Recensie Onbekend, Oude Nieuwstraat 8A 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Escobaria

Newbie
Forumpionier
14
05/07/21
12
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Vanmiddag 'per ongeluk' weer eens in de ONS beland en eigenlijk dacht ik dat ik wel bij Karina terecht zou komen, maar bij het passeren van de drie ramen van huisnummer 8 werd mijn aandacht getrokken door een enthousiast lonkende, blonde, gepiercede dame. Ik moest nog even langs de PIN, maar op de terugweg was haar enthousiasme niks afgenomen dus kon ik het niet laten om even naar haar deur te gaan. De prijs was het ouderwetse instaptarief van 5 tientjes en ik mocht mee naar achteren. Ze stelde zicht voor, maar haar naam ben ik in alle opwinding vergeten. Half Albanees en hal Spaans blijkt een uitermate goede mix te zijn want wat een geil ding was dit. Haar borsten gingen snel uit de BH, ze hielp met het ontdoen van mijn overbodige kleding en ging gretig, staand / gebukt aan de pijp met haar tongpiercing,. Prima pijpbeurtje en daarna snel in doggy op het bed… andere standjes konden ook maar dit was mijn eigen schuld…. Want natuurlijk veel te snel naar een hoogtepunt. Even wat smalltalk bij het aankleden en wassen en weer naar huis… de dame zegt hier al een jaar te werken en dat 5/6 dagen/ week te doen dus waarschijnlijk zijn er meer collega's die haar kennen. Ik kom wel terug want ik vond haar heel erg geil en lekker…

Terug
Bovenaan Onderaan