Recensie Olivia, Lovely Prive, Rotterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Batsbeer

Newbie
23
13/05/22
27
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3234943-olivia#overview
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak bij Lovely Privé gemaakt met Olivia. Blind date en afgegaan op de foto's, leek me leuk zo'n petit figuurtje.

Onderweg moeten bellen dat ik later zou zijn en of ze de afspraak konden vasthouden. Verkeer was vreselijk en stond helemaal vast. Uiteindelijk een kwartier te laat naar binnen gestapt maar uiterst vriendelijk en behulpzaam ontvangen door de gastvrouw.

Olivia kwam me ophalen en begeleide me naar de kamer. Haar foto's gaven me een iets andere indruk, maar Olivia is echt heel skinny en petite. Heeft een flink aantal tattoos maar dat vind ik juist sexy. Ze viel me in het echt totaal niet tegen. Ook heeft ze een bril (die ze helaas had afgezet op de kamer) en ik bespeurde zelfs een beugel.

De kamer was echt super in orde, ruime douche en daar dus ook gebruik van gemaakt terwijl Olivia wat handdoeken en zo ging halen. Daarna plaats op bed genomen waar we elkaar lekker hebben verkend. Haar tepel piercing vond ik erg leuk om mee te spelen. Top inzet. Olivia doet niet aan tongzoenen en geen vingers naar binnen, maar dat is toch niet zo mijn ding.

Hele leuke drie kwartier gehad, waaronder een heerlijk zweterige 69 sessie waarbij ze mijn tong lekker bereed en ze tegen haar hoogtepunt aan zich volledig op mij liet vallen en haar handen gebruikte om haar heerlijke poesje goed te spreiden en zo al haar vocht in mijn mond te laten sijpelen. Krijg alweer een harde als ik eraan terug denk. Super geil.

Hele leuke dame, ook om gewoon wat small talk mee te hebben, verstaat haar vak goed, hele date was geil en zeer lekker.

Olivia vertrekt rond de 15e weer om later in augustus weer terug te komen bij Lovely Privé. Mocht het zo uitkomen dan zal ik zeker nog een afspraak maken.
 
Had je maar gevraagd of zij dan na de 15e bij Het Landhuisje gaat ontvangen, hoor. 😉
Daar lijkt zij namelijk ook op de website te staan (of het moet een leeftijd-, naam-, postuur- en taalgenote van haar zijn).
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3234943-olivia#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recentelijk een date gehad met Olivia. Aardige meid maar een beetje zakelijk naar mijn gevoel. Ik mocht op het bed gaan liggen waarna ze me begon op te geilen met gekreun en kusjes op het lichaam waarbij ik haar billen en gepiercete tepels kon betasten. Zachtjes in haar tepels bijten vind ze wel lekker. Toen m'n pik hard werd begon ze met een blow job. Daarna ging ze me berijden en hebben we nog wat diverse standjes gedaan. Al met al ok maar geen wauw of echt een super klik. Ze ziet er wel leuk uit maar voor mij net iets te mager. Voor diegene die daar op vallen of benieuwd zijn ze is nog maar even in Nederland en daarna gaat ze richting España.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3234943-olivia#overview
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels een paar maanden geleden bij Olivia geweest. Vol uur met jacuzzi. Zij is vriendelijk, sensueel en erg schoon. We hebben wat gekletst in de jacuzzi. Met wat teasen. Daarna op bed. Beffen en verschillende standjes geneukt. Klaargekomen op haar borsten. Prima ervaring met herhalingsfactor. Zoenen was zonder tongzoenen, want dat doet ze niet (is haar goed recht).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De super skinny Olivia is weer voor een paar weken terug bij Lovely Prive. Ze is veel meer skinny dan ik had verwacht na het zien van de foto's. Ik denk dat ze dunner is geworden. Dus voor de liefhebbers helemaal top lijkt me. Van mij had ze iets voller mogen zijn, maar vind haar wel een mooie en leuke dame. Ze heeft ook een erg goede inzet met veel eigen initiatief.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan