Recensie Nuka, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lechef4b21

Newbie
5
08/07/22
6
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nuka-terug-in-hasselt-mooi-stout-vrouwtje-met-klasse.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu Nuka weer een vaste stek gevonden heeft in Hasselt wil ik toch nog eens een recensie schrijven.
Ik moet niet alles tot in de intiemste details beschrijven. Wie dit forum volgt weet wat er tijdens een date allemaal gebeurt.
Wat jullie wel moeten weten is dat Nuka alles met volle overgave doet. Wie haar, zoals ik, al kent weet dat het voor haar een erezaak is om haar date tevreden te stellen.
Voor wie wil kennismaken met een echte dame, die ook een echt sletje kan zijn 😉, zal bij haar nooit teleurgesteld naar huis gaan. Als ik zou moeten kiezen tussen de vele geplastificeerde poppetjes, die je tegenwoordig overal vindt, of een klasse vrouw als Nuka dan wist ik het wel.
Ze staat voor mij op nummer 1.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nuka-terug-in-hasselt-mooi-stout-vrouwtje-met-klasse.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Nuka geweest.

Ze ontvangt in mooi luxe appartement.
Ze neemt de tijd voor je en een leuke conversatie kan je ook met haar voeren.
Ik heb een fijn uur gehad en ze doet ook echt haar best om het na je zin te maken.

Ze gaat mij nog zeker terug zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nuka-terug-in-hasselt-mooi-stout-vrouwtje-met-klasse.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook onlangs bij Nuka geweest
Erg vriendelijke dame
Voor lekkere sex en vlotte babbel
Een aanrader….
Mooie body en kleine maar heerlijke borsten
Zeer zeker voor herhaling vatbaar
 
Ze doet dit werk als bijverdienste en zal in die hoedanigheid ook niet aan de lopende band klanten ontvangen.
Dit is wat ze mij zelf verteld heeft.
Ik zou zelf even rustig afwachten, haar vragen op welke tijden en data zij tijd voor je heeft en daar een geschikt moment
voor je zelf uitkiezen.
Zo heb ik het ook gedaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Plassex
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was een zeer aangename eerste ontmoeting. Ziet er verdomd leuk uit. Babbelt graag, maar dat stoort me niet. Pijpwerk is super en geniet ook van befwerk.
Heb me ook voor de eerste maal laten beplassen, en dat smaakte naar nog. Lekker klaargekomen in haar mondje.
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Vandaag viel mijn oog op de advertentie van Nuka, met de nieuwe foto's.
Eindelijk waarheidsgetrouwe foto's die haar tonen hoe ze echt is. Een mooie, sexy vrouw.

Natuurlijk niet aan haar lokroep kunnen weerstaan en meteen afspraak geboekt. 😉
 
Moeilijk afspreken
Werk maar af en toe
Inderdaad er tijdig bij zijn om een afspraak te maken. Is een zeer mooie iets rijpere dame die waar bied voor haar geld. Altijd hartelijk ontvangen met een dikke knuffel en een ferme smakkerd. Ook steeds de vraag wat je wilt drinken, een leuke babbel en natuurlijk waar je voor naar Nuka gaat : zeer goele sex! Doet zonder problemen alles wat bij haar mogelijkheden staat. Er zijn goedkopere dames maar daar moet je voor alles en nog wat bijbetalen.
 
heb ze laatste weken proberen te boeken maar is heel moeilijk geworden ... ze werkt nog maar 1-2 dagen de week. ik heb ook een foto op haar whatsapp gevonden waar ze eigenlijk niet op lijkt dus heb nu wel ff men bedenkingen
 
Nu Nuka weer een vaste stek gevonden heeft in Hasselt wil ik toch nog eens een recensie schrijven.
Ik moet niet alles tot in de intiemste details beschrijven. Wie dit forum volgt weet wat er tijdens een date allemaal gebeurt.
Wat jullie wel moeten weten is dat Nuka alles met volle overgave doet. Wie haar, zoals ik, al kent weet dat het voor haar een erezaak is om haar date tevreden te stellen.
Voor wie wil kennismaken met een echte dame, die ook een echt sletje kan zijn 😉, zal bij haar nooit teleurgesteld naar huis gaan. Als ik zou moeten kiezen tussen de vele geplastificeerde poppetjes, die je tegenwoordig overal vindt, of een klasse vrouw als Nuka dan wist ik het wel.
Ze staat voor mij op nummer 1.
ben er ooit geweest in Genk trok op niks... ze heeft weer fakefotos gezet omdat ze met haar echte fotos geen klanten kreeg zeker.
vrouw staat vol lelijke tatoos heeft kleine slappe hangborstjes... zie fotos op haar profiel 100% fake ... dus liegen doet ze ook

Adverteert op dit moment opnieuw met foto's die niet van haar zijn, ... waarom doet ze dat toch als ze nogthans altijd goede recensies krijgt. Ze heeft dat nog een keer gedaan maar toen waren die wel vrij snel weer terug weg toen hier iemand vertelde dat het foto's van haar dochtter waren..
100% fake en service trekt op niks
 
Laatst bewerkt:
Ben er enkele keren geweest en heb het me nooit beklaagd. Steeds een date van 2 uur. Misschien maakt dat ook een verschil?
Mocht ze nog straponsex aanbieden zou ik er heel zeker teruggaan.
 
Goedenavond allemaal ,
Ik vind da die pesterij moet stoppen over mijn persoon hier….Mijn
Foto's zijn al veranderd ja ,idd en da heb ik één heel goede redden voor ,
De foto's zijn effectief van me !! anders ben ik niet geverifieerd in Redlights ! Ook niet van mijn dochter ,van mijn dochter moet aub jullie zwijgen want ze heeft hier niks me te maken …
Ik heb geen idéé waarom sommige mensen wil me zwart maken !!!
Ik heb heel goede recensies hier in dit forum ,heel tevreden klanten …
Ik ligt niet !! Iemand noem me leugenaar 🤥 ik vind die allemaal te veel en daarom wou ik reageren.
Ik ben geen professionele iemand ,ik ontvang maar één paar dagen per week is ook de redden omdat ik niet altijd bereikbaar bent !
De klanten die me kennen weten hoe ik ben ! Ik ben één eerlijke vrouw .Dus aub stop met te pesten !
Jullie spel met mijn werk en met mijn geld met deze berichten .
Mvg
Nuka
Fijne avond nog (minder voor me)
Bedankt
 
... als ik vandaag naar de adv kijk zie ik helaas geen foto's meer van Nuka.
Dus ik kan niet zeggen als ze al dan niet andere foto's gebruikt.
Wel kan ik meegeven dat ik in het verleden enkele keren bij Nuka ben geweest en telkens een topservice heb gekregen.
En ja, Nuka mag zeker gezien worden.
 
Ik begrijp alle ophef over Nuka niet zo goed. Ze is een fijne meid die alle moeite voor je doet. Heb haar afgelopen jaren 2 maal bezocht en ben zeer tevreden. Ivm haar werk en privé-omstandigheden ontvangt ze niet 24/7. Ik heb altijd snel via Whatsapp met haar kunnen afspreken en als het niet kon ook een fijne reply gekregen. Ze is mooi en je kunt er ook een goed gesprek mee voeren. Behandel haar met respect en alles komt goed.
 
Ik begrijp alle ophef over Nuka niet zo goed. Ze is een fijne meid die alle moeite voor je doet. Heb haar afgelopen jaren 2 maal bezocht en ben zeer tevreden. Ivm haar werk en privé-omstandigheden ontvangt ze niet 24/7. Ik heb altijd snel via Whatsapp met haar kunnen afspreken en als het niet kon ook een fijne reply gekregen. Ze is mooi en je kunt er ook een goed gesprek mee voeren. Behandel haar met respect en alles komt goed.
Kan ik enkel maar beamen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan