Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWie bedoel je precies met "wij"?Echter als wij zonder iets te vragen in het kruis worden betast, wordt het als prettig ervaren.
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Wil jij met je muil in de krant omdat de juffrouw van de massage je toevallig een eikel vond?Lekker snel ook weer, is 22 September gebeurt! Moet er toch gewoon dezelfde week opstaan. Ook niet bleuren.
Lekker snel ook weer, is 22 September gebeurt! Moet er toch gewoon dezelfde week opstaan. Ook niet bleuren.
En die gozer snap ik ook niet. Bezoek dan gewoon een dame waar dat wel allemaal kan.
Zo iemand moet toch te vinden zijn via ip adres of telefoonnummer ?Heeft met recht op privacy te maken.
Als men direct dezelfde dag een foto publiceert kan dat gevolgen hebben voor de uitspraak. Het is knettergek, de hele rechtsgang en rechtstaat in NL.
Zo iemand moet toch te vinden zijn via ip adres of telefoonnummer ?
Dat klopt wel, naar aanleiding van een bericht in de krant over een pizzakoerier die was aangerand door 2 vrouwen heb ik onmiddelijk gesolliciteerd bij Domino's Pizza'sEchter als wij zonder iets te vragen in het kruis worden betast, wordt het als prettig ervaren.
Èn?? Aangenomen of afgewezen?Dat klopt wel, naar aanleiding van een bericht in de krant over een pizzakoerier die was aangerand door 2 vrouwen heb ik onmiddelijk gesolliciteerd bij Domino's Pizza's
AfgewezenÈn?? Aangenomen of afgewezen?
Vroeger in de tippelzones overkwam me dat wel eens.Dat hetgeen hij zou hebben gedaan niet juist is is duidelijk.
Echter als wij zonder iets te vragen in het kruis worden betast, wordt het als prettig ervaren.
Ben benieuwd wie de eerste is die aangifte gaat doen als de dame onverwachts iets doet wat lekker is.