Recensie Oksana (Roe), Den Haag, Geleenstraat 96 k1/k3 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rijschool69

Wandelaar
83
17/06/24
175
44
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Liep langs bij deze knappe jongedame, gebaarde me langs te komen, dat liet ik me geen twee keer zeggen. Zeer slanke lange dame met mooie naturel borsten. Mooi gezicht, slanke, natuurlijke borsten, opgespoten lippen. Eenmaal binnen gelijk extras aangeboden gekregen, pzc, tz. Tz gedaan, maar uiteindelijk 2 seconden getongd, de rest van de tijd was ze uitgebreid aan het ontwijken. Missio vond ze na 30 sec ook wel genoeg, toen over op doggy, en vervolgens na een minuut begon ze snel af te trekken. Halverwege begon ze nog te klagen dat ik geen pzc had afgenomen en dat dat beter is. Toen ging gelijk de tl lichten aan en was het tijd om te vertrekken. Knappe vrouw maar ik denk de meest beroerde sessie die uh heb meegemaakt.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Helaas had ik de recensie niet gelezen en ben ik ook bij haar langs gegaan. Tongen beffen pijpen zonder anaal alles is mogelijk. Het begon goed met tongen wat ze best lang deed toen hop standje 69 wat best ok ging.

We begonnen toen met neuken in missio wat ze echt een minuut of 2 volhield. Geen idee waarom ze er problemen mee had. Toen over gegaan in doggy maar dat hield ze ook niet lang vol. Moest op me rug liggen en begon me zonder te pijpen en trekken natuurlijk duurde dat ook te lang en ging er een lading babyolie overheenen begon ze me te trekken net voor haar open mond. Ik Mocht echter niet in haar mond klaar komen echt een vreemde ervaring

Het werd nog gekker, toen ik me aan het wassen was groete ze me al en vertrok ze alweer achter haar raam. Stond alleen in haar kamer me aan te kleden.

Geen herhaling gevaar.

Veel mogelijk maar geen herhalings gevaar. Als je lekker wil neuken dan is dit niet de dame voor jou.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag in Den Haag geweest en eerst een paar rondjes Doublet gedaan tussen 20 en 21 u maar daar was weinig te beleven. Meeste kamers leken leeg of gesloten, en de meiden die ik zag waren niet mijn type (oudere dames / vollere dames). Of de goede waren gewoon allemaal bezet.
Doorgegaan naar de Geleen en ook daar veel leeg of bezet. Wel een handje vol knappe meisjes gezien waaronder deze slanke meid met krullend lang bruin haar, geile pijplippen en super sexy benen.

Ik dacht dat ze zich voorstelde als Roksana, maar gezien het raam waar ze stond en de reviews hierboven heb ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan en gaat het om Oksana.

Heb haar 50 euro gegeven met de bedoeling om met condoom even gepijpt te worden en dan te neuken. Toen begon ze over of ik zonder condoom gepijpt wilde worden. Ik maakte haar duidelijk dat ik niet meer dan 50 euro heb dus dat het met condoom mag. Toen herhaalde ze de vraag en zei dat het kon. Heel raar want je zou zeggen dat er een meerprijs op zit, en de bovenstaande reviews bevestigen dat. Op bed begon ze me dus echt zonder condoom te pijpen. Denk eerlijk gezegd dat ze dacht dat ik haar twee 50jes had gegeven.

Maar goed, mij beviel het allemaal wel. Ondanks dat ik de andere reviews wel herken. Was een paar minuten aan mijn lul zuigen en ik moest al heel wat moeite doen om niet in haar mondje klaar te komen (ze zei al dat dat niet mocht). Daarna vroeg ze of ik doggy wilde. Condoom erom en ze bukte gelijk lekker voorover. Ondertussen ging haar alarm af, waarschijnlijk nog van de vorige klant die ze al had weggewerkt. Paar minuutjes zitten stoten maar ik was zo geil dat ik al snel het condoom enorm volspoot. Daarna wilde ze het condoom controleren omdat ze bang was dat het geknapt was. Toen ze zag dat het prima was bedankte ze me, wenste me een fijne avond, deed haar setje aan en was de kamer uit. Ik hoorde dat ze gelijk aan de telefoon hing. En ik stond daar nog naakt met een volgespoten condoom om mijn lul. Heb me aangekleed en mocht zelf de uitgang vinden.

Voor mij was het echt prima voor 50 euro. Ook als ze me met condoom had gepijpt. Dat doet ze wel lekker en doggy kon ik der ruig stoten. Dan heb ik echt nog geen 10 minuten nodig. Maar als je meer tijd en aandacht nodig hebt of een GFE zoekt dan denk ik dat je echt niet bij haar moet zijn. Een half uur of uur bij haar boeken zou ik daarom niemand adviseren. Dit is gewoon een lekker meisje die je snel kan afwerken maar meer niet.

Overigens voor de mannen die heel erg op de hygiene zitten, ervoor noch erna heeft ze haar kutje gewassen of mondje gespoeld. Bij het neuken was haar kutje nog voelbaar doorgesmeerd met glijmiddel en ik weet dat ik bij de pijpbeurt echt wel wat voorvocht in haar mondje heb gelost (en ik zal echt niet de enige zijn). Ze kwam op mij fris over, dus ik ga er niet op doorzagen. En ze zal ook vast wel opfrissen. Maar kennelijk niet iedere keer. En als ik lees dat ze ook tongzoent met mannen, is dit wel iets om je van bewust te zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan