- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-nuka-knap-stout-vrouwtje-met-klasse.html
- Totale kosten (in euro)
- 190€
Tijdje terug bij deze Spaanse parel een hemelse tijd beleeft…via WA contact gezocht, ze antwoordde vrij snel en vriendelijk…had haar gevraagd om een mooi doorschijnend setje aan te trekken, toen ze de deur opende had ze een mooi zwart niemendalletje aan en kreeg ik een heerlijke tongzoen als welkom…ze omhelsde me en voelde al eens of de kleine soldaat er zin in had…"mmm zei ze, hier staat iemand te popelen" toen ze de bobbel in mijn broek voelde…na het uitkleden naar de badkamer waar ze alles opfriste en dan het bed op… ze keek me met een geile blik aan en begon heerlijk met mijn harde pik te spelen…beetje teasen met haar mondje en dan afwisselend heerlijk diep en dan weer zacht verwend geworden, haar orale kunsten staan in mijn top 3
…
Na een tijdje de rollen omgedraaid en haar heerlijk frisse poesje verwend met mijn tong tot de al schokkend klaarkwam…
het jasje aangetrokken en haar heerlijk cowgirl laten zitten met een mooi zicht op haar kleine tietjes…kon het niet lang volhouden en vroeg om lekker in haar mondje te mogen spuiten, waar ze geen nee tegen zei
…nog even nagenoten, beetje smalltalk en dan was het tijd om huiswaarts te keren met een meer dan voldaan gevoel.. als je haar met respect behandeld krijg je een echte GFE met een knappe Spaanse dame ☺

Na een tijdje de rollen omgedraaid en haar heerlijk frisse poesje verwend met mijn tong tot de al schokkend klaarkwam…