Recensie Nuka, Hasselt 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-nuka-knap-stout-vrouwtje-met-klasse.html
Totale kosten (in euro)
190€
Tijdje terug bij deze Spaanse parel een hemelse tijd beleeft…via WA contact gezocht, ze antwoordde vrij snel en vriendelijk…had haar gevraagd om een mooi doorschijnend setje aan te trekken, toen ze de deur opende had ze een mooi zwart niemendalletje aan en kreeg ik een heerlijke tongzoen als welkom…ze omhelsde me en voelde al eens of de kleine soldaat er zin in had…"mmm zei ze, hier staat iemand te popelen" toen ze de bobbel in mijn broek voelde…na het uitkleden naar de badkamer waar ze alles opfriste en dan het bed op… ze keek me met een geile blik aan en begon heerlijk met mijn harde pik te spelen…beetje teasen met haar mondje en dan afwisselend heerlijk diep en dan weer zacht verwend geworden, haar orale kunsten staan in mijn top 3 🔥
Na een tijdje de rollen omgedraaid en haar heerlijk frisse poesje verwend met mijn tong tot de al schokkend klaarkwam…👅👅 het jasje aangetrokken en haar heerlijk cowgirl laten zitten met een mooi zicht op haar kleine tietjes…kon het niet lang volhouden en vroeg om lekker in haar mondje te mogen spuiten, waar ze geen nee tegen zei ☺️…nog even nagenoten, beetje smalltalk en dan was het tijd om huiswaarts te keren met een meer dan voldaan gevoel.. als je haar met respect behandeld krijg je een echte GFE met een knappe Spaanse dame ☺😇

"Een tijdje terug bij deze Spaanse parel...". Een tijdje terug, het kan subtieler, toevallig na de hetze van vandaag hier op dit forum. Vaste klant opgebeld met verzoek om iets positief te posten? Just a wild guess.
Ik heb Nuka persoonlijk bezocht pre-covid. Eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat het om een aangename date ging (prijs was toen 160/u). Post covid heeft zij tot 2 maal toe de date afgeblazen 5 minuten voor mijn aankomst, ik heb nooit een benzine vergoeding gekregen. DVps klagen soms over klanten die niet opdagen, het is echter 2 richtingverkeer

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Speciale kleding verzoek
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nuka-terug-in-hasselt-mooi-stout-vrouwtje-met-klasse.html
Totale kosten (in euro)
180
Mijn favorietje is net terug van vakantie, dus was het hoog tijd om te zien of ze een mooi kleurtje gepakt had 😜…bij binnenkomst een heerlijke tongzoen als verwelkoming, ze droeg een miniscuul zwart lingerie setje, heerlijk! Samen een glaasje gedronken en al teasend naar het bed, waar ze me weer heerlijk oraal verwende, lekker diep en nat…na haar kutje oraal verwend te hebben deed ze mijn soldaat zijn jasje aan en kwam al plagend gehurkt op me zitten, zodat het tipje net kon voelen waar hij moest zijn 😋…dan liet ze hem langzaam in haar warme gleufje schuiven en dreef ze lekker het tempo op, onze bezwete lichamen verstrengelden heerlijk in elkaar en ik kwam na een dik kwartier uitgeput klaar…ze vleide zich met haar kleine lijfje naast me om na te genieten en nog een beetje te knuffelen…alles opgefrist en weer met een voldaan gevoel vertrokken…er word veel geschreven over haar, maar ik kan met de hand op het hart zeggen dat ik nog nooit met een onvoldaan gevoel vertrokken ben bij haar… tot binnenkort Nuka 😘

Ze is dan misschien wel stout, maar klasse heeft ze zeker niet: Na duidelijke en concrete afspraak gemaakt te hebben, enkele dagen op voorhand, was madame nergens te bespeuren op de afspraak. Ze vond het niet nodig om zich op voorhand of achteraf te verontschuldigen of enige uitleg te verschaffen. Zielig.
Waarschijnlijk wordt ze furieus als de wandelaar niet komt opdagen op een afspraak.

Iemand nog wat van deze dame gehoord?
Tijdens het zoeken kom ik foto's tegen van haar in Herten (Sanne Privé) maar dat is zeer zeker niet meer actueel.
ik dacht dat die op een appartement in Beverlo of in een kamerverhuur in Heppen zit/zat, daarvoor in Hasselt,
geen advertentie meer ? van de radar, onder de radar, wss controle gehad of enkel nog vast clienteel. stuur een bericht en wacht reactie of, of contacteer haar langs hier via prive conversatie

Terug
Bovenaan Onderaan