Recensie Ola, Deurne 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ola-geil-pools-onderdanig-vrouwtje-34-jaar.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb op basis van de reviews hier zojuist Ola bezocht. Aangenaam verrast met haar verschijning. Gegaan voor het all in pakket, maar pas tegen het einde van het betaalde uur tot een hoogtepunt gekomen. De poppers die ik bijhad, deden feitelijk niets (slecht flesje?). Héél even anaal mogen doen, en ik zeg héél even daar de klant voor mij haar aldaar verwoest had. Damn you collega wandelaar! Massage heeft ze voorgesteld, maar we zijn de laatste 10 minuten geeindigd met wat praten. Nu weer een paar maandjes sparen, want ze is zeker een bezoekje waard. Voeg ik er nog aan toe dat na de vrijpartij ik met spierpijnen te kampen heb, t'was dus wild.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees hier voor pse en dat zij initiatief neemt. Iemand ervaring met haar als slavin ? Ik wil een uur lang de touwtjes in handen hebben en ze gebruiken binnen de regels die zij hanteert
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-number-ola-polish-anal-queen.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ola, Deurne

Hierbij mijn eerste recensie. Al jaren wandel ik en dikwijls gebruik makend van jullie tips waarvoor dank.

Ik verkies steeds het Schipperskwartier wegens makkelijk en duidelijk. Helaas laten mijn vaste dames (Delia en Lea) het afweten en kan ik er mijn goesting niet meer vinden.

Dit leidde tot een bezoek aan Ola deze week. Na lang twijfelen en wat onderzoek toch maar is de stap gezet naar een bare date. En OMG wat een ervaring was dat... Niet normaal, nooit meegemaakt. Dit is in de meest positieve zin bedoeld. Het appartement waar ze ontvangt is netjes en zij is zeer verzorgd en knap, goed voorzien van oren en poten zoals ik het graag heb. Ze zegt niet superveel en gaat eigenlijk meteen over naar datgene waarvoor we er toch zijn.

Na een korte douche en dus niet al te veel te zeggen zijn we eraan begonnen. Al snel voel je dat er veel mogelijk is en dat ze inderdaad lekker onderdanig is, goed luistert en zich echt laat gebruiken. Als liefhebber van het wat stevigere werk kan ik zeggen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Alles liet ze toe. We zijn begonnen met eerst haar tieten en kont te spanken en wat met een buttplug in haar kont te spelen. Daarna zijn we overgegaan naar het orale werk, eerst ik haar gaatjes goed uitgelikt en daarna zij mij stevig gepijpt waarbij een facefuck geen probleem was. Wat daarop volgde was een afwisseling tussen het voornamelijk neuken van haar kontje afgewisseld met haar poesje, pijpen, beffen en hevig tongzoenen. Al dit zonder de hele tijd een condoom aan en uit te moeten doen is echt zalig bevrijdend. Echt ongezien hoe ze haar laat gaan en laat gebruiken. Het leek me toch dat ze er eveneens van genoot.

Herhaling gevaar 100%. Spijtig genoeg blijft ze maar tot vrijdag om dan na 6 à 7 weken terug te keren. Helaas wel lang, als er nog tips zouden zijn voor soortgelijke dames zijn ze altijd welkom want zo lang wachten lukt toch niet 😀

Geen twijfel mogelijk, mij ziet ze terug.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had me voorgenomen mijn wandelcarriere te beëindigen met Lin (Antwerpen Zuid) maar na een leuke ervaring met Marta indertijd en al de leuke recensies hier en op het nz forum Ola bezocht gisteren.
Eerlijk gezegd spijt van mijn 200€, was beter nog een laatste keer naar Lin geweest. Ontvangen in zwarte slip en bh, rode stockins en roze pantoffels. Haar stevige cellulitis billen waren niet bevorderlijk voor de opwinding.
Lieve dame op zich, pijpen (deep throat) was boven gemiddeld. Neuken in verschillende strandjes en daarna terug één van de betere pijpbeurten en klaargekomen in haar mondje. Daarna wat gewrijf maar de opwinding ontbrak voor een tweede hoogtepunt. Voor mij zeker geen herhaling.
 
Had me voorgenomen mijn wandelcarriere te beëindigen met Lin (Antwerpen Zuid) maar na een leuke ervaring met Marta indertijd en al de leuke recensies hier en op het nz forum Ola bezocht gisteren.
Eerlijk gezegd spijt van mijn 200€, was beter nog een laatste keer naar Lin geweest. Ontvangen in zwarte slip en bh, rode stockins en roze pantoffels. Haar stevige cellulitis billen waren niet bevorderlijk voor de opwinding.
Lieve dame op zich, pijpen (deep throat) was boven gemiddeld. Neuken in verschillende strandjes en daarna terug één van de betere pijpbeurten en klaargekomen in haar mondje. Daarna wat gewrijf maar de opwinding ontbrak voor een tweede hoogtepunt. Voor mij zeker geen herhaling.
Bedankt voor de feedback. Einde wandelcarriere? How come?
 
Als je op de link tikt kan je misschien artikel lezen
Merci Jean, je moet ingelogd zijn om artikel te lezen. Forum ook niks voor mij, doe niet aan nzc bij dvp. Bedankt om het te laten weten, vond het al vreemd dat die advertenties ineens er niet meer waren. Had zin om nog eens met een onderdanig sletje te spelen, vandaar. Wat zou er aan de hand zijn ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan