Recensie Nova, La Cloche, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
251
03/04/23
159
11
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/nova/
Totale kosten (in euro)
120
  • Nova
  • Nederlandse
  • Geboortejaar 1999
  • 1.70m
  • Zwart haar
  • Bruine ogen
  • D-Cup (echt)
  • Normaal postuur
  • Tattoo's: Nee
  • Piercings: Nee
  • Roken: Nee

Deze leuke Nederlandse twintiger is vrij recent begonnen bij La Cloche. Leuke sexy meid met echte D-cup en ze wist me lekker op te winden met voorspel, strelen, teasen. En toen ik op volle oorlogssterkte was wist ze ook goed raad met mijn jongeheer die keihard was. Zelfs deepthroat. Goede sex in 2 standjes en de 45 afgenomen minuten vlogen om, gastvrouw klopte zelfs correct op de deur omdat we iets over tijd waren haha;)
Geweldige pijpskills

en alles puur natuur aan haar, ook geen verfraaiingen etc

Ik had een afspraak gemaakt met Nova. Zij was wat later maar ik vond het niet erg. We hadden kennis gemaakt en toen ik haar zag dacht ik wat is ze mooi. Nova's voorkeur was om langzaam op te bouwen wat toevallig ook mijn voorkeur is. Ze begon mij eerst te masseren vervolgens kusten we elkaar. Haar lippen zijn lekker zacht. Daarna begon ze mij te pijpen. Dan begon het echte werk. Zij kan echt goed en diep pijpen. Dat was op een heel ander niveau. Vervolgens deden we een 69. Dat ging niet echt, omdat ze snel klaar kwam. Vervolgens had ik haar gebeft en op haar tepels gezogen wat zij erg lekker vond. We hadden het afgemaakt met een pijp beurt en hadden het afgesloten met een klein gezellig praatje.

Ik merkte wel dat zij nieuw is in haar vak, omdat het kussen masseren wat beter kan naar mijn mening. Toen zij mij uitliet liep zij niet mee en was ik bijna de weg kwijt. Als de gastvrouw er niet was, was ik een andere klant tegengelopen. Nova een tip. Als je een klant uitlaat loop voorop tot aan de voordeur om te voorkomen dat iemand daadwerkelijk tegen een andere klant aanloopt. Als ik haar zie dan weet ik dat zij veel beter zal worden in haat vak, omdat ik zag dat zij erg haar best deed.

Terug
Bovenaan Onderaan