Recensie Sophia Sweet, Brugge 4,52 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wat was dit slecht. Voor een uur betaald, was precies op tijd en moest 5 min wachten (voor mij geen probleem). Maar na 35 min moest ik al douchen/ vertrekken. De date zelf dan? Het is een echte multi tasker. Ze gebruikt haar telefoon non-stop en zelfs tijdens de date in doggy is ze bezig. Een echte gfe zoals hier door velen wordt omschreven dan? Tongzoenen doet ze niet en zelfs een kus kon niet. Uiterlijk? Op de fotos zeg ik een 9, in het echt een 6,5 waarbij haar houding en lamlendige uitstraling ook niet helpt. Ze is niet dik maar is verre van strak bij haar buik. Pijpen is met zoals bekend maar door velen hier omschreven als geweldig... het was inderdaad met en vrij matig met dezelfde inzet en passie van de rest van de date. Typerend voor de date was wel toen ik weg wilde gaan naar de deur dat ze mij nog even liet wachten totdat ze klaar was met haar telefoon. Er zijn ongetwijfeld voldoende andere ontwetende ie er intrappen.

Ik zat nog sterk te twijfelen aangezien een groot deel van de positieve reacties van accounts kwamen die niet authentiek leken of het zag er anders uit dan bij andere recensies . De meeste accounts hadden het allemaal over dat pijpen met was maar dat je er niets van merkt omdat het zo goed is. Verder veel met een paar recensies en zelfde aantal berichten. Ook zag ik twee verschillende accounts die deze Sophia een 5 sterren gaven, ergens in een andere thread precies dezelfde zin gebruiken. Goh wat een toeval. Ik was geil en daarom toch gegaan, eigen schuld.
 
Hello. Goede morgen.

Mijn werk hangt niet alleen van mij af. Ook van de ander. Soms kan het mijn schuld zijn dat ik mijn werk niet goed heb gedaan. Andere keren niet.

Er zijn vieze mannen die hun handen niet eens wassen voordat ze naar bed gaan. Of er zijn mannen die niet lekker ruiken en met de tong willen zoenen…

Ik moet altijd mijn best doen.
Bedankt Sophia/ marketing team van Sophia voor de heel snelle reactie. Het mogen duidelijk zijn dat je goed bewust bent van dit forum en er veel waarde aan hecht 😏

Echter kan dat niet de reden zijn aangezien ikzelf heel erg gesteld ben op ook mijn eigen hygiëne en zelfs vlak voor de date listerine gebruik. Het gebeurt eerder dat ik wel mag zoenen wanneer dit bij andere niet kan.
 
Hallo,

Jammer om te horen dat je een slechte ervaring met mij beleefd hebt.
Maar ik hecht heel veel belang aan persoonlijke hygiëne, zowel voor mezelf als voor mijn klanten. Als ik merk dat dit niet in orde is, dan kan ik jou geen goede service geven. Ik merk hier dat dit jou frustreert, maar daarom al mijn positieve recensies in twijfel trekken gaat wel ver. Ik heb veel tevreden klanten die graag en regelmatig terugkomen. Behandel je mij met respect, ik zal jou met veel plezier ontvangen en een goede tijd met jou beleven.
Vriendelijke groeten,
Sophia
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag ben ik bij deze mooie dame geweest en ik ben zeer tevreden over het werk dat zij heeft verricht. Service op hoog niveau. En ik weet waar ik het over heb, want ik heb door mijn leeftijd en behoeftes veel ervaring, persoonlijke cultuur en hygiëne vormen de basis, misschien ontbreekt het je aan beide. Ik heb een nieuw account omdat ik mijn e-mailadres heb gewijzigd.
 
Ik heb Sophia ontmoet en het was mijn eerste bericht op dit forum, wat niet betekent dat mijn ontmoeting nep was.

Je moet ook accepteren dat niet alle vrouwen zich tot je aangetrokken voelen. We kunnen een perfecte hygiëne hebben, maar dat betekent niet dat alle vrouwen een goed gevoel over ons hebben. Verplaats jezelf in hun schoenen, maar als gigolo ben ik bang dat je voor verrassingen komt te staan bij je klanten 😂.
Het gevoel valt niet altijd mee en dat moet je accepteren, maar om van daaruit te zeggen dat Sophia niet aantrekkelijk is, die mensen hebben geen bril meer nodig, die hebben een hond nodig 😂.

Kortom, iedereen is hier om zijn ervaringen te delen, maar om van daaruit te zeggen dat nieuwe aanmelders nep zijn ....

Kiss Sophia
 
Ikzelf heb gisterenavond weer een fantastisch fucking uur beleefd met Sophia. Ze bood mij een glaasje wijn aan (een goeie Pomerol). We waren allebei in vorm. Zalig zoenen. Op elkaar gespoten met slagroom n dan likken, njammie. Weer een zalige pijpbeurt gehad terwijl ik haar rilde en beste (supernat werd ze). Dan in allerlei standen geneukt, ook anaal. Blijkbaar wat te hard van bil gegaan want de bovenbuur reageerde, hihi. Mij nog eens goed laten aftrekken waardoor ik heerlijk klaarkwam. Het uurtje was veel te kort!
Kortom, weer een topontmoeting.
Bedankt Sophia
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Enkele weken geleden afgesproken met haar, een zware tegenvaller. Is zowat in alles geintresseerd, behalve in haar klant. Bij aankomst de 150 euro afgerekend, waarbij ze vroeg of ik geen anaal wilde voor 50 extra, niet op ingegaan , daar ik bij een eerste afspraak liever de kat uit de boom kijk. Tijdens de date meer met haar telefoon bezig en haar zogezegd gekke huisgenote dan met de klant. Pijpen trok op nlet veel, tijdens de daad is ze zo passief als wat. Dan maar wat aftrekken, maar dat kan ik thuis ook. Voor mij nooit meer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Gisterenavond nog eens afgesproken met deze mooie dame.
Netjes op tijd zoals afgesproken, niet moeten wachten kon direct naar binnen. Ze deed open in mooie blauwe sexy lingerie en naar de kamer. Eens in de kamer stelt ze je direct op je gemak. Na een knuffel begon ze aan hetgeen waarvoor ik was gegaan een uur genieten en zoals de vorige keer ging alles weer vanzelf. Ze heeft me lekker en diep gepijpt, zalig, en dan nog lekker geneukt. Niet was teveel voor haar. Ik ga zeker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-7.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week eindelijk nog eens de tijd gehad om Sophia een bezoekje te brengen.
Ze was net terug na 2 weken verlof en ze blijft toch één van mijn absolute favorieten.
Een ontvangst met stralende glimlach in sexy lingerie en onmiddellijk was die klik er terug.
Deze keer had ik volledig uur geboekt in de late voormiddag en dat zorgt toch voor een beetje meer relax gevoel.
Ruim de tijd genomen voor het voorspel; uitgebreid tongzoenen en met de handen op verkenning om elkaar wat te teasen en op te hitsen.
Ze ruikt ook altijd zo lekker met een subtiel parfum, daar hecht ik ook wel belang aan.
Voor je het beseft is het condoom aan en begint ze aan een zalige en diepe blowjob.
Even gevraagd om te temporiseren en dan overgaand in een 69, en daarbij werd ze lekker kletsnat. Deze keer zonder dildo en glijmiddel. :)
Toen wou zij plots bovenaan beginnen als cowgirl, het tempo ging hierbij omhoog en vrij snel kwam ze klaar.
Nadien haar poesje lekker genomen in verschillende standjes en zalig mijn zaad verschoten in doggy.
Nog een beetje rustig nagepraat op bed, en nadien samen de douche in.
Kortom opnieuw een top ervaring en groot herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-7.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal post ik niet nog eens extra een review van een meisje als ik dat al eerder deed.
Maar dit verdient toch echt extra aandacht en is echt een top birthday girlfriend experience.
Dus ik plande aan afspraak in met Sophia, en zei daarna dat het me verjaardag was.

Ze stuurde meteen dat ze iets extra wou doen, maar wou nog niet zeggen wat. Toen ik aankwam had ze een sexy groene latex dress aan, en de hele kamer was versierd met ballonnen en rozenblaadjes op het bed, ze had ook voor elk een gebakje voorzien en 2 glaasjes koud gezet. De drank had ik zelf voorzien ;) Super leuke verrassing, en heel bijzonder voor mij. Wij hebben echt een goede connectie en kan het bijna beschouwen als je eigen vriendin.

Zoals altijd is ze heel lief en enthousiast, en zorgt altijd voor wat verandering tegen over andere keren dat je bij haar komt.
Ik betaalde voor een uur en bleef uiteindelijk veel langer, ze wou voor mijn verjaardag ook paar nieuwe dingen voor mij uitproberen.
Daarbij mocht ik haar anaal nemen, en kreeg ik een prostaatmassage.

Super leuke ervaring en nog groter herhalingsgevaar voor mij dan voorheen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gisterenavond nog eens afgesproken met deze mooie dame.
Netjes op tijd zoals afgesproken, niet moeten wachten kon direct naar binnen. Ze deed open in mooie blauwe sexy lingerie en naar de kamer. Eens in de kamer stelt ze je direct op je gemak. Na een knuffel begon ze aan hetgeen waarvoor ik was gegaan een uur genieten en zoals de vorige keer ging alles weer vanzelf. Ze heeft me lekker en diep gepijpt, zalig, en dan nog lekker geneukt. Niet was teveel voor haar. Ik ga zeker terug.

Schrijf eens een fatsoenlijke review ipv jezelf te citeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag langs geweest voor 1 uur maar 1u20 gekregen! Daar ga ik dus zeker niet over klagen. Ze deed alles om me op mijn gemak te stellen want ik was precies nogal nerveus in het begin. Ze is zelfs nog mooier dan de foto's en zo lief! Ze praat graag en glimlacht de hele tijd. Ze is heel erg gesteld op netheid maar dat ben ik ook dus dat past goed. Pijpen is met condoom maar ze doet dat heel goed. Ik kan alleen maar alle goede reviews hierboven bevestigen. Ze is een echte professional. Ze heeft een geweldige kont, ik kon er niet afblijven 😅. Ik ging eerst geen review schrijven, ik heb haar dat ook gezegd want ik weet dat ze dit leest, maar nu toch maar gedaan om haar te bedanken. @ Sophia Sweet we'll meet again in a couple of months! For some more action 😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week ook bij deze knappe Portugese langsgeweest. Opgewacht in sexy lingeriesetje wat de goesting enkel nog doet toenemen ;). Na korte (aangename) kennismaking aan het serieuze werk begonnen en de optie anaal gekozen. Eerst een goede blowjob met condoom gekregen en daarna in doggy alle remmen los. Je mag redelijk hard doorgaan bij anaal en ze lijkt me er ook echt van te genieten.
Na korte rustpauze (massage) aan ronde 2 begonnen waarbij zij on top was. Zeker ook de moeite :)
Voor mij zeker een geslaagde date.
 
De eerste keer was echt top. Zeer mooie vrouw en booty is amazing. Ook veel overgave.

Tweede keer voor langer geweest maar erg ontgoocheld. Geen overgave, rap rap afhandelen en was na 45min al weer buiten ipv 60. Ze zei op het einde dat ze een kater had van de nacht ervoor. Tja. Ontvang dan niet.

Hoopte dat ze een nieuwe vaste DVP kon worden, maar ze ziet me niet terug.
 
Hello everybody.

Vandaag heb ik even de tijd genomen om een aantal zaken duidelijk te maken.

Bedankt allemaal, bedankt voor de complimenten. Ook bedankt voor de goede en minder goede recensies. Ik heb hier veel van geleerd.

Ik ben een heel serieus persoon, ik neem mijn werk heel ernstig. Helaas neem ik het zo serieus dat ik een emotionele inzinking kreeg. Ik stel mijn klanten vóór alles. Ik liet zelf vaak de tijd om te eten.. Om eerst mijn klanten te bedienen.

Ik zat niet in een goede fase omdat ik veel aan het werk was. En ik kon niet aan de verwachtingen van sommigen voldoen… Het spijt me echt. Ik probeer altijd mijn best te doen…

Maar het is niet altijd gemakkelijk. omdat ik met veel mannen werk! Iedereen is anders!

Maar ik ben nog steeds blij. Omdat 90 procent van de bezoekers goed is…

Ik, noch enig ander meisje. Wij zullen nooit iedereen tevreden kunnen stellen.

Ik werk sinds 1 jaar in Brugge. Als ik in hetzelfde appartement mijn werk niet goed deed, zou ik niet zo lang op dezelfde plek blijven.

Mijn naam is hetzelfde, ik verander hem nooit. Mijn nummer ook.

Nog iets wat ik duidelijk wilde maken.. Er is slechts 1 ander meisje hier ook aanwezig. En er zijn altijd voldoende grátis parkeerplaatsen beschikbaar.


Maar ik wilde dat je begrijpt dat het voor mij ook frustrerend is als ik mijn werk niet goed kan doen. Maar soms ligt het niet alleen aan mij. Er zijn veel mannen die vrouwen heel slecht behandelen. De meeste van mijn klanten zijn aardig. Ik ben gelukkig. Ik heb ook veel vaste klanten. Maar er zijn veel mannen die ons vrouwen niet respecteren. en kom dan hier op het forum om te klagen. Ik lees veel over wat mannen over andere meisjes schrijven...
Nog iets: iedere man is anders. De ervaring van iedereen zal anders zijn. Ik zal altijd proberen mijn best te doen. En als de man schoon is. Het maakt mijn werk gemakkelijker. Iedereen die mij ooit heeft ontmoet, weet dat hygiëne voor mij erg belangrijk is…. Hartelijk dank.

Ik hou van ieder van jullie. Omdat ik geen relatie heb kan ik mij nog beter inzetten voor al mijn klanten. ❤️
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ik Sophia al enkel keren bezocht, ben ik eergisteren nogmaals op bezoek geweest. Ze is mijn absolute favoriet ; knap, vriendelijk, prachtig figuur en lief karakter.
Het clickte al goed tussen ons, maar gisteren was meer dan een "click", dat was vuurwerk!
Ze opende heel hartelijk en lachend de deur in een licht kleedje met daaronder een prachtige lingerie set. 'Speciaal voor jou' zei ze, en ze kent ondertussen idd mijn smaak. Ik had een attentie mee en ze apprecieerde dat duidelijk.
Binnen gegaan met een warme knuffel en op de kamer verder gegaan met wederzijds plagerig en uitdagend zoenen, strelen, likken, tongzoenen, alsmaar nadrukkelijker strelen, enz. We namen wel de tijd maar we voelden al dat er iets in de lucht hing, we werden allebei al geiler en toen trok ze me op bed en begon me zalig te pijpen, eerst zacht, alsmaar intensiever en uiteindelijk héél diep.
Ik streelde haar poesje, waarbij ik haar lekker kon beffen en terwijl haar borsten blijven strelen. Plots moest ik stoppen want ze zou al klaarkomen en ze wou dat uitstellen. En toen ging het van allebei alsmaar heviger, geiler en wilder. Alles ging vanzelf, en we genoten allebei volop, zonder woorden, zonder vragen, we voelden elkaar perfect aan en zaten helemaal in dezelfde flow. Nog nooit zo intens meegemaakt!
Eerst begon ze me heerlijk in cowgirl te berijden. We wisselden naar missionaris, liggend langs achter, doggy, en dan ineens doggy op de stoel. We bleven maar wisselen van positie, haar dildo kwam er ook nog aan te pas, eerst bij haar terwijl ze me ook pijpte en masturbeerde. Dan (snel nieuw condoom) haar dildo bij mij terwijl we elkaar bleven masturberen, vingeren en zoenen.
Toen kwam ze me weer berijden in cowgirl, en maar zoenen, en plagen, borsten strelen terwijl ze alsmaar wilder en heftiger bleef squatten op me. Het was heerlijk en de vonken vlogen eraf.
We zijn allebei klaargekomen met samen masturberen, nooit gedacht dat dat zo geil kon zijn, tussen en op haar borsten...
Toen nog lekker samen gedoucht om af te sluiten.
We waren allebei de tijd uit het oog verloren, en over tijd gegaan. Gelukkig voorziet ze een ruime pauze tussen afspraken.
Haar gsm had ze al die tijd uit gezet.
Ik ga zeker nog terug, maar beter als gisteren kan vlgs mij niet meer ...
Ps: ze zei dat ze maandag voor een week naar Portugal gaat, en daarna weer terug komt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sophia heeft maar 1 doel en dat is gewoon uiterst haar best doen onder de voorwaarde dat hygiëne van de bezoeker echt wel ok is.
Ze staat 100% voor veiligheid en hygiëne en daar is volgens mij totaal niets verkeerd mee.

Ik kan enkel maar zeggen dat ik een top date heb gehad. GFE ten top en weet echt wel hoe ze een man moet plezieren. Prachtige dame, funny, spraakzaam, stelt je super op je gemak en is echt wel een tijger in bed 😊

Anaal en verschillende standjes allemaal geen probleem. Pijpt super lekker en tussen door die zachte kusjes en gesprekjes.
Ze kijkt echt niet naar de klok…. Integendeel ik vroeg een paar keer hoe laat het was en ze zei zelf: relax we are enjoying the moment now. Waar ga je dat nog vinden de dag van vandaag.

Ik ben fan!

Behandel haar met respect en je krijgt heel heel veel terug.
 
Sophia heeft maar 1 doel en dat is gewoon uiterst haar best doen onder de voorwaarde dat hygiëne van de bezoeker echt wel ok is.
Ze staat 100% voor veiligheid en hygiëne en daar is volgens mij totaal niets verkeerd mee.

Ik kan enkel maar zeggen dat ik een top date heb gehad. GFE ten top en weet echt wel hoe ze een man moet plezieren. Prachtige dame, funny, spraakzaam, stelt je super op je gemak en is echt wel een tijger in bed 😊

Anaal en verschillende standjes allemaal geen probleem. Pijpt super lekker en tussen door die zachte kusjes en gesprekjes.
Ze kijkt echt niet naar de klok…. Integendeel ik vroeg een paar keer hoe laat het was en ze zei zelf: relax we are enjoying the moment now. Waar ga je dat nog vinden de dag van vandaag.

Ik ben fan!

Behandel haar met respect en je krijgt heel heel veel terug.
Ik kan dit alleen maar beamen! Ik heb wel een probleem!!! Ik wil ook een recentie schrijven maar zou graag 6 sterren geven voor ontvangst. 6 voor intiem en 7 sterren voor die blow-job. Ik liet haar wat links liggen daar ik liever wat oudere dames bezoek. Daarenboven vink ik steeds pijpen zonder aan. Haar goede recensies en haar eigen bericht (#75) deden mij besluiten haar toch eens te bezoeken.
Ik heb het mij niet beklaagd... Ik durf te stellen dat deze wandeling een van de beste was uit mijn carrière. Wat een mooi lichaam, wat een pijpbeurt, wat een vrijpartij......Ik ga zeker terug.
 
Vorige week eens Sophie bezocht na lezen van bovenstaande reviews.
Ik moet je zeggen, niets is verzonnen of overdreven.

Fotos zijn 100% echt. Ze is super vriendelijk. Stelt je onmiddellijk op gemak. Voor het eerst heb ik gevoel gehad dat ze dit met plezier doet en niet enkel en alleen uit op centen. Met nodige respect en hygiëne denk ik dat je bij haar een van de beste dates kan hebben.

Pijpkunsten zijn inderdaad hemels 😍
En intiem was ook dik inorde

Zeker een aanrader. Achteraf nog babbeltje gedaan en kleine rondleiding gekregen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-7.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo, lees hier af en toe eens mee en vandaag mijn eerste bezoek ooit gepland aan een dvp. Het werd dus Sophia. Is een zeer mooie, lieve, sexy Portugese dame die het beste met je voor heeft. Was wat zenuwachtig maar ze stelt je vrij vlug op je gemak. Voorspel was zeer leuk. Zelf ben ik van het rustige (gfe) type. Mijn kledijverzoek werd mooi ingewilligd en was superblij dat ik zo een mooi pakje kon uitpakken. Alles gebeurde met condoomgebruik en dus ook niks op aan te merken. Je ziet/voelt dat ze erg op hygiëne is gesteld wat we dus enkel maar kunnen aanmoedigen. Het intieme gedeelte was zeer aangenaam en startte met zij on top, dan doggy om te eindigen in missio. Zalig klaargekomen en had het gevoel dat ze er ook van genoot. Ze nadien nog getrakteerd met een kleine massage. Zelf gestopt want tijd was voorbij. Ze gaf ook op geen enkel moment aanstalten om je buiten te werken. Heb haar gezegd dat ik een recensie ging schrijven, want ze verdient het echt. Heren: wees beleefd, verzorgd en een gentleman en je zal veel terugkrijgen. Sophia, when you read this: I was your first today ❤️💋
Locatie in Brugge: net appartement dat ze deelt met een vriendin. Vriendin niet gezien, maar mss moet ik volgende keer eens een trio proberen.
SOPHIA: you may Sent me the details of friend en maybe we can meet with the 3 of us next time 😉
Zo, hopelijk zijn jullie er iets mee. Recensies hierboven dus niet gelogen
 
Vanavond fantastisch uur beleefd met een bloedgeile Sophia. Ze had net een strak lycrapakje op de kop getikt en het zat haar als gegoten. Ik had een fles rode wijn mee en dat droeg zeker bij tot de hete sfeer. Lekker poesje nat en klaar gelikt. Haar pijpkunsten zijn ongeëvenaard. Heel wat geile standjes gedaan, ook anaal, en ook haar nieuwe vibrator intussen uitgetest. Ze nam haar tijd en je kreeg helemaal niet het gevoel dat het een strak tijdschema was. Behandel haar met respect en je krijgt er zoveel voor terug. Ik kijk al uit naar een volgende ontmoeting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan