Algemeen Oekraïne, beste alternatieve vakantie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Drieganger

Vaste klant
102
07/11/21
164
Gents,

Nu de tergende situatie in Oekraïne steeds erger begint te worden kan ik dit land schrappen van mijn lijstje voor een vakantie.
Ik ben op zoek naar een alternatief. Hieronder een aantal punten welke ik belangrijk vind;

-Groot aanbod dvp's
-Bruisend nachtleven waar lokale bloempjes ook te porren zijn voor een avontuurtje
-Relatief goedkoop
-Bestemming mag best wat vuig zijn. Hoeft allemaal niet gelikt of chique.

Moldavië en Polen lijken mij nu interessante opties. Maar hoor graag jullie ideeën;) !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moldavië:

Polen:

Ik zou voor Polen gaan. Minder aanbod en hogere prijzen maar mooiere vrouwen, betere communicatie, makkelijker zoeken en in het algemeen beter ontwikkeld (zowel de vrouwen als de omgeving)
 
Vorig jaar in september was Barcelona een dooie boel vond ik. Kwam ofwel door de corona (waar de Spanjaarden overdreven met hun maatregelen en corona-paranoïa), ofwel omdat ik er mijn weg niet kende...
Van wat ik begrijp per sexomercadobcn en international sexguide forums, is Barcelona het beste voor de privé ontvangst en zogenaamde cooperatives (die anders werken dan de bordelen).
 
Gents,

Nu de tergende situatie in Oekraïne steeds erger begint te worden kan ik dit land schrappen van mijn lijstje voor een vakantie.
Ik ben op zoek naar een alternatief. Hieronder een aantal punten welke ik belangrijk vind;

-Groot aanbod dvp's
-Bruisend nachtleven waar lokale bloempjes ook te porren zijn voor een avontuurtje
-Relatief goedkoop
-Bestemming mag best wat vuig zijn. Hoeft allemaal niet gelikt of chique.

Moldavië en Polen lijken mij nu interessante opties. Maar hoor graag jullie ideeën;) !
Pattaya Thailand. Voldoet aan AL je eisen
tientallen gogobars genoeg bars en clubs. Een paar duizend vrouwen en die dames vragen gemiddeld 55e voor een nacht.
Vlucht is ff puzzelen maar hotel heb je voor 28e (bv Travelodge wat echt net hotel is).
Eten doe je spotgoedkoop bij bv KISS FOOD en dat kost je dan misschien 20e per DAG (3 maaltijden dus he?)
 
Moldavië:

Polen:

Ik zou voor Polen gaan. Minder aanbod en hogere prijzen maar mooiere vrouwen, betere communicatie, makkelijker zoeken en in het algemeen beter ontwikkeld (zowel de vrouwen als de omgeving)
Roksa.pl is blijkbaar opgedoekt. Alternatieven?
 
Pattaya Thailand. Voldoet aan AL je eisen
tientallen gogobars genoeg bars en clubs. Een paar duizend vrouwen en die dames vragen gemiddeld 55e voor een nacht.
Vlucht is ff puzzelen maar hotel heb je voor 28e (bv Travelodge wat echt net hotel is).
Eten doe je spotgoedkoop bij bv KISS FOOD en dat kost je dan misschien 20e per DAG (3 maaltijden dus he?)
De eisen die de Thaiseregering junta stelt, aan het toelaten van farang (Westerlingen), veranderen met de dag. Maar de Thailand Pass, is vooralsnog een vereiste om toegelaten te worden. Lees vooral deze site Tourism Authority of Thailand (TAT) Zie ook deze: Laatste nieuws update (27/2/22) Nieuwssite The Thaiger, is een van de sites, die zo goed als mogelijk, toeristen op de hoogte proberen te houden. The Thaiger is ook op YouTube en andere socials te vinden. Gebruik voor je hotels (en vlucht) de Agoda App. De niet aflatende stroom Songtaew (Baht busjes) kost je 10bht per rit. Voor je overige vervoer, is er Grab (de Aziatische Uber) ook voor Grab eat, gebruik je dezelfde App. Op de yt van The Thaiger staat een filmpje met uitleg, over de top 10 met bonus beste Apps voor Thailand. Meer informatie vind je ook in het Thailand draadje op deze site.

PS de €20 voor 3 maaltijden, die @gerardwilwelveel noemt, kan zelfs een hoge inschatting zijn. 😉

Ps² het 2e seizoen vaak matroeskas speelt zich gedeeltelijk af in Thailand, met name in Pattaya en staat nu op Amazon Prime. Goed voor de sfeerimpressie, de prijzen zijn sinds 2004/5 wel gestegen, maar dat is overal zo.
 
Laatst bewerkt:
Das waar. Oekraine is meeste hiv in Europe. Dan lithouwen (denk ik)
Hmm, ben een aantal jaar geleden in Vilnius geweest en vond de vrouwen erg koel overkomen. Het is ook een stad met enige klasse en zo ook de vrouwen. Had nou niet bepaald het idee dat een westerling interessant was, integendeel juist. Nachtleven vond ik ook erg beperkt en tegenvallen.
 
Gents,

Nu de tergende situatie in Oekraïne steeds erger begint te worden kan ik dit land schrappen van mijn lijstje voor een vakantie.
Ik ben op zoek naar een alternatief. Hieronder een aantal punten welke ik belangrijk vind;

-Groot aanbod dvp's
-Bruisend nachtleven waar lokale bloempjes ook te porren zijn voor een avontuurtje
-Relatief goedkoop
-Bestemming mag best wat vuig zijn. Hoeft allemaal niet gelikt of chique.

Moldavië en Polen lijken mij nu interessante opties. Maar hoor graag jullie ideeën;) !
filipijnen
 
Vrouwen uit de Baltische staten (Litouwen, Letland, Estland) zijn wat mij betreft het absolute topsegment qua schoonheid. Naturel en klassevol. Beetje onderkoelde uitstraling soms wel, maar dat stoort me helemaal niet.
Dan heb je mijn Litouwse schoonzus nog niet gezien. Een lief mens maar ze ziet er uit als een boosaardige kobold.
 
Ik overweeg Bratislava. Schijnt niet veel te wandelen te zijn, maar daar weten jullie misschien meer over?
Mooie stad wel en best leuk uitgaan. Qua wandelen weinig gezien. In een striptent geweest, waar behalve een lapdance niet veel mogelijk was. Het zal wel vooral via internet zijn.

Denk dat je als je naar Bratislava gaat, je beter naar Wenen kunt rijden voor betaald vertier.
 
Mooie stad wel en best leuk uitgaan. Qua wandelen weinig gezien. In een striptent geweest, waar behalve een lapdance niet veel mogelijk was. Het zal wel vooral via internet zijn.

Denk dat je als je naar Bratislava gaat, je beter naar Wenen kunt rijden voor betaald vertier.

Bratislava wegblijven idd. Ze betalen ook met de euro, wat het allemaal niet goedkoper maakt. Durven ze ook gewoon 100 euro voor een 30 min massage te vragen. Aanbod is laag, zowel payed als non-payed.
 
Kunnen we dit topic weer een beetje nieuw leven inblazen?
Ik heb ook het idee dat je in landen als Tsjechië en Hongarije er niet uit springt als Nederlander. En dan praat ik vooral over Praag en Budapest. Misschien dat andere, kleinere steden het makkelijker scoren is. Ik wil eens kijken of het in centraal Amerika of Zuid Amerika beter gesteld is wat dat betreft.
 
Ik hoor goede verhalen over Belgrado als party bestemming. Is Servië en dan Belgrado in het bijzonder een goede plaats voor pay6 en/of lokale vrouwen uit het nachtleven?
 
Ik heb ook het idee dat je in landen als Tsjechië en Hongarije er niet uit springt als Nederlander. En dan praat ik vooral over Praag en Budapest.
Bedoel je daar de blanke/witte man mee? En hoe kom je op dat idee? Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid hoor :)

Ik weet namelijk wel dat datingcoaches juist naar die steden gaan om mannen te leren hoe ze vrouwen kunnen aanspreken.
 
Bedoel je daar de blanke/witte man mee? En hoe kom je op dat idee? Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid hoor :)

Ik weet namelijk wel dat datingcoaches juist naar die steden gaan om mannen te leren hoe ze vrouwen kunnen aanspreken.

Yes, als blanke man. Er lopen daar heel veel blanke, jonge, hippe mannen. Dus het is niet dat je 1 uit 1000 bent of zo. En geld is er in die steden ook zat.:) Als je een goede babbel en jonger dan 25 bent, kan je natuurlijk wel vrouwen iets makkelijker versieren. Alleen het lijkt mij toch makkelijker in Thailand, Zuid Amerika etc, als blanke West-Europeaan.
 
Laatst bewerkt:
Yes, als blanke man. Er lopen daar heel veel blanke, jonge, hippe mannen. Dus het is niet dat je 1 uit 1000 bent of zo. En geld is er in die steden ook zat.:) Als je een goede babbel en jonger dan 25 bent, kan je natuurlijk wel vrouwen iets makkelijker versieren. Alleen het lijkt mij toch makkelijker in Thailand, Zuid Amerika etc, als blanke West-Europeaan.
Ja, ik snap wel wat je bedoelt.

Zelf ben ik licht getint en van Indiase afkomst en ben daar geweest. Ik was meteen in trek omdat ik gezien werd als een Gypsy en dat zijn de bad boys waar veel vrouwen van houden werd tegen me gezegd.

Een goede babbel maakt niet veel uit hoor, ben zelf geen goede spreker maar heb wel een fit lijf en daar zit het hem in. Maar goed, om even terug te komen op waar een blanke man het wel makkelijker zou hebben zijn inderdaad wat je opnoemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan