Recensie Nuka, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nuka-terug-in-hasselt-mooi-stout-vrouwtje-met-klasse.html
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vroeg me af hoe je een review het best verwoord in een zo kort mogelijke text.

Wel: gedurende twee uren voelde ik me als een kind in een snoepwinkel waar je kan eten wat je kan en wil voor 1 vaste prijs.

Afspreken ging eigenlijk wel zeer vlot: een berichtje via whatsapp op een dag dat ze beschikbaar was en kreeg zeer snel een vriendelijk berichtje terug. Afspraak vastgelegd, maar helaas kwam haar vast werk ertussen. Ze heeft toen hemel en aarde bewogen om de afspraak toch te laten doorgaan, wat ik ten zeerste apprecieer.

Omdat ik een nieuwe klant ben, afgesproken in een rendez-vous hotel, wat ik kan begrijpen.
Ze is er ook eerlijk over waarom.

Over wat er zich die twee uren heeft afgespeeld ga ik me niet in de diepte uitweiden, haar vaste klanten weten dit wel.

Aangename tijd waarin ze vol overgave mij verwende, en toen ik de rollen omdraaide zag en merkte ik dat ze er zichtbaar van genoot en ook tot een hoogtepunt kwam zonder te faken.

Onze tijd samen zeer nuttig besteed, volgens wens en niet op de tijd lettend.

Nuka is een zeer aangenaam persoon in de omgang met een vlotte babbel.
Ze heeft een pracht van een lichaam ( is smaak natuurlijk) en ze weet dit te gebruiken. De foto's op RL kloppen dus wel.

Na de date haar bij haar thuis afgezet, en met een smakkerd afscheid genomen.

Ik heb nog een afspraak klaarstaan en bovenstaande ervaring maakt dat ik die zeker ga nakomen.

Ps: kronkelen en rollebollen.
 
Ondertussen al enkele keren terug afgesproken en het wordt er elke keer beter op.
GFE waar ik enkel kon van dromen en de vorige keer voelde ik enorme passie van haar kant.
Hier was niets geacteerd, maar een gewilde gedrevenheid naar erotiek en genieten. Tof als je zo de liefde kunt bedrijven.
Voor, tussen en na de rondes tijd voor een babbel en een drankje en ook hierin is ze een topper.
Daarnaast mag ze zeker gezien worden.

Voor de rest wil ik niet te fel uitweiden want de competitie zou wel eens te groot kunnen worden en ik wil dat plaatsje niet meer afstaan.

Alvast 1tje geef ik mee: haar cowgirl en reverse cowgirl gaan je tegemoet met veel heup bewegingen. Waardoor elke beweging voelbaar is tot aan de basis.

Tot. Tot binnenkort.
 
Ik ga geen resensie schrijven daar het eentijje geleden is dat ik Nuca heb bezocht. het is van voor de Corona. Ze zat oen in Genk. ben er toenverschillende kerern geweest. Wel Nuca is een TOP dame.. Eeen beetje zot in de goede zin van het woord.
Super sex
Nuca zal zichhopelijk niet meer van de leuke dates die wij samen hebben gehad daar ik hier neit met mijn echte naam zit.
Maar roeg of laat gaat ze dat wel ontdakken
Mannen die haar afbreken zijn niet echt eerlijk
 
Heb Nuka 2 maal ontmoet toen ze in Hasselt werkte. Had er spijtig genoeg geen klik mee. Maar is niet de schuld van Nuka. Ze afbreken doe ik niet, is wel een vriendelijke dame, De foto's zijn waarheidsgetrouw. Ik wou plasseks doen met haar maar dat is er spijtig genoeg niet van gekomen. Voor de rest is ze wel met haar klant bezig en kan je wel een fijne tijd met haar beleven.
 
Ik wou plasseks doen met haar maar dat is er spijtig genoeg niet van gekomen. Voor de rest is ze wel met haar klant bezig en kan je wel een fijne tijd met haar beleven.

… dan moet je zeker eens teruggaan naar Nuka.
Zij staat in mijn top3 qua plassex beleving.
Al een tijd geleden dat ik met Nuka afgesproken heb in Hasselt, maar laatste date was super.
Na kennismaking op haar studio naar de badkamer voor de opfrissing. Daar trakteerde ze me op een eerste golden Shower, recht in m'n mond.
Daarna lekker zitten stoeien met haar op bed (zoenen, pijpen, beffen,…) tot ze terug te kennen gaf dat ze nog wou plassen. Terug naar de douche en ik kreeg normaals haar champagne aangeboden.

Nuka is echt een meid die je laat genieten en die lekker smaakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nuka-terug-in-hasselt-mooi-stout-vrouwtje-met-klasse.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nuka is inderdaad iets ouder dan haar Redlights profiel zegt. Maar wie niet?
Haar foto's zijn ook mss wat te flaterend getrokken, maar goed.

Topervaring wat mij betreft. Een van de beste blowjobs gekregen. Normaal kan ik het uithouden tot intiem, maar hier niet.
Bijgevolg haar mondje/ gezicht onder gespoten. Geen erg voor Luca. Ze doet dit als bijverdienste waardoor ze niet altijd beschikbaar is.
Tweede ronde geen probleem.
Herhalingsgevaar: yes
 
Nuka is inderdaad iets ouder dan haar Redlights profiel zegt. Maar wie niet?
Haar foto's zijn ook mss wat te flaterend getrokken, maar goed.

Topervaring wat mij betreft. Een van de beste blowjobs gekregen. Normaal kan ik het uithouden tot intiem, maar hier niet.
Bijgevolg haar mondje/ gezicht onder gespoten. Geen erg voor Luca. Ze doet dit als bijverdienste waardoor ze niet altijd beschikbaar is.
Tweede ronde geen probleem.
Herhalingsgevaar: yes
Vind ze ook de max
Binnenkort nog eens binnen wippen
Maar ze ontvang meestal laat op de dag
En vaak volzet 🥹
 
Ik zie op haar RL profiel dat de prijzen zijn gestegen naar €200/u.
Voorheen zag ik een tarief van €170/u dat vond ik gezien de plassek en rimmen een nette prijs. Nu wordt het wel wat duur en moet ik nog eens nadenken.
 
heb al een paar maal proberen af te spreken met haar maar kwam door mijn werk steeds iets tussen.
Ben ook een liefhebber van plassex, maar gaat dat bij ontvangst in hepen ook , waar ze wel eens ontvangt, om dat het thuis niet gaat.
Is voor mij een must.
Zo warm uit de bron, kan er geen genoeg van krijgen.
 
Wel, ik kan de positieve zaken hierboven beschreven enkel beamen, ik heb haar eenmalig bezocht voor Corona. Ik heb haar daarna tot 2 maal toe proberen te bereiken via afspraak. De eerste maal verwittigde ze me nog tijdelijk (was echter al 30km onderweg). De tweede maal werd ik verwittigd bij aankomst. Jammer maar voor mij geen 3de poging hoewel ik moet toegeven dat ik aan mijn eenmalig bezoek goede herinneringen heb overgehouden
 
Terug
Bovenaan Onderaan