Onstuimige Herfst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het dit jaar een onstuimige herfst?

• Neen! Het worden voor mij veel herfstwandelingen!

Stemmen: 10 18,9%
  • Ja! Geef mij maar die onstuimige herfst!

Stemmen: 15 28,3%
  • Beide kunnen ook natuurlijk! Eerst lekker stoeien en dan alsnog die mooie (korte) avondwandeling!

Stemmen: 28 52,8%

• Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten .
Positief ingesteld zijn is prima, maar in het laatste geloof ik niet. (Het laatste was in het bericht hiervoor: ".... je komt er altijd als winnaar uit .......".)
Ik begrijp @Labialover wel met zijn opmerking. Niet elk bezoek is TOP! maar met een positieve instelling is de kans dat je met een positieve ervaring de deur uit gaat significant groter.
Van een positieve instelling wordt de dame ook vrolijk en heeft dus meer zin om het jou naar de zin te maken. Wie goed doet, goed ontmoet.

Misschien is Marco snel tevreden
of hij wint toch altijd iets positiefs te vinden over een dame,
wat natuurlijk een hele mooie eigenschap is.
Of de azijnpissers van dit forum zien altijd maar het negatieve van een dame.
Altijd positief ingesteld zijn dat is mijn motto.
Positiviteit geven is positiviteit ontvangen
toch zeker bij een dame je komt er altijd als winnaar uit als je er met deze instelling in ga
Nu... je mag van mij altijd zelf de dames bezoeken... waarover ik schreef hoor!
Tenslotte zijn eigen ondervindingen nog altijd de beste maatstaaf...

En je schrijft het zelf: een geslaagde date start dus echt wel met je eigen positiviteit! En hoe zij dan die positieve spiraal versterkt... tot je elkaar gek maakt van verlangen!

Ik begrijp @Labialover wel met zijn opmerking. Niet elk bezoek is TOP! maar met een positieve instelling is de kans dat je met een positieve ervaring de deur uit gaat significant groter.
Van een positieve instelling wordt de dame ook vrolijk en heeft dus meer zin om het jou naar de zin te maken. Wie goed doet, goed ontmoet.
Zo werkt dat dus precies! Heb ook al enkele keren gehad... dat ik initieel dacht 'Oei! Dit wordt het niet'... Tot je dan plots die 'juiste snaar' raakt... net dat doet wat haar uitermate opwindt... en plots verandert die hele dynamiek!

Dus... niet altijd 'WTF! Wat was dit!' Maar wél 'Wauw! dit was lekker'!

Nu... je mag van mij altijd zelf de dames bezoeken... waarover ik schreef hoor!
Tenslotte zijn eigen ondervindingen nog altijd de beste maatstaaf...

En je schrijft het zelf: een geslaagde date start dus echt wel met je eigen positiviteit! En hoe zij dan die positieve spiraal versterkt... tot je elkaar gek maakt van verlangen!
Zo mag dat van jou... lol

Terug
Bovenaan Onderaan