Onstuimige Herfst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het dit jaar een onstuimige herfst?

• Neen! Het worden voor mij veel herfstwandelingen!

Stemmen: 10 18,9%
  • Ja! Geef mij maar die onstuimige herfst!

Stemmen: 15 28,3%
  • Beide kunnen ook natuurlijk! Eerst lekker stoeien en dan alsnog die mooie (korte) avondwandeling!

Stemmen: 28 52,8%

• Totaal aantal stemmers
    53
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Zondagochtend eerst van een Bach cantate genieten... en dan richting Heverlee... om weerom te genieten... maar dit keer van een slanke vrouw met grote borsten... die graag stevig geneukt wordt!

Die laatste zondag van november... wordt er dus eentje om niet snel te vergeten!

Zondagochtend eerst van een Bach cantate genieten... en dan richting Heverlee... om weerom te genieten... maar dit keer van een slanke vrouw met grote borsten... die graag stevig geneukt wordt!

Die laatste zondag van november... wordt er dus eentje om niet snel te vergeten!
Nou Marco je hebt t er maar druk mee 😅om alle dames tevreden te houden , veel plezier morgen en geniet er van 👍👍👍

Gisterenavond een berichtje gekregen van een ander toppertje.Al enkele maanden geleden was het vorige bezoekje. De agenda's liepen steeds een beetje uiteen. Maar nu konden we beiden en na 2,5 uur had ik haar reeds vast. Beiden reeds schoon en ze liet er geen gras over groeien. Ze gaf een blowjob weg die me liet duizelen.
Op en neer bleef ze gaan met haar mondje. Tussendoor werden mijn zaadreservoirs ook niet vergeten, dan zonder ophouden in de soixante neuf.
Na 20 min wou ze hem voelen maar ik had nog meer lucht nodig, dus nog 5 min pijpen graag.
Hierna schoof ze een my size cd om en ze kwam in cowgirl rijden.Naderhand wisselden we enkele keren van positie waarbij ze toen helaas aangaf dat het uur er bijna opzat..
En zo ga ik het liefst, pompen tot het eind en daarna volgt de finale.
Ik had alles gegeven.

Terug
Bovenaan Onderaan