Recensie Sophia Sweet, Brugge 4,52 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft me eens gelokt naar een adres dicht bij Horeca Total . Daar aangekomen bleek dit adres van showroom auto garage te zijn. Daarna gemaild en gebeld maar liet niets meer van haar horen. Ik had nochtans maar 10 min op voorhand gereserveerd en ze zei dat ze vrij was. Als je van ver moet komen , opgepast voor eventuele verloren moeite …
 
Ze heeft me eens gelokt naar een adres dicht bij Horeca Total . Daar aangekomen bleek dit adres van showroom auto garage te zijn. Daarna gemaild en gebeld maar liet niets meer van haar horen. Ik had nochtans maar 10 min op voorhand gereserveerd en ze zei dat ze vrij was. Als je van ver moet komen , opgepast voor eventuele verloren moeite …
Dat zal een adres nabij zijn geweest want de regio die je aangeeft is correct. Wat er verder speelde, who knows.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week nog eens bezocht. Was direct vrij en zoals altijd heel vriendelijk. Deed open met enkel open hemdje aan en alles naakt eronder wat me al direct geil maakte 😛
Tijdens me uit te kleden kreeg ze nog veel berichten op haar gsm dus ja heeft het veel drukker dan half jaar geleden. Daarna eraan begonnen, lekker teasen, tongzoenen, haar gevingerd tot ze kwam. Daarna heeft ze me gepijpt met condoom en voor eerste keer met vinger anale gedeelte bespeeld. Was wel geil.
Op mij komen zitten en haar nogmaals doen komen. Daarna gedraaid en haar beentjes in de lucht en lekker gepompt tot we beiden kwamen.
Deze keer niet gevraagd om haar anaal te nemen maar weet dat ze dit wel toelaat.
Besluit: nog altijd heel mooie vriendelijke dame die ervan geniet en leuk vindt je te verwennen.
Niks negatiefs op aan te merken.
Ja herhalingsgevaar…
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag ook weer een lekker uurtje doorgebracht met Sophia. Ze voelde zich 'very horny' omdat ze naar haar zeggen geen seks heeft op vakantie en haar schade wat moet inhalen. Haar pijpkunsten zijn gekend. Na lange pijpbeurt overgegaan naar 69. Ze had niet veel nodig en kwam vrij snel. Verschillende standjes gedaan ( cowgirl, doggy al liggend en staand) dan op de stoel gezeten reverse cowgirl waarbij ze zichzelf nog eens extra stimuleerde met vibrator en een twee keer kwam. Toen condoom eraf en mij lekker klaarkomend afgetrokken. Daarna flink ingesmeerd met massageolie en met haar mooie geoliede borsten op mijn rug en borst en lekker zoenend. Uurtje was te kort, hihi. Samen in de douche waarbij ze mij nog teaser. Kortom, fantastisch uurtje! Inderdaad, groot herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-amazing-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de positieve reacties hier een bezoekje gebracht bij Sophia Sweet. Aangekomen en de eerste indruk was Wow What a Beauty zonder make up en een mooie body . Vriendelijke ontvangst en je voelt je onmiddelijk op jou gemak bij haar alsof ze jou al lang kent . Haar service is uitstekend maar ze staat wel op een goede hygiene en wederzijds respect , dan is er meer mogelijk bij deze dame . De date verliep uitstekend en ze vervulde al mijn wensen . Ik ben tevreden en voldaan naar huis gegaan . Tot later !! Dank je Sweety
 
Maandagavond weer eens een fantastisch uur gespendeerd bij Sophia. Ze zag er weer heel knap (zonder make-up!) en ondeugend uit. Had gewoon een kleedje aan en daaronder poedelnaakt. Wat een heerlijk lijf! Ook eens gevarieerd geneukt: met strap-on in mijn kont en dan na een weer voortreffelijke pijpbeurt met mijn pik in haar kontje. Lekker! Afgewerkt in haar kut en uiteindelijk op mijn verzoek heeft ze mij zalig afgetrokken. Nadien nog lekkere body-to-body massage. Een dame om te koesteren. Ze is het meer dan waard!
 
Al meerdere malen bij haar geweest.
Leuke spontane en lieve meid.
Weet hoe ze het de man naar haar zin maakt. Spreekt goed engels en geniet van de date.
Pijpt met condoom maar merk je niks van. Geen lopende band werk bij haar. Kijkt niet zo op de klok. Het gevoel dat het zonder is merk je niet. Intiem kun je ook heerlijk genieten. Veel standjes mogelijk en anaal kost niks meer.
Herhalingsgevaar zeker
 
Deze dame staat sedert ik dit forum leerde kennen op mijn lijstje, maar de prijzen lijken wat verschillend. Bij de ene 150€/30 minuten,bij anderen 150€/60 minuten.Ik dacht dat er dan misschien 50€ extra was voor anaal, maar nu met de laatste recensie van Johan lees ik dat anaal niets meer kost.

Ook lees ik hier over tongzoenen terwijl ze aangeeft dit niet te doen in haar advertentie. Tongzoenen is voor mij toch wel een must om het GFE gevoel te hebben.
 
Deze dame staat sedert ik dit forum leerde kennen op mijn lijstje, maar de prijzen lijken wat verschillend. Bij de ene 150€/30 minuten,bij anderen 150€/60 minuten.Ik dacht dat er dan misschien 50€ extra was voor anaal, maar nu met de laatste recensie van Johan lees ik dat anaal niets meer kost.

Ook lees ik hier over tongzoenen terwijl ze aangeeft dit niet te doen in haar advertentie. Tongzoenen is voor mij toch wel een must om het GFE gevoel te hebben.
Bij mij was het 150 euro/uur en tongzoenen.
Geen anaal gedaan. Dus daar kan ik niet op antwoorden. Bevestig alle positieve reacties.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben na mijn bericht van deze morgen dan maar zelf in de auto gesprongen en tot ginder gereden (1 uurtje rijden).
Ik kan dus bij deze alles van de positieve dingen bevestigen,wat een leuke,toffe ,lieve dame.
Afspraak maken ging héél vlot via Whatsapp,dan nog even attentvol geweest en langs de Leonidas geweest en naar Brugge gereden .
Lieve ontvangst,korte babbel en even over dit forum gepraat en kan bij deze dus bevestigen dat Sophia meeleest (Hi Sophia :) ).
Geen extra genomen,ben niet zo'n fan van anaal, maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Twee keer hoogtepunt bereikt in mijn uurtje en lekker genoten. Na mijn slechte ervaringen met Pim en Maya deed deze lieve meid mij alles vergeten.
Behandel haar goed en respectvol mede wandelaars en dan gaan we nog lang van deze prachtdame mogen genieten.
Ze stelt een goede hygiëne zeer op prijs en doet alles netjes safe,iets wat ik enorm kon appreciëren.
Bedankt Sophia and see you again soon 💋.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beetje schrik dat het warm ging zijn, dan toch naar haar geweest. Maar de kamer is best wel koel, was nog vroeg in de dag ook maar denk wel dat het goed meevalt (slaapkamer) is schaduw kant all day. Er is ook een ventilator.

Geweldige ervaring gehad, ze is super sensueel en heel lief en aardig. Beste blowjob ooit, met veel overgave en je aankijken enzo... I love it! Ze is ook heel mooi, super mijn type.

Ze raakt je graag aan en kust vaak. Goeie GFE ervaring, wel nt echt getongzoend maar ook nt gevraagd. Ze nam de leiding en ging op me zitten (heel zacht en gevoelig), wel euhhh heeft niet zo lang geduurd of ik was al klaar...

We waren heel gezellig aan het praten en bleef daardoor zelf wat langer dan afgesproken.

Hier kom ik zeker nog terug x
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Verleden week door de positieve recensies bij Sophia langsgeweest. Eerst om 10h ge raagd, ze had liever om 12h, paste mij ook, alles ok. Afspreken gaat vlot.

Bij het binnenkomen direct naar de slaapkamer, wou ze eerst 'money', ok, beyaald, dan badkamer, douchen. Alles proper, hygiëne is inderdaad top. Terug op de kamer ging haar mooie lingerie al snel uit, te snel voor mij, maar goed, dan zat zr 5 minuten met haar licht te prutsen, dan klein beetje met haar prachtige kont tegen mn lid aan teasen, riephaar 'crazy' vriendin dan iets (ze zit er dus niet alleen) en wat heen en weer geroep.

Op bed, blowjob met condoom, bijna DT, inderdaad, het condoom vergeet je snel, zalig. Na even kwam ze dan op me zitten, prachtig mooi lichaam en zicht en niet veel later klaargekomen. Alles netjes opkuisen en dat was het. Snel naar de smartphone...

Pluspunt: hygiëne, mooie vrouw, spreekt vrij goed Engels, correcte afspraken

Minpunten, stond na 20 min weer buiten alles inbegrepen, geen tz, kussen op zich ook heel beperkt, kom niet aan haar haar, geen klik van mijn kant ook al is alles volgens haar 'super'.

Klein beetje nagevraagd op het einde, ze gaat een weekje terug naar Portugal en komt dan terug, want ze heeft veel 'money money' nodig.... daarmee wist ik weeral genoeg, spijtig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, ik vond het erg jammer dat ik niet aan je verwachtingen voldeed….

Ik probeer altijd mijn best te doen.
Ik ben een mens, misschien zou ik het niet hebben op mijn beste dag. Ik bied mijn excuses aan jou aan…

Wat je schreef is verkeerd. Ik doe dit werk niet alleen voor het geld.

Ik hou van wat ik doe. Als ik het niet leuk zou vinden, zou het niet zoveel positieve recensies hebben…

Ik hoop dat mijn vertaler het correct heeft vertaald. Fijne dag… 🥰😘

Ik hoop je weer te zien en het goed te kunnen maken. 😊
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan enkel maar de positive reacties volledig bevestigen:
Sophia ziet er minstens even goed uit als haar foto's.
Het afspreken ging heel vlot. De ontvangst was vriendelijk en uitdagend: naakt met enkel een doorzichtig bloesje.
Eerst wat knuffelen en zoenen, samen gedoucht en verder gespeeld, gestreeld, gezoend...
Daarna op bed: heerlijk gepijpt en net op tijd ging ze over naar cowgirl om me heerlijk te laten klaarkomen.
Nog wat lief geknuffeld en gestreeld en terwijl beetje gepraat om daarna nog snel te douchen. Het half uurtje was veel te snel voorbij.
Sophia is knap, lief en de sex is zalig. Perfecte GFE.
 
Ik ontmoette Sophia tijdens de lunch en het was een leuke ontmoeting van een uur.

Ze spreekt heel goed Engels en ik kon goed met haar communiceren.
De foto's zijn 100% echt.
We hadden een geweldige tijd en ze weet hoe je zin krijgt om te gaan.
J'en ai fait ma personne préférée et la première à rencontrer.

Elle connaît le forum et consulte le site. Elle m'a également donné d'autres informations.....
Soyez un gentleman et elle saura vous plaire.
Merci pour ce bon moment Sophia.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-5.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Advertentie:
Duidelijke foto's, waarvan sommige met herkenbaar gezicht.
Foto's zijn waarheidsgetrouw.
Duidelijke lijst met mogelijkheden.

Prijs: standaard: 100 euro/half uur, 150 euro/vol uur, 50 euro voor anaal.

Communicatie: antwoordt snel en duidelijk. Whattsapp.
Herkenbare foto op whattsappprofiel, evenals aanduiding beschikbaarheid (bedrijfswhattsapp).

De locatie: veel mogelijkheid tot gratis parking. Geen overburen.
Standaard propere locatie met douchemogelijkheid. Zwakke airco, maar geen probleem, toch goede temperatuur.
Discreet.
Brugge Noord, ver van station en toeristische buurt.

De tijd: geen klokkijkster, respecteert de tijd, speelt het eerlijk.

De dame:
Knap, vriendelijk, hygiënisch, staat op veiligheid PMC.
PMC is heel goed uitgevoerd. Niet gewoon hem erin stoppen.
Weet haar kledij te kiezen.
Heel aangenaam.

De daad:
TZ, PMC, verschillende standjes. Likt en kneedt de ballen.

Geschikt voor zowel beginner als ervaren wandelaar.
Aanrader voor GFE-zoekers en mensen die houden van teasen en geteased worden.
Uitermate geschikt als vaste dame.
 
Blijkbaar was ik haar type niet of het was haar dagje niet, een zoentje op de wang kon nog net, geen tongzoenen, geen strelen, samen douchen zou misschien wat moeilijk zijn in dat bad. No hard feelings, maar mijn date verliep niet zoals andere hun date hier beschrijven. De dame is vriendelijk, zeer mooi, netjes, maar het was geen onvergetelijke date om het zo te stellen. Wat niet wil zeggen dat andere hier misschien betere ervaringen hadden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na 1j nog eens mijn stoute schoenen aangetrokken om Sophia een bezoekje te brengen. Ik was ze een een beetje uit het oog verloren na mijn vorige passage. Na het lezen van al die positieve recensies werd ik terug getriggerd.
Afspraakje maken ging vlot via Whatsapp en de locatie vind ik best wel discreet, zeker ook overdag. Appartement zonder overburen en makkelijk vlakbij parking te vinden.
Ze opende de deur in een sexy wit lingeriesetje onder een kleedje, pfff was echt een prachtige verschijning met die uitnodigende glimlach. Direct een kus op de mond overgaand in een zalige tongzoen, van een ontvangst gesproken. Eens binnen eerst snel wat opgefrist in de badkamer (had al gedoucht, maar ze is heel erg gesteld op hygiëne) en daarna rustig op bed begonnen met het voorspel. Sophia houdt er van om te plezieren en er zelf ook van te genieten, geen standaard raprap service dus. Ook het meer intieme deel was fantastisch. Diep pijpen (met condoom) kan ze als de beste, houdt ook wel van wat oogcontact daarbij. Nadien haar van kop tot teen een stevige likbeurt gegeven, daar werd ze zeer geil van en gaf aan om even te temporiseren. Overgeschakeld dan naar een stevige body to body met diep tongzoenen en toen kwam ze al glijdend klaar met haar poesje over mijn jongeheer. Nadien haar in diverse standjes genomen, cowgirl, doggy, met de benen in de lucht en zelfs tegen de muur bood ze zelf aan. Wat had ze er zin in vandaag en wat een intensiteit.
Samengevat: lieve knappe meid, foto's echt, service real GFE ondanks PMC, respecteer ze en je krijgt er veel van terug. Enig minpuntje dat krakend bed, iemand zou de schroeven eens moeten aanspannen. Ik kom nog eens terug.
Zaterdag gaat ze terug naar Portugal voor een tijdje.
 
ze is terug van vandaag, weinig woorden voor nodig... top ontvangst en service! lekker sexy rode party lingerie. ze was heel lief en open, ik kwam veel te vlug ;) was ook heel geil hoe ze op me aan het rijden was met haar speeltje erbij tot zo klaarkwam. Volop teasen, (tong)zoenen, ... Echte GFE ervaring voor mij. Ze blijft normaal weer 3 weken
 
Ik had ze net voor haar vertrek nog bezocht. Hele lieve dame en kan mij goed inbeelden dat ze zo goed is als iedereen zegt.
MAAR... Ik vond de sex zeer saai, ze deed ook moeite om me niet aan te kijken. De kreuntjes waren overduidelijk fake. Kortom, ze had ee geen zin in.
Misschien omdat het laat was, misschien omdat ze het was beu was vlak voor haar reis terug naar huis maar ze was zeer ongeinteresseerd en wou er zsm vanaf.

Ik geef haar het voordeel van de twijfel door de verzachtende omstandigheden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit weekend Sophia ook bezocht.
Samengevat: top-ervaring, zeker een aanrader, ze ziet mij zeker terug

Voor wie meer leeswerk/details wil:

Afspreken ging vlot in het Engels via WhatsApp. Uurtje vooraf nog eens bevestigen.
Goeie en onopvallende locatie met parkeermogelijkheden.

Zodra de deur opengaat, ben je al onder de indruk. Het is effectief de dame van op de foto's, ontvangst was heel hartelijk. Ze was gekleed in een lange kamerjas met daaronder sexy lingerie. Een babbeltje als kennismaking, ze is heel spontaan en vrolijk.

En wat een lijf, prachtig! Op bed beetje strelen, teasen, kussen (ook tongzoenen). Niets aan te merken op haar hygiëne, heel proper allemaal. Ze verwacht dit ook van haar klanten, is wel een belangrijk punt voor haar (ik kan haar ook geen ongelijk geven). Nu, hygiëne bij mij was ook geen probleem dus de remmingen vallen wel wat meer weg dan, en dat is wel fijn.

Stelen ging over naar wat aftrekken, lekker met glijmiddel er op, heel fijn. Daarna condoompje erover om te pijpen. En haar pijpkunsten, wauw, zelfs met condoom was ik met volle teugen aan het genieten, en dat is zeker niet evident. Daarna lekker haar kutje geneukt, ze heeft ook een vibrator bij die ze op haar klitje gebruikt, en je voelt de trillingen ook zelf op je harde paal, leuk gevoel. Stevig klaargekomen in missio.

Ik had een uurtje geboekt, en ze stelde een massage voor de 2e ronde. Massage was eigenlijk best ook wel goed, met body-to-body op het einde. Tegen dan was de goesting al weer te groot en heb ik haar nog eens missio in haar kutje genomen om uiteindelijk een 2e keer klaar te komen in doggy.

Nog even blijven liggen op bed en napraten. Ze keek helemaal niet op de klok, ik ben uiteindelijk zelfs ruim 1u15 binnen geweest.

Ik had een heel fijne klik met haar, hoog GFE gevoel, dit was misschien wel mijn beste ervaring met pay dates tot nu toe. Mij ziet ze zeker terug dus (mss vraag ik wel eens om haar strapon de volgende keer...)

Het is een dame die, als de factoren goed zitten (hygiëne, respect, etc) met plezier jou de tijd van je leven geeft, voelt zeker niet aan als bandwerk.
 
Ik had ze net voor haar vertrek nog bezocht. Hele lieve dame en kan mij goed inbeelden dat ze zo goed is als iedereen zegt.
MAAR... Ik vond de sex zeer saai, ze deed ook moeite om me niet aan te kijken. De kreuntjes waren overduidelijk fake. Kortom, ze had ee geen zin in.
Misschien omdat het laat was, misschien omdat ze het was beu was vlak voor haar reis terug naar huis maar ze was zeer ongeinteresseerd en wou er zsm vanaf.

Ik geef haar het voordeel van de twijfel door de verzachtende omstandigheden.
Wij wandelaars hopen allemaal op de girlfriend experience doch ik kan mij goed voorstellen dat je als DVP niet altijd de knop kan omdraaien en het ook wel eens je dagje niet is, een resentie kan je een idee geven maar dit wil niet zeggen dat het bij iedereen er boenk op is
 
Vandaag na 1j nog eens mijn stoute schoenen aangetrokken om Sophia een bezoekje te brengen. Ik was ze een een beetje uit het oog verloren na mijn vorige passage. Na het lezen van al die positieve recensies werd ik terug getriggerd.
Afspraakje maken ging vlot via Whatsapp en de locatie vind ik best wel discreet, zeker ook overdag. Appartement zonder overburen en makkelijk vlakbij parking te vinden.
Ze opende de deur in een sexy wit lingeriesetje onder een kleedje, pfff was echt een prachtige verschijning met die uitnodigende glimlach. Direct een kus op de mond overgaand in een zalige tongzoen, van een ontvangst gesproken. Eens binnen eerst snel wat opgefrist in de badkamer (had al gedoucht, maar ze is heel erg gesteld op hygiëne) en daarna rustig op bed begonnen met het voorspel. Sophia houdt er van om te plezieren en er zelf ook van te genieten, geen standaard raprap service dus. Ook het meer intieme deel was fantastisch. Diep pijpen (met condoom) kan ze als de beste, houdt ook wel van wat oogcontact daarbij. Nadien haar van kop tot teen een stevige likbeurt gegeven, daar werd ze zeer geil van en gaf aan om even te temporiseren. Overgeschakeld dan naar een stevige body to body met diep tongzoenen en toen kwam ze al glijdend klaar met haar poesje over mijn jongeheer. Nadien haar in diverse standjes genomen, cowgirl, doggy, met de benen in de lucht en zelfs tegen de muur bood ze zelf aan. Wat had ze er zin in vandaag en wat een intensiteit.
Samengevat: lieve knappe meid, foto's echt, service real GFE ondanks PMC, respecteer ze en je krijgt er veel van terug. Enig minpuntje dat krakend bed, iemand zou de schroeven eens moeten aanspannen. Ik kom nog eens terug.
Zaterdag gaat ze terug naar Portugal voor een tijdje.
Ondertussen is het bed weer helemaal in orde :) :cool: Top ervaring dus!!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-546.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na al deze goede recensies besloot ik This Beautiful Woman te bezoeken. De afspraak verliep heel vlot. De deur wordt geopend door een mooie vrouw met een prachtige glimlach. OMG. .in prachtig, stijlvol ondergoed.De eerste verrassing is dat het mooier is dan op de foto's. De tweede verrassing: haar orale seks met condoom was een wereldkampioenschap. Ik laat het meer intieme deel aan mezelf over, maar er gebeurden dingen. Ik zal zeker terugkomen. Degene die naar Brussel zou gaan. Nederlands is niet mijn moedertaal en ik bied bij voorbaat mijn excuses aan voor eventuele fouten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan