Nymfomane, Veenendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.350
29/12/21
1.562
17
Pas op voor Nymfoname

Advertentie lijkt te mooi om waard te zijn.
Ze spreekt met je af, geeft je een adres en als je daar bent reageert ze niet meer, heeft ze bij mij 2x gedaan.
1x moest ik naar Nijkerk (terwijl ze in Veenendaal zou ontvangen), 2e keer wel in Veenendaal.
Bij aankomst haar netjes geappt maar geen reactie, berichten worden niet afgeleverd.
Bellen heeft geen zin want die gaat direct op de voicemail, Maar s'nachts krijg je wel bedreigingen vanuit haar (en een vriend ofzo van haar).
Een gewaarschuwd mens telt voor 2, in ellende en diverse bedreigingen en poging tot afpersing zit je niet te wachten.
 

Handelsnamen afwisselend Roos, Saar of Nymfomane
Werkplek afwisselend Veenendaal, Nijkerk of Ede

Taktiek: eerst betalen, hem dan smeren en als je geluk hebt bedreigd worden door haar eveneens verslaafde partner

advertentienummer 4349199 bij kinky
advertentienummer 7835745 bij SJ

@jumpstreet, zou jij svp de advertentienummers in de titel van dit topic willen zetten, zodat deze makkelijker vindbaar wordt?
 
Volgens mij is "ouderwets" naar een privéhuis gaan, of een dame achter het raam een betere garantie dat je aan je gerief komt........
Ach, het is ook gewoon een kwestie van je gezond verstand gebruiken en vooral van te voren uitzoeken als je een dame van plan bent te bezoeken.

De bekende rode vlaggen in volgorde van belangrijkheid zijn:
  • Slechte recensies op .....
  • Latijns Amerikaanse dames (99%, no good)
  • Groepen (Oost blokkers, Latina's) die in de buurt opduiken en slechts een paar dagen actief zijn (zg rondtrekkers)
  • Foto's elders gebruikt in advertenties oid
  • Te goedkoop!!
  • Alle diensten aanvinken
  • Verschillende namen in advertentie-kop en advertentie-tekst gebruiken
  • Slechte advertentie teksten
Let wel dit is MIJN ervaring, ben door de jaren heen door schade en schande wijs geworden :LOL:
 
Beter kijken of een goede PC aanschaffen.

Commentaren bij het nummer +31644653575



Nooit vooraf betalen, niet video bellen, geef geen prive info, gebruik een andere 06 en niet je locatie geven ivm afpersing.
Gevaarlijk28-06-2022
Hoezo goed lezen of betere PC aanschaffen!!! Hier staat op dit moment EEN opmerking.

https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/31644653575

Dit commentaar heb IK vanochtend geplaatst, jammer dat ze op de site niet alleen de datum maar ook de tijd loggen!!
 
Ach, het is ook gewoon een kwestie van je gezond verstand gebruiken en vooral van te voren uitzoeken als je een dame van plan bent te bezoeken.

De bekende rode vlaggen in volgorde van belangrijkheid zijn:
  • Slechte recensies op .....
  • Latijns Amerikaanse dames (99%, no good)
  • Groepen (Oost blokkers, Latina's) die in de buurt opduiken en slechts een paar dagen actief zijn (zg rondtrekkers)
  • Foto's elders gebruikt in advertenties oid
  • Te goedkoop!!
  • Alle diensten aanvinken
  • Verschillende namen in advertentie-kop en advertentie-tekst gebruiken
  • Slechte advertentie teksten
Let wel dit is MIJN ervaring, ben door de jaren heen door schade en schande wijs geworden :LOL:
En ook NOOIT vooraf betalen via Ideal of betaalprogramma. Vooraf betalen moet je wel doen in een privéhuis of bij de dame in haar "afwerkhok". Maar je ziet de dame tenminste waarmee je de koffer induikt. En soms sta je met een grote glimlach weer buiten, en soms ook niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan