WHEM Nora, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onmogelijk mee af te spreken. Moest mijn afkomst doorgeven en kreeg daarna te horen dat ze het adres per sms zou doorgeven. Na 15 minuten geen bericht maar weer eens gebeld of ze het wou doorgeven. Ja dat zou ze doen.

Nooit meer wat van haar laten horen. De telefoon gaat wel gewoon over..
 
Elke marokkaanse dame waar je mee afspreekt vraagt dat lijkt wel. Samira uit Den Haag doet dat ook! Willen geen landgenoten ontvangen geven ze dan aan. Samira stuurt dan vervolgens ook het adres als je NL bent maar in Zoetermeer :S

Ben wel benieuwd of het iemand lukt om wel langs te gaan, wil dan ook de proef op de som nemen.
 
Is er iemand hier op deze forum die ooit met haar heeft kunnen afspreken? Ik SMS haar keer op keer maar ze reageert er nooit op. Whatsapp heeft ze ook niet.

Heel vreemd. Ze is wel een prachtige vrouw aan haar fotos te zien. Ik wil haar gewoon graag een keer proberen :)

 
Misschien eerst even zoeken (op advertentienummer) voordat je een topic opent?
Over haar zijn al 2 topics

en
 
Meerdere keren bij haar geweest, sommige van die foto's zijn van haar. Moeilijk mee af te spreken, echt een genot voor de ogen, als voor de sex, hangt af van de click die je met haar hebt.

Ze levert goede basis service neuken, pijpen etc. Haar prijs is echter gebaseerd op haar waanzinnige lichaam. Wandel al jaren in NL, BE en DU maar een lichaal als de hare kom je bijna niet tegen echt 1 op de 1000.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan