Recensie Nora, Dynamite Prive, Nieuwegein 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robhendriks

Wandelaar
28
22/06/22
19
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag weer kort op bezoek geweest bij Dynamite Prive, en daar stelde onder andere Nora zich voor.
Nora is volgens de site een marrokaanse dame van ergens halverwege de twintig en ziet er echt verdomd goed uit.
De reden waarom ik voor haar koos was mede omdat ze van die verdomd sexy blauwe lingerie aanhad met echt alle toeters en bellen.
Dus visnet kousen, jarretels, geile string en mooi BH.
Toen ik dat zag was mijn keuze al snel gemaakt

Gedurende de kennismaking op de kamer kwam ik er achter dat het ook nog eens echt een leuke gezellig dame is
Ze was ze pas net werkzaam bij DP, maar heeft ze hiervoor al ergens anders gewerkt.
Geen idee waar, anders had ik de review daarbij kunnen plaatsen, maar ach.

De sex zelf was echt heel erg lekker
Ik hou er van als m'n ballen ook verwent worden, en daar begon ze dus rustig mee.
Daarna heeft ze me heerlijk gepijpt en kon ik tussen door mooi aan haar mooie borstjes en billen voelen.
Na het pijpen verschillende standjes gehad, waarbij ik de cowgirl echt zo ontzettend geil vond, niet normaal
Nadat ze ook even reverse cowgirl had geteased alleen gekozen voor doggy style: ik wilde haar gewoon echt neuken, uitkijkend op die heerlijke billen.
Nou, dat aanblik kon ik niet zo lang volhouden, dus na een paar minuten van doggy haar lekker volgespoten.


Daarna nog even wat gekletst en ik blij het een leuke meid vinden
Echt een toppertje deze Nora.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/nora/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Nora geweest voor en half uurtje.
Het is een super aardige meid en ze heeft ook nog een heerlijk lichaam.

Pijpen (zonder) was echt heerlijk en toen ze eenmaal boven op mij zat, wat een genot.
Dus heren ga echt genieten van Nora, als je haar met respect behandeld heb je echt een superdate.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrolijke jonge Beauty in uitdagende catsuit - het schuim stond op mijn lippen nadat ze haar had voorgesteld.
Onttroond van d'r catsuit kwam killer-body met ferme cups en extreem lekkere kont tevoorschijn

Goede Teasing skills - liggend op m'n rug ging ze reverse op me zitten en tergend langzaam kwam d'r pussy richting mijn gezicht.
In '69 een behoorlijke tijd genoten en daarna - na nog een stevige lik- diverse poses doorgenomen.

Na afloop spendeert ze rustig de tijd voor wat smalltalk
Uiteindelijk met big smile het pand weer verlaten.
 
Afgelopen dinsdag weer kort op bezoek geweest bij Dynamite Prive, en daar stelde onder andere Nora zich voor.
Nora is volgens de site een marrokaanse dame van ergens halverwege de twintig en ziet er echt verdomd goed uit.
De reden waarom ik voor haar koos was mede omdat ze van die verdomd sexy blauwe lingerie aanhad met echt alle toeters en bellen.
Dus visnet kousen, jarretels, geile string en mooi BH.
Toen ik dat zag was mijn keuze al snel gemaakt

Gedurende de kennismaking op de kamer kwam ik er achter dat het ook nog eens echt een leuke gezellig dame is
Ze was ze pas net werkzaam bij DP, maar heeft ze hiervoor al ergens anders gewerkt.
Geen idee waar, anders had ik de review daarbij kunnen plaatsen, maar ach.

De sex zelf was echt heel erg lekker
Ik hou er van als m'n ballen ook verwent worden, en daar begon ze dus rustig mee.
Daarna heeft ze me heerlijk gepijpt en kon ik tussen door mooi aan haar mooie borstjes en billen voelen.
Na het pijpen verschillende standjes gehad, waarbij ik de cowgirl echt zo ontzettend geil vond, niet normaal
Nadat ze ook even reverse cowgirl had geteased alleen gekozen voor doggy style: ik wilde haar gewoon echt neuken, uitkijkend op die heerlijke billen.
Nou, dat aanblik kon ik niet zo lang volhouden, dus na een paar minuten van doggy haar lekker volgespoten.


Daarna nog even wat gekletst en ik blij het een leuke meid vinden
Echt een toppertje deze Nora.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/nora/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nora ook bezocht n.a.v. de positieve recensies, had ik achteraf beter niet kunnen doen...
Helemaal eens dat ze er zeer mooi, sexy en lekker uitziet maar voor de rest maakte ze er met haar vervelende gedrag en matige service een grote antireclame voor zichzelf van.

Deze ijskoningin had er duidelijk totaal geen zin in om er wat van te maken. Ze liet mij dat van de eerste tot de laatste seconde op allerlei manieren blijken en voelen. Met haar gemaakt vriendelijke stemmetje ging ze me voor naar de kamer maar vanaf het moment dat we daar waren communiceerde ze op chagrijnige hooghartige verveelde wijze en toon.

Ze deed niets om mij ook maar een beetje welkom te laten voelen, ging passief op bed liggen wachten totdat ik uitgekleed en gewassen was en deed nog steeds niets toen ik me naast haar op bed nestelde. Vanaf het begin probeerde ik op een onderhoudende toon gezellig kletsend met Nora kennis te maken maar merkte al snel dat dat zinloos was aangezien haar houding stoïcijns, plichtmatig en kil bleef.
Ze vertelde me desgevraagd dat haar pretpakket (B, TZ en PZC) mij € 100,00 zou gaan kosten, het dubbele dat zowel zijzelf als haar collega's veelal aan andere wandelaars in rekening brengt.
Haar fysieke service viel ook nogal tegen. Al snel een condoom om de nog slappe junior en een beetje troosteloos sjorren brachten mij niet in hoger sferen. Pijpen slap, eentonig en inspiratieloos. Zowaar kwam ze eventjes in cowgirl op me zitten zodat ik haar prachtige puppy's mocht likken. En eerlijk is eerlijk, niet lang daarna volgde er nog een lekker moment, dat van mijn finish tijdens de korte cowgirl.

Daarna doorbrak ze de door haar doods gemaakte sfeer voornamelijk met haar cynische opmerkingen. En geheel in stijl was ze niet zo attent om mij even uit te laten.

Geloof best dat Nora het anderen wel naar de zin maakt maar mij bezorgde ze helaas een behoorlijk teleurstellende ervaring. Wat jammer!
 
Laatst bewerkt:
Recensie: Ik was al even aan het speuren op Kinky naar de parel van de regio Utrecht. Club of prive bezoek....? Bezoek aan La Cloche gebracht maar daar enigszins teleurgesteld na de voorstelronde zonder match vertrokken. Bij Dynamite Prive voorgesteld aan diverse dames en met beauty Nora naar een keurige kamer in het vernieuwde deel. Kamer is netjes maar mag iets meer sfeer krijgen. Geweldige klik met deze Nora. Elegant, vrouwelijk, sexy, bambi-ogen, naturel EN communicatief goed, maar ze kan nog veel MEER dan praten met die mond!! Wow! 45 minuten genoten van een prachtige vrouw/meisje. Een geweldig orgasme terwijl ze zachtjes in m'n oor kreunde. Ik ga daar snel weer op bezoek.
 
Ik was nieuwsgierig naar Nora en was in de buurt. Volgens de advertentie op Kinky zou ze er zijn. Ik belde om af te spreken, maar ze was twee weken met vakantie volgens de gastvrouw. Ze wordt dus als lokkertje gebruikt, de wel beschikbare dames zagen er vrijwel allemaal een stuk minder goed uit. Ook een beetje rare ontvangen, in zo'n kleedhokje achter een gordijn. De meeste dames lieten zich maar zo kort zien, geen hele positieve indruk. Ik zal niet snel terug gaan naar DP.
 
Ik had ook die slechte ervaring dat de dames zich heel kort laten zien in het 'kleedhokje'. Ik heb ze nog een keer laten langskomen en dan dat ze zich wat langer laten zien. En dat ze zich ronddraaien om de billen te zien. Kan je gewoon vragen aan de gastvrouw.
 
Deze staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje. Normaal gesproken kan ik dus alleen vrijdag of in het weekend.... En tot nu toe staat ze dan nooit op de agenda van Dynamite...
Andere dagen van de week vaak wel ...
Nu ga ik kijken, geen garanties (werk e.d.) of het wellicht ergens donderdag lukt als ze dan werkt.... En anders zal ik toch echt een keer een middag vrij moeten nemen....
De recensies hierboven zijn veelbelovend, en ik kan niet wachten 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan