Recensie Ohm's Massage, Antwerpen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mamasaninthehouse

Wandelaar
75
20/05/22
20
9
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/ohms-massage-2.html
Totale kosten (in euro)
55
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele keren geweest bij deze Thaise masseuse, de laatste keren een half uurtje genomen met he.
De leeftijd is wel wat ouder, tegen de 40 maar ze heeft wel een mooi figuur en heeft mooi natuurlijke borsten.
Engels spreekt ze amper, communicatie is wat moeilijk.
De locatie is dezelfde als Thantawan massage, werkt daar blijkbaar met haar dochter alhoewel je niet alles moet geloven want zij zou nicht zijn van de andere 2.
Eenmaal heb ik 50€ bijbetaald voor intiem maar ben zover niet geraakt, heb haar toen wel gebeft en gevingerd.
Andere keren was ze minder ontvankelijk.
Weet niet of ze nog hier is want krijg geen respons meer voor een massage met haar. Voor die Thantawan pas ik wegens een mindere ervaring.
 
okay dus doet toch massage naakt dus,gaan we zeker binnen kort eens proberen (y)
Niet naakt maar ik heb wel haar naakt gezien 😉
De laatste keren was ze minder enthousiast, weet niet of ze er nog is of ze selectief geworden is. Mocht je kunnen afspreken, hoor ik het graag 😊
Ze zullen sowieso wel iemand anders voorstellen maar die ervaring was niet de moeite waard .
 
Dat is haar tante, denk dat ze daar tegen haar goesting werkte.

Ze gaf wel goeie massage en bij had ze nog pzc gedaan. Maar nadien zei ze ging stop met dit werk.
 
Niet naakt maar ik heb wel haar naakt gezien 😉
De laatste keren was ze minder enthousiast, weet niet of ze er nog is of ze selectief geworden is. Mocht je kunnen afspreken, hoor ik het graag 😊
Ze zullen sowieso wel iemand anders voorstellen maar die ervaring was niet de moeite waard .
Niet naakt ,maar wel beffen en vingeren
Hoe doe je dat ? Beffen met haar kleren dan nog aan of juist haar slip uitdoen ?
 
Niet naakt ,maar wel beffen en vingeren
Hoe doe je dat ? Beffen met haar kleren dan nog aan of juist haar slip uitdoen ?
Ze begint niet naakt zoals bij een Thaise body massage, kan het meer vergelijken met een Chinese massage maar 1 keer zijn we wat verder gegaan, waarschijnlijk wilt ze me daarom liever niet meer masseren of is ze nu effectief vertrokken. Advertentie is wel nog online.
 
Bij mij zei ze duidelijk bij het binnenkomen dat hj kon mits meerprijs . Aanraken ok maar bovenop de kleding .
Zeer goede massage weinig tot geen teasing HJ mechanisch
zeker geen herhalingsgevaar ondanks de prijs van €80
 
Werkt ze dan nu nog? Zou in Thailand zitten maar geloof er niet veel van, advertentie is nog steeds elke dag online.
Communicatie is altijd moeilijk geweest, vertaling ging via dat zogenaamde nichtje maar die regelt precies de zaken daar.
 
Ze werkt daar tegen haar zin. Mijn 1ste ontmoeting was top toen ze juist begon te werken. Ik kreeg zelfs pzc :) maar na de 2de keer zag ik aan haar dat ze het tegen haar zin deed. Ik had een afspraak gemaakt, tnwantum en nog een andere dame kwamen naar mij toe met de vraag wil je extra wil je dit dat etccc toen was mijn goesting over en zei ik doe maar 30m massage.


Ik denk dat ze moet werken
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/ohms-massage-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Moet zeggen na de mindere review was ik sceptisch. Maar Apple was al bezet dus toch gewaagd.

Haar Engels is niet zo goed dus bij het afrekenen kwam een andere vrouw de tarieven en mogelijkheden bespreken. Gekozen voor een btb massage. Na korte lichte massage toch wel enige erotiek kwam ze naast mij deed slipje uit en begon direct te tongzoenen en mocht haar al direct bevredigen. Poesje werd nat en kwam op mij rijden. Alles kon en met veel overgave. Mocht haar beffen en daar genoot ze duidelijk van. Ik bereed haar en behalve penetratie kon alles. Ze heeft mooi lichaam met natuurlijke stevige borstjes en ze mag er zijn. Maar vooral het erotische connectie gedeelte was zeker goed. Daarna nog massage op een Thais. Deed ze ook niet slecht.

Voor 100 euro (2x klaarkomen 20 extra) zeker voor herhaling vatbaar.

In Thailand werkt ze als verkoopster van kleding.

Dit doet ze enkel hier. Telkens voor 3 maand in België. Nu in september gaat ze terug.
 
3 keer bij ohm geweest ( met b cup) waar 1 keer alles kon ZC in het heetst van de strijd ……..2de en 3de keer gaf ze duidelijk aan dat ZC niet meer kon . En 1 keer met het andere meisje ( Acup) alles MC , blow job deed ze niet en penetratie was ook moeilijk dus afgewerkt met een zeer slechte handjob . Dus ik ga niet meer langs bij dit adres . ( wel bijbetaald voor die extra's natuurlijk) ik denk de eerste keer bij OHM was een toevalstreffer .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan