WHEM Olga, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.762
02/07/21
4.663
48
Ik twijfel wel een beetje, maar toch trekt iets in Olga me ook aan.

Mijn vermoeden zegt: niet al te actief, ietsje ouder dan 26, het is een cupje B ipv een C, maar ben toch benieuwd.

Wie weet meer?

Ik krijg hier nog steeds Moldavische Mafia* gevoelens bij.
Bieden altijd Neuken zonder condoom aan. Hadden eerst altijd 80/130 in de prijzen. Dames hebben allemaal cup C en zijn 1.70cm lang.

En volgens veel ervaringen die ik rond soortgelijke ads heb gelezen dan zelden de dames van de foto's
Locaties en dames rouleren. Week later zitten ze in Rotterdam of Den haag
Het enige dat veranderd is zijn de prijzen. Nu vaker 90/150 of 100/150. Maar nog steeds bere geil uitziende dames met Cup c en 1.70 lang met Bare ertussen.
1 keer redelijk positieve ervaring gehad,aardige meid. Maar niet de dame van de foto's.
Just looks to good to be true

4 andere advertenties waarvan ik denk dat het om dezelfde groep gaat:

Ik zie nog een give away vergelijking. "Gentlemen's"

*Moldavish omdat degene waar ik ervaring had, daarvandaan kwam. En ja in dit geval schaar ik al deze gelijk lijkende advertenties onder dezelfde groep. En Mafia rolt dan zo lekker van de mond.

Laatst bewerkt:
hahaha, ja ik lijk wel een detective. In Olga's geval is past de stijl van haar tekst niet in het rijtje dat ik opgaf.
Ik ben zelf ook benieuwd naar echte ervaringen..

"Hot girl"/ "New new new" icm NZC...no way.

Als iemand overigens het tegendeel bewijst van Lera , neem ik alsnog alles terug.

Idd maffia.

Mogelijk weet @Ted nog concrete aanvullingen te vermelden.

hahaha, ja ik lijk wel een detective. In Olga's geval is past de stijl van haar tekst niet in het rijtje dat ik opgaf.
Ik ben zelf ook benieuwd naar echte ervaringen..
Foto 6 van Olga lijkt me toch een tamelijk onbewerkte kloppende selfie die ze gewoon onlangs in de badkamer genomen heeft.

Bij die groep van nep-profielen kiezen ze vaak nog mooiere foto's voor mijn gevoel, daarom leek het me dat Olga wel ok kon zijn.

Topic vervuiling, sorry ...
(gelukkig is het "jouw" topic)

Zelf heb ik een trits zonnepanelen idd en batterij.

Alles is hier gasvrij in de gehele wijk. Iedereen heeft een warmtepomp voor verwarming en verkoeling.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan