Algemeen Nottuln - Partytreff Lovefuctory

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Poster

Stamgast
Forumpionier
451
01/07/21
290
3
Waar is deze club gebleven, ik kwam er graag en heb ook recencies hier geplaatst.
Bijdragen op girlsreview kan ik niet meer vinden en hun websites reageren niet meer.

Oststraße 30, 48301 Nottuln, Duitsland

Iemand info? - heb geen zin om 2 uur voor niks te rijden.

@admin waarom is info hier weg en niet b.v. aangepast met gesloten of andere reden?
 
Waar is deze club gebleven, ik kwam er graag en heb ook recencies hier geplaatst.
Bijdragen op girlsreview kan ik niet meer vinden en hun websites reageren niet meer.

Oststraße 30, 48301 Nottuln, Duitsland

Iemand info? - heb geen zin om 2 uur voor niks te rijden.

@admin waarom is info hier weg en niet b.v. aangepast met gesloten of andere reden?
Heeft het hier ooit gestaan dan? De club heeft geen website. Als je niet voor niets wilt rijden, dan zul je moeten bellen.
Onbeperkt naar de kamer mag wettelijk niet meer. Misschien hebben ze nog wel een entree waar een paar keer sex bij in zit? Bel ze en je zult het weten en dan kun je hier een mooi verslag schrijven.
 
Heeft het hier ooit gestaan dan? De club heeft geen website. Als je niet voor niets wilt rijden, dan zul je moeten bellen.
Onbeperkt naar de kamer mag wettelijk niet meer. Misschien hebben ze nog wel een entree waar een paar keer sex bij in zit? Bel ze en je zult het weten en dan kun je hier een mooi verslag schrijven.


Zoals gemeld heb ik hier recensies (mooi verslag) achter gelaten en daar waren ook reacties op van medewandelaars. De laatste keer dat ik daar was is bijna een jaar geleden.

Vreemd vind ik dat van al die berichten er niet 1 meer op deze site staat?????

De regeling daar was max 3 x spaß in max 3 uur entree € 60,- incl.
Geen xtra's zoals eten etc...
 
Zoals gemeld heb ik hier recensies (mooi verslag) achter gelaten en daar waren ook reacties op van medewandelaars. De laatste keer dat ik daar was is bijna een jaar geleden.

Vreemd vind ik dat van al die berichten er niet 1 meer op deze site staat?????

De regeling daar was max 3 x spaß in max 3 uur entree € 60,- incl.
Geen xtra's zoals eten etc...
Als ik het me goed herinner worden posts waar een jaar (of 2 misschien) niet op gereageerd is, verwijderd. Het kan dus dat je je eigen posts niet meer terug kunt vinden.

Op YBF is nog wel een thread voor deze club: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13476-Love-Fucktory-Algemeen/page9
 
Terug
Bovenaan Onderaan