Onderzoek naar bezoek parenclubs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bertbraaf

Newbie
8
03/07/22
1
Ik doe onderzoek naar bezoek aan Parenclubs. Zou je deze vragenlijst willen invullen? Uiteraard garandeer ok alle privacy.

Ja daarboven weet je niet wat voor gegevens je meegeeft aan zo'n formulier. Ik vertrouw GR wel met mn bijdragen maar zoiets raad ik iedereen af. Straks heeft ie je ip adres enzo en dan weten ze ongeveer waar je woont of de gegevens van je mobbiel

Ok, technisch, maar als je over je IP adres in zit, installeer dan een VPN. Werkt prima.
Uiteraard heb ik die al - van NordVpN. €100 voor 2 jaar. Maar was meer voor andere. Kijk als iemand t voor zn scriptie wil weten hoeveel ik gemiddeld per week neuk betaald vs. Onbetaald, dan wil ik best een tabelletje invullen maar dan ook het eindresultaat inzien van zo'n onderzoek 😍 maar dit formulier moet niemand invullen als je t mij vraagt

Goh, kwam dit topic ineens weer tegen.

Topicstarter @Bertbraaf heeft na zijn bericht hier al in meerdere topics gepost, maar op de logische vragen die gesteld worden over zijn onderzoek gaat hij vooralsnog niet in.

Als je voor zo'n onderzoek graag respondenten wil zou ik toch echt aanraden de achtergrond en context van het onderzoek wat beter uit te leggen.

OPGELET!!!!
Reageer niet op deze zogenaamde enquete.

Voor mij is dat uiterst onbetrouwbaar. Als je op de link klikt is het eerste wat je ziet je email adres.
Waar haalt hij dat en met welk recht strooit hij dat rond? Hij vermeld wel dat hij geen mail- en ip adressen verzamelt, maar dat doet hij duidelijk wel. Anders kan hij zijn bericht niet op naam versturen.
Zulke personen mogen ze wat mij betreft opknopen aan de hoogste boom.

Als het dan toch allemaal zo eerlijk is waarom is er dan niks te vinden van de maker van deze enquete, wie hij is of welke organisatie en wat het doel ervan is.

Bij gebrek aan dergelijke duidelijke informatie en openheid spreek ik van
poging tot OPLICHTING!!!
of andere criminele bedoelingen.

Laatst bewerkt:
OPGELET!!!!
Reageer niet op deze zogenaamde enquete.

Voor mij is dat uiterst onbetrouwbaar. Als je op de link klikt is het eerste wat je ziet je email adres.
Waar haalt hij dat en met welk recht strooit hij dat rond? Hij vermeld wel dat hij geen mail- en ip adressen verzamelt, maar dat doet hij duidelijk wel. Anders kan hij zijn bericht niet op naam versturen.
Het onderzoek is een Google website, en het adres wat de site weergeeft is je Google-account waarmee jij op dat moment bent ingelogd...

Kijk ik zou ik afraden het onderzoek in te vullen totdat er wat meer context komt, maar GOOGLE is degene die jouw e-mail-adres daar invult, niet meneer de onderzoeker zelf.

Degene die dit onderzoek hier deelde is al 3 jaar forumlid. Hij heeft weliswaar weinig berichten, maar zijn 8 berichten zien er verder niet verdacht uit. Hij maakt in mijn ogen een fout door een onderzoek te verspreiden zonder verdere uitleg, maar daarbuiten zie ik geen kwaad in hem als lid.

Degene die dit onderzoek hier deelde is al 3 jaar forumlid. Hij heeft weliswaar weinig berichten, maar zijn 8 berichten zien er verder niet verdacht uit. Hij maakt in mijn ogen een fout door een onderzoek te verspreiden zonder verdere uitleg, maar daarbuiten zie ik geen kwaad in hem als lid.
Dat hij dan eerst duidelijkheid schept over het hoe en waarom van deze enquete.
Er is al genoeg rotzooi op het internet dat we dergelijke zaken NIET MEER MOETEN NEMEN!!! Ik tenminste niet
Als het dan allemaal toch zo koosjer is, dan moet hij in het vervolg eerst maar eens nadenken over hoe hij op een beschaafde manier zijn publiek uitnodigt en zonder meteen Google in te schakelen om email- en ip adressen te verkrijgen.
Maar ja, tegenwoordig is een beetje aandacht voor de privacy en beleefdheid op het internet Hééééél ver te zoeken.

op een beschaafde manier
beleefdheid op het internet
sja

Je wil iemand opknopen aan een boom alleen maar omdat je zelf blijkbaar niet weet hoe Google Docs werkt. En dan praat je over beleefdheid.

zonder meteen Google in te schakelen
Als je een vragenlijst wilt maken online heb je daar toch iets van software voor nodig. Google biedt dat. Simpel. Vervolgens zit binnen Google van alles aan elkaar gekoppeld. Dat wil niet zeggen dat de maker van zo'n vragenlijst gelijk alles van je weet.

Kijk. Je hebt gelijk dat er meer uitleg bij had gemoeten. Maar je toon en beschuldigingen hier gaan echt helemaal nergens over.

Terug
Bovenaan Onderaan