Ongevaccineerde dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is helemaal onnodig. Een positieve test zegt helemaal niets (een negatieve ook niet).
Onnodig of niet, als ik verplicht positief getest wordt voor mijn werk mag ik niet werken en ben mijn klus kwijt, en mijn geld.
Heeft niks met onnodig te maken maar met de regels die mijn opdrachtgevers hanteren.
 
Je kunt gewoon doorwerken met lichte klachten doen ze in de ziekenhuizen voortaan ook. En jou opdrachtgever weet niet dat jij positief getest bent. Dus probleem opgelost
 
Zolang mr Pastoor niet bij je aan het bed zit.heb je lichte klachten .dus niet piepen gewoon doorwerken
 
Dit is helemaal onnodig. Een positieve test zegt helemaal niets (een negatieve ook niet). Het zijn trouwens vreemd genoeg lijkt mij voornamelijk gevaccineerden die nog "Covid" krijgen. Wat werd er ook alweer gezegd door de Jonge en BIden enz? "Het is een pandemie van de ongevaccineerden". Dit blijkt dus juist niet zo te zijn.

Een positieve test zegt bij zzp:

Thuisblijven= geen omzet = geen ziektewet= geen rekeningen en boodschappen betalen.

En het is mega unfair om dit keer met een vingertje te wijzen naar politici of wetenschappers die net zoveel van een nieuwe ziekte afwisten/afweten als iedereen wereldwijd.

De Jonge liet zich leiden naar wat hem werd verteld! Daar werden de maatregelingen etc op gebaseerd, wat anderen hem influisterde.
Don't shoot the messenger! Ik heb maanden zonder inkomen gezeten daardoor 😑

Dat jij je niet wilt laten vaccineren en naar sekswerkers wilt die dat ook niet doen is je goed recht, maar ga niet met gezeur komen want daar heeft niemand iets aan.
 
Dit is een gespreksonderwerp dat ik mijd als ik dames bezoek. Simpelweg omdat het altijd eindigt in een welles/nietes-discussie en daarvoor kom ik niet bij ze langs.

Dat is waar, bij sommigen zou je bij of voor aanvang van de ontmoeting afspraken moeten maken waar je het NIET over gaat hebben ... niet over Covid, niet over vaccinaties, niet over domme complottheorieën, niet over mindset enz. Mindset, inderdaad, want de meesten van die antivaxers en complortbelievers vinden van zichtzelf dat ze woke zijn, dat ze (als enigen) wakker zijn, al de rest slaapt of is blind. Ja, als je zo aan een afspraak moet beginnen is de fun ook ver zoek.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt gewoon doorwerken met lichte klachten doen ze in de ziekenhuizen voortaan ook. En jou opdrachtgever weet niet dat jij positief getest bent. Dus probleem opgelost

Dat is nu misschien zo, maar de afgelopen jaren werd er bij mij op lokatie van het werk getest.
Dan zag de opdrachtgever gelijk of je positief was. Mocht je ook gelijk naar huis. En je factuur van 0 euro niet sturen.
 
Daarom zoek ik dames die deze rommel niet in hun lichaam hebben.
Leuk hè, elkaar een beetje narren 🤣.

Rednatep
Heel veel ander advies dan aan de dame die je zou willen bezoeken er vooraf naar vragen kan ik je helaas ook niet geven.
Succes met de zoektocht.

Ps: misschien zijn er wel methoden om de ooit ingespoten gifstoffen DKTP-Hib-HepB, BMR, HPV en MenACWY uit je lijf te trekken 😉
Ik zet in op beenmergtransplantatie, dan ben je weer volledig gereset.
 
Hangt van je baas af. Bij mij was ik december 2020 een week werk kwijt en afgelopen maand nog een keer.
Als een opdrachtgever zegt: verplicht testen, dan heb je weinig keus.
Als jij als ZZPer afhankelijk bent van 1 opdrachtgever dan ben je verkeerd bezig...dumpen die kerel met zijn met zijn verplichting tot testen,ik zou zeggen stop dat staafje maar in je reet,of bij je vrouw in der kut.
 
Als jij als ZZPer afhankelijk bent van 1 opdrachtgever dan ben je verkeerd bezig...dumpen die kerel met zijn met zijn verplichting tot testen,ik zou zeggen stop dat staafje maar in je reet,of bij je vrouw in der kut.
Nee, ik ben natuurlijk niet afhankelijk van 1 opdrachtgever. Heb er een stuk of 5.
En het is geen kerel maar een organisatie. Maar goed, als ik 4 dagen voor die organisatie werk met mensen die soms ouder zijn dus extra kwetsbaar en ik test op dag 1 positief dan ben ik alle dagen kwijt.
In die ene week natuurlijk, daarna kan alles weer anders zijn.

En om daarom nou een opdrachtgever te dumpen gaat wat ver….
 
Niki at Casa Prive in Enschede is a corona wappie and will not do BJ's without if you're vaccinated, plus if you have a "break" all she keeps talking about is wappie-shit.
 
En dat vraag je aan een voormalig lid, die niet meer kan antwoorden ipv de topicstarter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan