Onvergunde seksinrichting gesloten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Poesiemauw

Wandelaar
62
28/09/22
68
2
Kent iemand deze inrichting? En hoe zou dat nu zijn als jij de klant bent op het moment van heterdaad met je hete daad?
Overigens prima dat dit wordt gesloten.
 
Hoezo verbaasd je dat niet? Er zijn een handjevol gemeenten in dit land waar je onvergund vanuit je eigen huis (dus NIET v iemand een kamer huren) mag ontvangen, daar hoort niet Zaandam bij.

Hoe onlogisch wordt het gemaakt, in de ene gemeente mag je je gang gaan en in de ander wordt je je huis uitgetrapt.

Terwijl sekswerk in heel Nederland wettelijk een legaal beroep is en mag je ook vanuit huis werken, maar 95% v alle gemeentes steken daar een stokje voor. Al die ambtenaren werken elkaar tegen ipv samenwerken, daarom is het in Nederland zo'n ongelofelijke bende.

Helaas zijn sekswerkers uberhaupt altijd het haasje..

En hoe zou dat nu zijn als jij de klant bent op het moment van heterdaad met je hete daad?
Overigens prima dat dit wordt gesloten.

Dan wordt enkel je id bekeken en mag je gewoon weg. Alleen bij een minderjarige dvp heb je wel een groot probleem!
 
Kent iemand deze inrichting? En hoe zou dat nu zijn als jij de klant bent op het moment van heterdaad met je hete daad?
Overigens prima dat dit wordt gesloten.
Spannend zo'n inval .
Je bent geil aan het genieten en hoort lawaai op de gang
Een zoemend geluid in de kamer ,wat een alarm bleek te zijn
Jouw dame probeert seks attributen te verbergen en kleed zich aan terwijl ze een handdoek over jouw edele delen legt , masseren zonder seks mocht.
Er wordt hard op de deur geklopt en enkele heren stappen binnen met politie op de achtergrond.
Jouw dame wordt ondervraagd en moet zich legitimeren en daarna ook jij.
Na hun vertrek heb je geen zin meer, kleed je aan en verdwijnt snel .
Ik maakte dit mee in een Thaise massagesalon die vervolgens een half jaar dicht is geweest
Gelukkig heb ik er nooit meer iets over gehoord
 
Als iets onvergund is, en je doet het toch, is het illegaal. Feitelijk betekent het in deze context hetzelfde.

Geldt ook voor een illegale aanbouw aan je huis plaatsen, een illegale immigrant etc.
De enige reden dat het illegaal is, is dat er geen vergunning voor is.

Dat de manier waarop omgegaan wordt met vergunningen in Nederland krom is ben ik het volledig mee eens.
 
Artikel is niet duidelijk over hoeveel mensen in dat pand werkzaam waren.

Volgens mij weegt dat in de meeste gemeenten wel mee om een situatie als (illegaal) bordeel te benoemen... 1 dame= geen probleem. 5 dames= verdacht
 
Kijk.. de gemeente doet dat, volgens de wet mag je gewoon thuiswerk doen.. dat telt dus voor alles.

De gemeentelijke regering werkt de landelijke regering tegen, ze hoeven zich duidelijk niet aan de wet te houden wat betreft sekswerk. Maar haartjes knippen en nageltjes lakken mag wel zonder tegenwerking.

Doe gewoon als België en laat de sexwerker haar/zijn ding gewoon doen.
 
Als iets onvergund is, en je doet het toch, is het illegaal. Feitelijk betekent het in deze context hetzelfde.

Geldt ook voor een illegale aanbouw aan je huis plaatsen, een illegale immigrant etc.
De enige reden dat het illegaal is, is dat er geen vergunning voor is.

Dat de manier waarop omgegaan wordt met vergunningen in Nederland krom is ben ik het volledig mee eens.
Klopt, alleen wordt vaak gemeld dat het uitoefenen van het beroep illegaal is terwijl dit niet zo is. Het betreft het uitoefenen van het beroep op de specifieke locatie wat illegaal is (en mogelijk de dame zelf).
 
Artikel is niet duidelijk over hoeveel mensen in dat pand werkzaam waren.

Volgens mij weegt dat in de meeste gemeenten wel mee om een situatie als (illegaal) bordeel te benoemen... 1 dame= geen probleem. 5 dames= verdacht

Alle sekswerk zonder vergunning in een woning wordt gezien als sekspand. Of je nou alleen bent of met tig, maakt geen verschil. Huis gaat op slot en je staat op straat. Zo gaat het al een hele tijd.
 
Dit was een locatie waar veelal Zuid-Amerikaanse vrouwen ontvingen. Niet een woning waar de bewoonster heren ontving. De dames rouleren van stad naar stad.
Ik ben er eens geweest maar dat is al meer dan 5 jaar terug.
Vorig jaar wilde ik weer in Zaandam afspreken met een dame en werd ik weer naar de woning in Poelenburg geleid. Helaas kreeg ik iemand anders want de persoon die ik zou bezoeken lag met een andere bezoeker te ketsen. Ik ben toen vertrokken omdat de ontvangster nooit mijn keuze zou zijn. Ik parkeerde de auto bij de winkels want ik vond het er in de straat niet echt veilig uitzien. Drukke (huur)flat in een achterstandswijk. Nu dicht dus.
Dames duiken wel weer ergens anders op.
 
Op een handjevol gemeente na, krijgt NIEMAND een vergunning voor thuisontvangst. Wat jullie illegaal noemen is gewoon een onvergunde sekswerker.

Illegaal sekswerk bestaat NIET, want het is wettelijk een legaal beroep.

En zo blijf je in herhaling vallen. 🙄
Klopt niet helemaal Joke, was gewoon een illegaal in Nederland verblijvende dame die sexwerk aanbood.

Om niet in herhaling te vallen ;)
 
Niet in het verhaal maar dat wist ik door een bron van me, heb ik verder niet bij nagedacht en ook niet vermeld.

Blijkt maar weer hoe snel je een misverstand hebt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan