Girlsaanbidder
Stamgast
zijn!
Veel plezier met deze dames , niet voor mij te veel vrouwBij mij staan deze DVP's (die ik nog niet heb gehad) op het menu voor dit jaar, naast de wekelijkse bezoekjes aan de vaste DVP's:

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzijn!
Veel plezier met deze dames , niet voor mij te veel vrouwBij mij staan deze DVP's (die ik nog niet heb gehad) op het menu voor dit jaar, naast de wekelijkse bezoekjes aan de vaste DVP's:
Genieten van de herfst mooie bladHa! Intussen toch al één stem voor "Veel herfstwandelingen"!
Hoe zit het bij jullie met de herfstkleuren?
Ik heb het over goede recensies lezen niet over hoeveel recensies jij hebt als forumlid.Mijn bijdrage: Ik zit al bijna aan 100 recensies hoor!
(en dan zijn er al 7 recensies verdwenen!.
Om 'goede' recensies te kunnen lezen... moeten ze natuurlijk eerst geschreven én geplaatst worden!Ik heb het over goede recensies lezen niet over hoeveel recensies jij hebt als forumlid.
Dat is logisch toch waar zeg ik dat jij ze niet schrijft. Ik geef alleen aan dat het verstandig is om goede recensies te lezen, maar jij voelt je blijkbaar aangesproken alsof ik het over jou heb.Om 'goede' recensies te kunnen lezen... moeten ze natuurlijk eerst geschreven én geplaatst worden!
Een potje aftrekken.En... wat zijn jouw plannen voor de (onstuimige) herfst?
En dit zegt iemand met nul recensies op de teller....tsja...Wat zijn 100 recensies waard als je alleen maar recensies schrijft als je alleen aar dames bezoek die daar anderen eerst positief gerecenseerd zijn?
Die had ik verwacht.En dit zegt iemand met nul recensies op de teller....tsja...
Kan je dan je 'oude' recensies niet recycleren?Die had ik verwacht.
Te scheef gegaan met ouder account en geen toegang meer.
Heb een nieuwe moeten aanmaken.
Vind de aannames over hogere prijs klassen wel grappig. Ik ben Didi en ik vraag dus 500 per uur. Ik kan jou vertellen dat grotendeels van mijn klanten bestand meerdere keren per maand komen als ik meerdere keren per maand zou werken. Maar nee ik werk 1 week in de maand a 2 maanden om het voor iedereen leuk te houden en vooral ook goed geil te blijven. Mijn klanten zijn gewoon vaak anders dat zijn geen types die bezig zijn om zo veel mogelijk op kinky gehad te hebben. Die willen gewoon sex en goeie sex en niet de gok wagen op goeie sex. Die willen niet dat als je haar borsten aanraakt dat ze dan tegen je zegt 50 euro. Ik ontvang vaak in hotel kamers van 400 euro per nacht met jacuzzi en sauna. Ik werk gewoon op een andere manier. Ik hou van seks maar wil niet het gevoel hebben dat als ik met een klant ben dat ik met een klant ben. Ik zie het als een leuke date en door het bedrag wat ik vraag kan het allemaal wat leuker relaxter en minder zakelijkMijn ervaring is dat de prijs vooral bepalend is voor de exclusiviteit van de DVP en niet voor de kwaliteit van de dienst. En DVP's die ik ken hebben liever dat ik iedere maand een paar keer kom als vaste klant dan 1x per half jaar of jaar een hap uit je maandsalaris nemen. Herhaalinkomen is voor een DVP's ook belangrijk. Dan kunnen ze er zelf ook een beetje rekening mee houden vertellen ze me.
En een vaste klant van €50 is denk ik door de jaren heen meer waard dan een klant die 1x langskomt en €500 aftikt.