Onbeperkt gebruik maken van diensten en dames in een sex/saunaclub

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VaderMario

Newbie
1
03/12/25
0
Hallo beste allen,

Ik ben op zoek naar een club waar ik een vaste prijs kan betalen om de hele dag te relaxen, eten, drinken & seks met dames kan hebben.
Kent iemand toevallig een club waar dat kan?

Alvast bedankt!

Dat klinkt mij als het welbekende Duitse party treff.

Het was voor mij een paradijs. 120 euro entre en daarna kan je de hele dag doorgeneukt worden, gratis eten en drinken met een 20tal vrouwen om je heen met een stelletje geile ijsberen.

Alles kon daar, pijpen aan de bar cigaretje roken op het terras terwijl een dame je balletjes aan het warm kriebelen is.. en een keer per dag was er een striptease in de woonkamer met alle vrouwen waarbij een paar gelukkige ijsberen aan alle kanten besprongen werden en dan oraal bevredigd werden. Natuurlijk kwamen ze er daarna nog vrolijk op zitten..
En dat voor 120 euro!

Niet te vergeten de kamertjes waren natuurlijk ook de hele dag beschikbaar voor de laatste druppel die je er uit kon krijgen met wat privacy, de toppertjes kon je belonen met een flesje Champagne als fooi 🍾

Helaas is dit al een aantal jaar verbonden in Duitsland om een all-in prijs te hanteren dus ik denk dat je het nu moet zoeken in de gangbang scene.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan