Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand al in BRUGGE in het HOOGSTE VAN BRUGGE straatje afgesproken?

Ik kreeg dat onlangs voor een 2e keer als adres van een (andere) Russische dame ...
Deze wou jammer genoeg ook geen selfie sturen als check ... raar, al haar foto's in de ad zijn met gezicht, dus ik snap het probleem niet. Vandaar alarm nr 1 ...
 
Laatst bewerkt:
Iemand al in BRUGGE in het HOOGSTE VAN BRUGGE straatje afgesproken?

Ik kreeg dat onlangs voor een 2e keer als adres van een (andere) Russische dame ...
Deze wou jammer genoeg ook heen selfie sturen als check ... raar, al haar foto's in de ad zijn met gezicht, dus ik snap het probleem niet. Vandaar alarm nr 1 ...
Ja ik ben er een keer geweest is een klein straatje heb daar 15 minuten zitten zoeken. Is een hotel met kleine mooie kamers.
 
En hoe was de ervaring met de dame?
Klopte het een beetje volgens de ad?
Mag ik ev haar naam? 🤔🙂
Mag ook altijd via privé bericht.
Was een Braziliaanse een van de mooiste vrouwen bij wie ik al geweest was een Isabella maar is al lang geleden dat ik nog een advertentie van haar heb gezien.
Je zal goed moeten zoeken en vertrek op tijd want mijn gps stuurde me niet direct in de goede richting en ook parkeerplaats was daar ook niet direct in de buurt.
Meer info kan ik je spijtig genoeg niet geven. Had een review gemaakt op de vroegere hookers site.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rouy

Wie heeft al deze vrouw eens geholpen ?
 
Advertenties met dit soort teksten moet je nooit serieus nemen. Dit wordt enkel gedaan om je te lokken. Er is geen spaanse dame die dit zelf ooit zou schrijven. Dus fake of niet ? ik zal dat risico (nooit) meer lopen
 
Was een Braziliaanse een van de mooiste vrouwen bij wie ik al geweest was een Isabella maar is al lang geleden dat ik nog een advertentie van haar heb gezien.
Je zal goed moeten zoeken en vertrek op tijd want mijn gps stuurde me niet direct in de goede richting en ook parkeerplaats was daar ook niet direct in de buurt.
Meer info kan ik je spijtig genoeg niet geven. Had een review gemaakt op de vroegere hookers site.
die isabella ook daar eens gezien was wel de max he...
was daar geregeld met een vriendin ook braziliaanse
 
Iemand ervaring met haar?

 
Bedankt!

Ik wist dat ik al eens iets gelezen had over haar, maar wist niet onder welke naam.
 
Iemand deze Valent(ina) in Kortrijk al
bezocht?

 
Iemand ervaring met Sara?


Of Ramona?

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan