WHEM Olivia, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JdJ

Wandelaar
46
07/10/22
67
Heeft er al iemand ervaring met deze dame?

Ik had tijdje geleden wel een foto van mezelf gestuurd, zij stuurde een foto van haar lichaam in een badpak terug.

Dame op de foto was wel slank, maar ik had geen interesse meer, misschien wel als ze een foto van haar gezicht had gestuurd.

Bedankt, het komt wel over dat het een echte 27 jarige is die dit erbij doet.
Ik had tijdje geleden wel een foto van mezelf gestuurd, zij stuurde een foto van haar lichaam in een badpak terug.

Dame op de foto was wel slank, maar ik had geen interesse meer, misschien wel als ze een foto van haar gezicht had gestuurd.

Hmmm. Hoog opgeleid en afgestudeerd en dan zeggen dat ze een witte dame is.......🤔
Hoog opgeleid, afgestudeerd, in haar profiel geeft ze aan dat ze 29 is en in de tekst staat 27. Als je nieteens je eigen leeftijd weet, of niet consequent kunt liegen dan zal dat 'hoog opgeleid' ook wel meevallen.

En dan nog; we komen voor de seksuele handelingen, niet om te filosoferen over de epistemologische verschillen tussen Locke en Kant.

Was een heerlijk date. Zij is een jong, slank dame met curves op de juiste plekken. Relaxed sfeer, neemt de tijd voor je, en houd van de ruiger werk. Zij is geen pro en ik vond dat wel leuk, eerder de girl next door type.

Communicatie ging vlot, en wij hebben de tijd lekker volgemaakt met kletsen.

Hoog opgeleid, afgestudeerd, in haar profiel geeft ze aan dat ze 29 is en in de tekst staat 27. Als je nieteens je eigen leeftijd weet, of niet consequent kunt liegen dan zal dat 'hoog opgeleid' ook wel meevallen.

En dan nog; we komen voor de seksuele handelingen, niet om te filosoferen over de epistemologische verschillen tussen Locke en Kant.

Nou nou nou... voor iemand die zulke dure woorden gebruikt ben je wel wat simpel in je conclusies. Er is ern vrij simpele verklaring waarom beide leeftijden niet overeenkomen zonder dat de dame in kwestie liegt:
- De leeftijd in het profiel wordt automatisch berekend op basis van de geboortedatum.
-De tekst is nooit aangepast sinds de advertentie in maart 2024 online ging.

En sommige mensen vinden het fijn als er naast de fysieke klik ook nog een mentale is... maar goed.. ieder zijn ding.

Was een heerlijk date. Zij is een jong, slank dame met curves op de juiste plekken. Relaxed sfeer, neemt de tijd voor je, en houd van de ruiger werk. Zij is geen pro en ik vond dat wel leuk, eerder de girl next door type.

Communicatie ging vlot, en wij hebben de tijd lekker volgemaakt met kletsen.

Klinkt goed! Dank!

Hoe was de locatie qua discretie en hygiëne? Is het een club of gewoon bij haar thuis?

[..]
- De leeftijd in het profiel wordt automatisch berekend op basis van de geboortedatum.
-De tekst is nooit aangepast sinds de advertentie in maart

Terecht punt wat je benoemt, daar heb ik overheen gelezen. Op zijn minst niet handig dan.

En sommige mensen vinden het fijn als er naast de fysieke klik ook nog een mentale is... maar goed.. ieder zijn ding.

Een klik is zeker prettig, maar staat voor mij los van intelligentie. Ik ken hele slimme muurbloempjes waar ik totaal geen klik mee heb. En visa versa.

Ik kom nog regelmatig op universiteiten en mag alleen hopen dat sommige studentes zichzelf aanbieden op sites als sj. Meestal, als ze er al voor openstaan, gaat dat via internationale exclusieve bureaus en hangt er een flink prijskaartje aan.

Mocht je een leuke, nog studerende, DVP tegenkomen, laat je dat dan in een review weten?

Terecht punt wat je benoemt, daar heb ik overheen gelezen. Op zijn minst niet handig dan.

Een klik is zeker prettig, maar staat voor mij los van intelligentie. Ik ken hele slimme muurbloempjes waar ik totaal geen klik mee heb. En visa versa.

Ik kom nog regelmatig op universiteiten en mag alleen hopen dat sommige studentes zichzelf aanbieden op sites als sj. Meestal, als ze er al voor openstaan, gaat dat via internationale exclusieve bureaus en hangt er een flink prijskaartje aan.

Mocht je een leuke, nog studerende, DVP tegenkomen, laat je dat dan in een review weten?

Haha zeker, maar helaas zijn die de laatste tijd erg lastig te vinden.

Ik heb in het verleden wel een paar leuke, betaalde contacten gehad (ooit op SJ zelf een oproepje geplaatst). Echte amateur studentes die het heel beperkt voor de seks en een financieel extraatje deden. Zij hadden zelf dus ook geen advertentie oid en een review plaatsen heeft dan ook weinig zin denk ik (nog even los van het feit dat deze meiden aar waarschijnlijk helemaal niet op zaten te wachten). Helaas lijkt die tijd wel een beetje voorbij. Recent weer eens een advertentie geplaatst en zelfs een paar euro voor betaald maar 0 reacties (ok... een paar spam-bots maar dat telt niet).

Terug
Bovenaan Onderaan