Of de aanrander zich even wil melden SVP.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lekker snel ook weer, is 22 September gebeurt! Moet er toch gewoon dezelfde week opstaan. Ook niet bleuren.
En die gozer snap ik ook niet. Bezoek dan gewoon een dame waar dat wel allemaal kan.
 
Dat hetgeen hij zou hebben gedaan niet juist is is duidelijk.
Echter als wij zonder iets te vragen in het kruis worden betast, wordt het als prettig ervaren.
Ben benieuwd wie de eerste is die aangifte gaat doen als de dame onverwachts iets doet wat lekker is.
 
Lekker snel ook weer, is 22 September gebeurt! Moet er toch gewoon dezelfde week opstaan. Ook niet bleuren.
En die gozer snap ik ook niet. Bezoek dan gewoon een dame waar dat wel allemaal kan.

Heeft met recht op privacy te maken.

Als men direct dezelfde dag een foto publiceert kan dat gevolgen hebben voor de uitspraak. Het is knettergek, de hele rechtsgang en rechtstaat in NL.
 
Heel soms kom ik wel eens een dame tegen die een soort van beveiliging heeft bedacht, een noodbelletje naar de buurman of babyfoontje . maar de meeste thuiswerkende dames zijn op zich zelf aangewezen .
hartstikke link natuurlijk want aangezien de meeste inrichtingen voor randfiguren weg bezuinigd zijn lopen al die idioten gewoon vrij rond
 
Zo iemand moet toch te vinden zijn via ip adres of telefoonnummer ?

Jij denkt dat de politie de capaciteit hieraan verspillen gaat? Aan een IP adres heb je weinig. Telefoonnummer ook weinig als het om een prepaid gaat. Dan moet je kunnen bewijzen dat diegene erachter daadwerkelijk de persoon is of was. Het is allemaal lastig.

Maar dat zie je in ook andere zaken, diefstal, uitgaansgeweld etc. Eerst wordt "discreet" foto's van daders geboden met de boodschap zich te melden. Dat is omwille privacy van de dader helaas.
 
Dat hetgeen hij zou hebben gedaan niet juist is is duidelijk.
Echter als wij zonder iets te vragen in het kruis worden betast, wordt het als prettig ervaren.
Ben benieuwd wie de eerste is die aangifte gaat doen als de dame onverwachts iets doet wat lekker is.
Vroeger in de tippelzones overkwam me dat wel eens.
En nee, aangifte heb ik nooit gedaan😜
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan