Nuru massage in BE

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb dezelfde vraag. Als je op redlights kijkt dan biedt iedere dame (nuru of andere) massage aan, maar in praktijK blijkt dat niet zo te zijn. Ik heb eens een bezoek gebracht aan "massage elke" in Genk en daar bleek dat een massage effectief een extra betalende dienst was ??‍♂️
Ik heb verder één keer een nuru massage gehad en die eindigde zelfs met NMC. Dat was bij mas kardi in Berchem. Nu helaas dicht.
 
Vroeger ooit eens beleeft in Maison Deluxe te Waarloos.
Was met de nuru gel en op zo een opblaasbare matras.

Vroeger kon je keuze maken uit diverse soorten massages met de bepaalde prijzen,

Nu is het concept veranderd, ik vond het onduidelijk van de prijs aanduiding. Ik vond dat ik teveel betaald heb... voor wat het was.:(
 
Vroeger ooit eens beleeft in Maison Deluxe te Waarloos.
Was met de nuru gel en op zo een opblaasbare matras.

Vroeger kon je keuze maken uit diverse soorten massages met de bepaalde prijzen,

Nu is het concept veranderd, ik vond het onduidelijk van de prijs aanduiding. Ik vond dat ik teveel betaald heb... voor wat het was.:(
nuru massage in waarloos nog steeds mogelijk wel even op voorhand vragen ,ben twee maand geleden nog geweest daar met rood harige dame naam ?? Zelfs totale afwerking toen dacht 170 €
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan