Recensie Nora, Kaggevinne 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik probeer elke paar weken eens bij Nora langs te gaan, wanneer ze tijd heeft. (wat recent toch niet zo evident is)
Nora is een van de enige dames waar de volledige duurtijd van het bezoek zo voorbij is en ik wenste dat ik langer kon blijven.
Enorm aangenaam in omgang, en over haar kunsten kan ik alleen maar beamen wat de rest hier al gezegd heeft.

Het is inderdaad zonde dat ze geen intiem doet - want dat moet volgens mij mindblowing zijn als haar andere kunsten enige indicatie zijn - maar we nemen wat we kunnen krijgen zeker hé?

Ze krijgt op alles 5 sterren van deze wandelaar en oneindig veel herhalingsgevaar.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Altijd heerlijk om een uurtje bij Nora te vertoeven! Soms moeilijk om een afspraak vast te krijgen.
 
Moet dit topic dan niet naar de provincie Antwerpen verhuizen? Als de ontvangst effectief in Bergom is en niet in Kaggevinne?

Ik meen mij te herinneren dat Nora vroeger nogal wat katten had rondlopen, is dat nog steeds zo? Misschien vergis ik me van dame, het is al heel lang geleden dat ik daar geweest ben.
 
Klopt inderdaad ze zit in de provincie Antwerpen.

katten heb ik er nog nooit gezien.
langs geweest bij nora in blauberg. Eerst een lekkere massage, daarna begint ze lekker te pijpen en zuigde ze lekker aan mijn ballen. Ze wreef met haar natte kut tegen mijn lul, na wat tong zoenen. Tussen haar dikke tieten ben ik klaar gekomen. Een aanrader 😉😎
 
Laatst bewerkt:
Ze is al lang bezig met plannen om weg te gaan uit België (al van een paar landen gesproken, maar laatste keer was het Spanje dacht ik).
Dus ze gaat dan regelmatig op verkenning. Als ze een plek gevonden heeft kan het zelf zijn dat het permanent is.
Dus ja, is nog maar de vraag of en wanneer ze terug komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan