Recensie Sophia Sweet, Brugge 4,52 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
21/10/21
19
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-5.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week afgesproken met deze dame. Was een leuke en aparte ervaring. Eerst en vooral was ze super aangenaam in de omgang bij het binnenkomen. In feite zouden er hier ook punten of sterren op gegeven moeten worden. Dan gaf ik hiervoor wel een 5. Ze was gewoon vriendelijk en geraakten snel aan de praat. Ze was gaan shoppen en begon haar kledij te tonen. Ik moest eerlijk mijn mening geven wat ik het liefst zag. Naakt in en uit een kleedje. Het was prettig om te zien en was wel eens verfrissend om als een man ipv een nummer behandeld te worden.
Toen begon ze al staand een lapdance te geven en me wat uit te dagen. Eens op het bed begon ze te pijpen. Ze bewoog haar tong ritmisch rond mijn eikel op de bachata/r&b muziek. Deepthroat was geen enkel probleem en deed ze vanzelf. Toen kwam ze cowgirl gewijs op mij zitten en reed een paar rondjes. Ik had de indruk dat ze het zelf prettig vond want plots gebeurde het volgende...
Ze haalde het condoom eraf en ging naar de kast om er iets uit te halen. Ik vroeg wat er gebeurde. En ze zei: Relax... you'll enjoy it. Ze haalde haar vibrator mee naar bed en begon op haar toestel te rijden. Terwijl ze masturbeerde raakte ik bij haar een paar erogene zones aan zodat ze nog wat meer genoot. Terwijl ze dit deed, gaf ze mij een ongelofelijk goeie handjob. Ze bouwde het goed op en ik kwam dan ook op deze manier klaar.
Kortom een ietwat aparte maar leuke ervaring.
 
Ik begrijp niet waarom er hier dikwijls moeilijk gedaan wordt over bepaalde hotels of andere ontvang plaatsen . Je gaat toch voor de dame en de rest is maar bijzaak. Jaren geleden in een rijhuis in Wevelgem bij een dame geweest. De matras lag gewoon op de vloer en de kamer was rommelig. Ze adverteerde als een Roemeense maar er stond een auto met Poolse nummerplaat. Dat was 1 van mijn beste ervaringen ooit. Bloedmooie jonge dame en heel goeie service. Zoiets heb ik sindsdien niet meer meegemaakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-5.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste recentie, zelfs al zit ik al langer op het forum. Vooral omdat deze Dame het wel verdiend. Zalige Dame, ze is lief, gemakkelijk van omgang en haar foto's zijn absoluut echt. Ze doet alles met condoom, maar dat is op zich geen probleem want wat ze doet, doet ze goed. Zelden zo goed en diep gepijpt met condoom.
Ze heeft een absoluut prachtig figuur en gebruikt het zeer goed. We hebben het uur goed volgemaakt en zijn zelfs niet tot massage of zo gekomen. Douchke kunnen nemen en klaar.

Een raad als je haar goed behandeld en vriendelijk bent krijg je er absoluut veel voor terug. Ze is gek op Leonidas chocolade en macaron's trouwens.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een mooi uurtje doorgebracht met de mooie Portugese Sophia. Heel vriendelijke sympathieke dame, goedlachs en joviaal. Lekker gezoend, met haar mooie borsten en tepels gespeeld waardoor ze al erg heet werd. Pijpt met condoom maar ze doet het zo goed dat het net zonder lijkt. Heel lang en afwisselend gepijpt. Daarna overgegaan tot een goeie 69. Ze was al snel heen gevoelig en nog meer bij het vingeren terwijl ze me lekker verder pijpte. Na goed voorspel overgegaan tot neuken in diverse standjes waarbij we beiden klaarkwamen. Heel kort even verfrist om dan over te gaan tot een goeie massage.
Ik kan alleen maar de voorgaande schrijvers bijtreden: een echte aanrader.
Binnenkort (vanaf zaterdag 24 juni) is ze weleens weekje terug naar Portugal (terug begin juli). Dit smaakt voor mij naar meer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag op bezoek geweest bij Sweet Sophia. Wat een geweldige dame. Eerst even wennen aan elkaar, maar daarna Goed in conversatie, goedlachs en echt aangenaam om bij te zijn.
Als er iets is dat je gaat onthouden zijn het wel haar ongelofelijke pijp skills. Nog nooit ben ik zo stevig onder handen (of monde 🤔) genomen. Echt geweldig. Het feit dat dit met condoom is, daar zal je zeker niet aan denken. En ik van een groot fan van pzc.
Aanrader dus.
 
vandaag op bezoek geweest bij deze dame. Haar foto's zijn volledig waarheidsgetrouw. Wat een sympathieke dame. Stelt je idd direct op je gemak. Sophia heeft een prachtig lichaam en een natuurlijke schoonheid;
Pijpen kan ze echt als de beste en alhoewel ik normaal liefhebber ben van pzc stoorde me het zeker niet dat ze dit steeds mc doet. Ze kan er wat van. Even nog missi en daarna doggy en natuurlijk met zo een uitzicht hou je het als man niet echt lang vol. Had nadien ook niet het gevoel dat ze me snel snel buiten wou. Nog even nagebabbeld (haar engels is heel vlot) en nog een dikke kus als afscheid aan de deur. Een TOPPER. Mij ziet ze zeker nog terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-5.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden bezocht ik deze dame.

Ik kan de bovenstaande recensies grotendeels bevestigen: ze is echt de moeite van het bezoeken. Ontvangst was in een proper appartement met ruime douche. In de buurt kan je makkelijk parkeren. Ze is correct in het maken van de afspraken en doet wat ze belooft. Jammer dat ze enkel aan pmc doet, maar het stoort niet echt! De foto's zijn waarheidsgetrouw; ze is heel knap.

Ik vond ze zeer professioneel, misschien een klein beetje geroutineerd. Dat zal wel aan het moment gelegen te hebben.
 
Had vandaag alle geluk van de wereld. Sophia was nog vrij deze avond dus ik kon een date bemachtigen. Wat een vrouw. Nog steeds die stralende glimlach bij het binnen komen en een " i remember you". Het ijs was dus direct gebroken.
Wat een lichaam heeft ze!!!!! En ze is net terug van een vakantie op Santorini in Griekenland waardoor ze ook mooi gebruind is nu.
Pijpen is nog altijd met condoom maar dat stoorde mij zeker niet.
Zalig als ze bezig is en in je ogen kijkt.
Afwerking was eerst zij on top en dan over gegaan op doggy. Wat een uitzicht en natuurlijk hield ik het dan niet lang meer vol. Terug leuk babbeltje nadien (de 30 min was nochtans reeds om) waardoor je niet het gevoel hebt dat je buiten moet. Kga zeker nog terug (afspraak voor volgende week reeds vastgelegd :cool:). Soms is de tweede keer dat je bij een dame gaat een ontgoocheling maar dit was het met Sophia zeker niet.
Hopelijk blijft ze hier terug voor een lange periode? Absolut mijn favorietje geworden.

 
Laatst bewerkt:
Eens bezocht voor een kort bezoekje (30 min) op een zondagavond in juli. Parkeren was geen probleem in deze buurt, het appartement is netjes.

Een knappe en lieve meid waarbij je je direct op je gemak voelt. Ze zoent heerlijk, pijpt lekker met condoom en aarzelt niet om je ook anaal te plezieren. Ze kwam nadien op mij zitten om me lekker te berijden. Ik had ze misschien wat strakker verwacht, maar ze beheerst de juiste technieken om dat te compenseren.
Ze toonde me na ons nummertje haar laatste designer aankopen. Blijkbaar een maandelijks pleziertje voor haarzelf om eens duur te shoppen.

Misschien is het haar spontaniteit, maar het voelde misschien wat teveel alsof ze op automatische piloot dit doet. Herhalingsgevaar voor als ik in de buurt ben, niet om een avond voor vrij te houden.
 
Deze vandaag bezocht. Inderdaad mooie dame. Stevig strak lichaam. Zoals eerder hier vermeld tongzoenen,pmc en bij doggy heel mooie kont. Inderdaad spontaan toonde fotos van op reis maar inderdaad had ik nt direct Gfe gevoel. Het is eerder bepaalde routine dat ze doet. Dus vr mij ook ideaal half uur met een mooie spontane vrouw maar niet dat ik speciaal zo voor omrijden
 
Sophia wordt ten zeerste aanbevolen.
Een ongelooflijk mooi meisje, mooier dan op de foto's in de advertentie.
Gisteren was ik eindelijk in de gelegenheid om deze prachtige dame te bezoeken! Zeer aangename ervaring.
De klik was er meteen en ik heb een uurtje genoten met deze meid.
Tongzoenen was heerlijk. heerlijke seks. Heerlijke en diepe pijpbeurt. Ze heeft een speciale techniek... We hadden seks in verschillende standjes, zij kwam eerst. Ik kon er niet meer tegen en ben ook gekomen. beter als dat is er echt niet te vinden, echte "GFE". Het was een goed bestede middag. Ik zal zeker nog terugkomen.

Oja, parkeren was geen probleem.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sophia-deep-anal-sex/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent met Sophia Sweet kunnen afspreken net buiten het centrum van Brugge in een appartement met meerdere kamers, ik heb een klein vermoeden dat hier soms nog andere personen aanwezig zijn maar kan dit niet 100% bevestigen; niemand gehoord/gezien en geen issue. Op zich een vrij positief contact met zowel positieve punten en werkpunten.

Algemeen:
- Vlot kunnen contact maken via WhatsApp (ze reageert spontaan met de nodige info); lukte me binnen het uur op de late avond.
--> Ik zou aanraden om NIET op de late avond te gaan maar vroeger als je dit lukt (bv. rond 19u of eerder); weer iets bijgeleerd. Ga gerust na 19u indien geen andere optie.
- Parkeren kan gemakkelijk in een zijstraat met beperkt verkeer, < 1 minuut wandelafstand.
- WhatsApp contact behouden voor toegang via binnendeur, no issue.
- Vanaf het binnenkomen stond ze erop om stil te zijn. Dus zacht praten en bv. geen soft spanking. Vond ik een klein minpuntje maar mogelijks door timing.
- Portugese dame, ze spreekt vrij goed Engels.
- Ze is zich goed bewust van dit forum en begon er spontaan over (kort).
- Ze staat op bescherming en hygiëne, kan ik enkel aanmoedigen.

Positief:
- Intiem (on top): zeer aangenaam uitzicht, mits zachte aanpak geen beperkingen (aanrakingen e.d.).
- Pijpen (pmc): afwisselend met even deepthroat, lekker. Ze kijkt je ook aan.
- Doggy: leuk zicht op haar figuur, top.
- (Tong)zoenen: uit mezelf beperkt gehouden maar geen issues gemerkt.
- Aanrakingen (zachthandig) mogelijk wherever in alle posities, goed van gebruik gemaakt.
- Beffen: mocht meermaals, no issue. Heb gevraagd of ze ook een vibrator had; was aanwezig en free to use.
- Massage kan als afsluiter of tussendoor. Ze is geen masseuse maar ok.

Werkpunt:
- Haar GSM stond niet op mute (soms meldingen) en voor een moment nam ze kort haar GSM, minpuntje voor de mood maar al snel goedgemaakt.
- Afgesproken voor een uur maar in praktijk ongeveer 40-45 minuten vanaf binnenkomen + 10 minuten rondom het douchen nadien. Valt op zich nog mee maar heb al 'vollere' contacten geweten. Lag echter deels ook aan timing (late avond) vermoed ik. Best andere reacties lezen voor info rondom het uur afmaken.

Overige:
- Ze werkt voor zichzelf (geen 'baas' meer), no issue.
- Brugge/België kent ze ondertussen al langer. Ze wisselt reeds langere tijd tussen België (Brugge) en Portugal. Mocht je haar zoeken en ze is er niet of de advertentie is offline, probeer een paar weken later opnieuw. Zo te zien verandert ze haar werknaam niet spontaan (positieve indicatie).

Eindconclusie: algemeen wel een aanrader, herhalingsgevaar redelijk, zou ik omschrijven als een 'veilige' keuze voor wie geen misstap wil zetten (slechte date). Vriendelijke dame en spontane babbel. Wie zou twijfelen: probeer desnoods eerst een half uur en go for it.
 
Wel vreemd, zo'n positieve reacties en altijd kan je er terecht.
Zouden alle resencies wel echt zijn?

Bij twijfel kan je de profielen bekijken van wie post. Een plots positieve recensie tussen meerdere slechte, dit door een profiel die enkele dagen dagen geleden gemaakt is, is al een 'flag' om kritisch te zijn. Recensie door een ouder lid met meer activiteit en niet enkel gericht op 1 dame, zegt al iets meer.

De berichten hierboven lijken me alvast nuchter genoeg; naast het positieve ook genoeg aandachtspuntjes.

Uiteindelijk, only 1 way to find out.
 
Bij twijfel kan je de profielen bekijken van wie post. Een plots positieve recensie tussen meerdere slechte, dit door een profiel die enkele dagen dagen geleden gemaakt is, is al een 'flag' om kritisch te zijn. Recensie door een ouder lid met meer activiteit en niet enkel gericht op 1 dame, zegt al iets meer.

De berichten hierboven lijken me alvast nuchter genoeg; naast het positieve ook genoeg aandachtspuntjes.

Uiteindelijk, only 1 way to find out.
Dus jij denkt dat echt is
 
de beschrijvingen kloppen met hoe ik haar ken. Ik ben echter nog nooit s'avonds laat geweest dus daar kan ik niets over zeggen. Wat mij betreft is ze super
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan