Onterecht op 'zwarte lijst': hoe/waarom, en wat nu?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rail Away

Vaste klant
216
27/09/24
370
7
Vandaag wilde ik een afspraak maken met een dame via Kinky. Op een gegeven moment stuurde ze me een screenshot door van een Spaanstalige site, een soort reviews maar dan voor klanten, met bovenaan 'klant niet toelaten' en mijn nummer. Daaronder stond de reden hiervoor beschreven en uit Google Translate maak ik het volgende op:

"Hij is zwaar (dik)": in werkelijkheid ben ik dun, grenzend aan ondergewicht
"Hij stinkt": ik ben superhygiënisch, ga thuis én op de date vooraf onder de douche, krijg positieve opmerkingen over mijn verzorging
"Hij wordt agressief als hij het condoom eraf probeert te halen": ik heb nog nóóit geprobeerd het condoom eraf te halen, dat is gewoon niet waar

Kortom, deze beschrijving ben ik duidelijk niet. Toch is die nu aan mijn nummer gekoppeld op een lijst die dvp's blijkbaar gebruiken om elkaar te waarschuwen. Waarom? Is een dvp giftig geworden om een recensie die haar niet beviel? Is een booker kwaad omdat ik anderen hier heb gewaarschuwd over misleidende advertenties? Ben ik uit wraak op die lijst gezet?

Mijn appjes in antwoord op dat screenshot kwamen niet meer aan. Ze heeft me natuurlijk direct geblokkeerd. De vraag is: wat nu? Als die lijst rondgaat onder dvp's, ben ik nu uitgewandeld...?

De vraag is hoe groot het bereik van die lijst is. Die wordt waarschijnlijk door meer dames niet gebruikt, dan wel.
Verder inderdaad gewoon een nieuwe sim en probleem is opgelost.

Idd nieuwe simkaart kopen en verder. Zo moeilijk is het niet.
Funny story
Werd een keer geblokt door een dame om de een of andere reden of iig ze reageerde niet meer.

Andere simkaart gepakt en alsnog date gehad.
Ze vroeg wel op gegeven moment was jij diegene die eerder ook appte ?
Heb dat toegegeven.

Werd oprecht een hele leuke date 😁

@Jan de Man Ik geloof niet dat je de huidige smartphones kunt openmaken en de simkaart kunt verwijderen, zoals vroeger. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Ik heb wel eens gelezen dat sommige wandelaars meerdere telefoons hebben, maar is dat niet heel duur?
Ik heb net de allernieuwste iPhone en daar gaat gewoon nog een fysieke sim in hoor. Bovendien kun je ook e-sims er nog aan toevoegen zodat je meerdere nummers op 1 telefoon hebt.

Enige is dat je dan wel moet schakelen tussen Whatsapp accounts aangezien ik privé en wandelen gescheiden houd. Andere optie is een oudere telefoon als wandeltelefoon. Als je die niet op de plank hebt liggen kun je die voor redelijke weinig (minder dan de kosten van 1 DVP bezoek) als refurbished kopen bij een van de vele telefoonwinkels en online.

@Boswandeling Aan die nieuwe SIM kaart hangt dan automatisch een nieuw nummer, neem ik aan? Kan ik twee SIM kaarten tegelijk in mijn telefoon doen, of moet ik ze steeds omwisselen? Voor die nieuwe SIM kaart met nieuw nummer heb ik dan toch ook een abonnement nodig? Anders heb ik geen data om mee te appen, dat klopt toch?

Als iemand me hiermee wil helpen die hier ervaring mee heeft, zijn privéberichten ook erg welkom, alvast bedankt!

Dat kan je toch ook allemaal googlen... Natuurlijk is je tel nr gekoppeld aan je sim, dat is wat een sim is. Sommige telefoons hebben dual dim ja, en moderne hebben esim, waar je geen fysieke kaart voor nodig hebt. En je hebt prima prepaid met data.

Vandaag wilde ik een afspraak maken met een dame via Kinky. Op een gegeven moment stuurde ze me een screenshot door van een Spaanstalige site, een soort reviews maar dan voor klanten, met bovenaan 'klant niet toelaten' en mijn nummer. Daaronder stond de reden hiervoor beschreven en uit Google Translate maak ik het volgende op:

"Hij is zwaar (dik)": in werkelijkheid ben ik dun, grenzend aan ondergewicht
"Hij stinkt": ik ben superhygiënisch, ga thuis én op de date vooraf onder de douche, krijg positieve opmerkingen over mijn verzorging
"Hij wordt agressief als hij het condoom eraf probeert te halen": ik heb nog nóóit geprobeerd het condoom eraf te halen, dat is gewoon niet waar

Kortom, deze beschrijving ben ik duidelijk niet. Toch is die nu aan mijn nummer gekoppeld op een lijst die dvp's blijkbaar gebruiken om elkaar te waarschuwen. Waarom? Is een dvp giftig geworden om een recensie die haar niet beviel? Is een booker kwaad omdat ik anderen hier heb gewaarschuwd over misleidende advertenties? Ben ik uit wraak op die lijst gezet?

Mijn appjes in antwoord op dat screenshot kwamen niet meer aan. Ze heeft me natuurlijk direct geblokkeerd. De vraag is: wat nu? Als die lijst rondgaat onder dvp's, ben ik nu uitgewandeld...?
Digitale tijdperk kan een mens maken en breken , zelfs bij het hoerenlopersbestaan.

Serieus, is toch simpel kijk bij een provider, daar is altijd uitleg.
Prepaid is normaal alleen gewone Sim, noch in België.
Voor e-sim stap je shop van je leven provider binnen en duurt twee minuten.

In elke telefoon gaat nog een fysieke simkaart.
Niet helemaal waar.
De nieuwe iPhone Air heeft geen fysieke simkaart meer en werkt uitsluitend met een e-sim, een digitale simkaart. Dit betekent dat je een abonnement moet activeren door een e-sim te downloaden via je provider, of door een QR-code te scannen.

Veel nieuwe toestellen hebben naast een fysieke simkaart ook een e-sim of soms een 2e fysieke simkaart mogelijkheid, dan kan je dus 2 telefoonnummers met 1 toestel gebruiken.

Maar een goedkope 2e telefoon met een pre-paid is ook een optie natuurlijk als je dit wilt voorkomen.

Mischien een keer niet ergens op komen dagen ?

Het frustreerd veel die een no show op poten zetten.
Nee, ik kom altijd.

Maar ik zag op die screenshot van haar dat die melding over mij geschreven was op 10 maart dit jaar. En twee dagen tevoren had ik een kritische recensie geplaatst van een Spaanstalige dame die ik op die dag had bezocht. Misschien een verband...?

Nee, ik kom altijd.

Maar ik zag op die screenshot van haar dat die melding over mij geschreven was op 10 maart dit jaar. En twee dagen tevoren had ik een kritische recensie geplaatst van een Spaanstalige dame die ik op die dag had bezocht. Misschien een verband...?
Kees van de Spek het laten uitzoeken , die pakt wereldwijd Nigeriaanse mannen op die zich voordoen als blonde snol dus moet de temeier die jouw dit flikt ook te vinden zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan