopt helemaal,

Had vroeger 2x gedate met Noortje, dat was een Marokkaanse dame met een Vlaams accent.

Later kwam daar deze donkere dame voor terug. Wat een echt seksmonster is. Heb dingen met haar gedaan die het daglicht niet kunnen verdragen. Prachtige tijden!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan