Oefen Dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.081
06/07/21
1.225
44
Heeft iemand een suggestie voor een geduldige oefen dame? Ik kom per date meestal maar 1 keer klaar. Ik lees hier op het forum van heren die meerdere keren in een uur kunnen klaarkomen. Ik zou dat wel een keer willen proberen of mij dat ook (nog) lukt. Alleen denk ik dat dat niet lukt bij een willekeurige dame omdat ze mij bij een 2de ronde gaat aankijken met van, "kom je al klaar?" . En dan lukt t zeker niet. Dus t liefst een geduldig schatje die t vak goed beheerst en je rustig je gang laat gaan. Als t kan in de buurt van Amsterdam.
 
Ik denk dat het overgrote deel van de dates maar een keer klar komen bevat.

Meer dan een keer klar komen hangt van diverse factoren af. Leeftijd speelt daar de grootste rol bij. Toen ik 20 was, kon ik na een paar minuten al weer. Nu met 55, is het eens per dag. Dus vraag ik me af, of je dit uberhaupt kunt oefenen.
Geduld van de DVP is belangrijk, maar veel meer is het nodig dat je goede afspraken maakt. Als de dame weet dat je in het date twee of meer keer wilt klaar komen, en dat je wenst de tijd helemaal te gebruiken dan moet dit van begin af aan duidelijk zijn.
 
Ik vraag me af wat je precies bedoelt.

Wil je gewoon eens een keer een beetje de grenzen opzoeken van hoe vaak je klaar te krijgen bent? Met heel professionele manier van aanpak?

Of is het meer dat je zoekt naar iemand bij wie je heel ontspannen kunt zijn omdat je het idee hebt dat je nog wel eens een tweede ronde zou kunnen bereiken maar dat afketst op de 'verkeerde' houding van de dame?

Er is er één in de buurt van Nijmegen die ik voor dat eerste wel zou kunnen aanbevelen denk ik.
 
Het is dat eerste. Ik weet van mijzelf dat ik via masturberen nog wel een tweede keer kan klaarkomen na een eerste date. Maar ik weet niet of ik ook met een vrouw 2 keer achter elkaar kan klaarkomen met neuken/pijpen. Wat mij ook lukt is bijv een eerste keer een raamdame en daarna meteen door naar een massagesalon voor een tweede keer, happy end. Bij priveontvangst is de eerste keer meestal zo heftig dat ik niet begin aan een tweede ronde hoewel we vaak op de helft van de tijd zitten. Meestal nog wat knuffelen babbelen en douchen.
 
Heeft iemand een suggestie voor een geduldige oefen dame? Ik kom per date meestal maar 1 keer klaar. Ik lees hier op het forum van heren die meerdere keren in een uur kunnen klaarkomen. Ik zou dat wel een keer willen proberen of mij dat ook (nog) lukt. Alleen denk ik dat dat niet lukt bij een willekeurige dame omdat ze mij bij een 2de ronde gaat aankijken met van, "kom je al klaar?" . En dan lukt t zeker niet. Dus t liefst een geduldig schatje die t vak goed beheerst en je rustig je gang laat gaan. Als t kan in de buurt van Amsterdam.
Ik heb hier nog een geduldige oefendame liggen.....zit nog in de doos....inclusief voetpomp... ?
 
Kan het natuurlijk altijd proberen! Het is wel een flink aantal keren gelukt bij anderen, maar geef geen garanties.

Mij lijkt het fijner om 1x een grote knaller te hebben, dan 2x een mindere. Maar dat is mijn mening hoor ?
Wil wel graag van te voren weten wat men wilt, zodat ik daar mijn planning omheen kan bouwen.
 
Ik kom heel moeilijk klaar. Ooit heb ik daar eens na de daad met de dvp van dienst over gesproken. Conclussie: Ik mastubeer elke dag, mijn pik is gaan wennen aan deze vorm van erotiek, een kutje is dan voor het baasje leuk, maar mijn grote, kleine vriend voelt weinig wrijving. Dus geen zaadlozing, geen orgasme.
Is dat erg?.......Nee! Waarom niet? Het gaat mij om het hele plaatje. Het kwakkie lozen is seconden werk. Kom ik klaar, prima, kom ik niet klaar, ook prima. Ik ga naar een dvp om te genieten, te knuffelen, zoenen, strelen beffen, etc. Ik wil van het hele plaatje genieten. Ik heb liever een leuk en plezierig samenzijn met een dame dan een orgasme terwijl de sex ruk is/was.
En als ik dan naderhand thuis ben, geniet ik nog na, terwijl mijn handen het nog eens dunnetjes over doen. :rolleyes::LOL::LOL:
 
Een deel van de oplossing zou er in kunnen zitten om tijdens het neuken net te gaan tot de rand dat je niet klaar komt. Dus het steeds uitstellen van klaarkomen. Als je na zeg 30 min (misschien lukt dat in het begin niet zo lang, ma na een aantal keer trainen en proberen wel) klaarkomt dan niet gelijk stoppen. Maar doorgaan. Je blijft zeker nog een tijd hard en dan kun je gewoon doorgaan. Veel vrouwen stoppen gelijk als de man klaarkomt. Maar je kunt daarna gewoon doorgaan. Dus niet slap laten worden eerst. Hierna kun je nog langer doorgaan als de 1e keer. En op een gegeven moment ga je zeker voor de 2e keer komen. Dit vergt wel tijd, geduld en training. 1e keer zal het niet vaak lukken nog. Maar zo kan je je zelf wel op trainen.
 
Een deel van de oplossing zou er in kunnen zitten om tijdens het neuken net te gaan tot de rand dat je niet klaar komt. Dus het steeds uitstellen van klaarkomen.
Het probleem van @Ernstige Neuker is, als ik hem goed begrijp, dat hij door neuken juist niet in de buurt van klaarkomen komt. Bovenstaand advies is dan niet echt van toepassing.

Ik heb overigens ook zoiets. Het lukt me maar heel zelden om door neuken klaar te komen, verlies zelfs meestal snel mijn erectie als ik het probeer. Wat dat betreft beschouw ik mezelf als een sexuele mislukkeling. Komt natuurlijk ook omdat (bij wijze van spreken) niemand er in geïnteresseerd was om in het fietsenhok op school met mij te oefenen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan