Recensie Sophia Sweet, Brugge 4,52 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/hot-and-deep-anal-sex
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben onlangs langsgeweest bij deze dame in Brugge. Ze heeft goede reviews maar mijn date was middelmatig. Ze is inderdaad de dame van de foto's en ze ziet er goed uit maar voor mij was het bandwerk. Engageren in casual talk zoals sommige dames dat wel eens doen maar echt aangenaam was het niet.

Eerst gedoucht en dan het glijmiddel bovengehaald voor wat voorspel. Deed weinig voor mij eerlijk gezegd en het pijpen daarna (met condoom) was niets speciaal.

Traditiegetrouwe standjes afgewerkt zonder al te veel enthousiasme en klaargekomen op haar lichaam. Nog wat small talk achteraf terwijl ik mijn kleren aandeed. Misschien heb ik haar op een slechte dag getroffen maar ik ga niet terug gaan.

Jan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Engels
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na grondig onderzoek van dit onderwerp besloot ik afgelopen woensdag om Sophia te bezoeken, en ik ben zeer tevreden met die keuze. Wat een ervaring!

Mijn nieuwjaarsresolutie was om iets nieuws te proberen, en tijdens de boeking vroeg ik om een 'golden shower'.
We spraken een tijd af, en hoewel ze vijf minuten te laat was hield ze me goed op de hoogte.
Bij binnenkomst viel meteen op hoe prachtig deze dame is, haar engels is ook uitstekend.

Het regelen van de financiën en daarna begon het avontuur.
Eerst begon ze wat te teasen en dan overschakelen naar een BJ met condoom, wat ze uitstekend deed.
Wat mij echt opviel is dat Sophia echt goed kan zoenen.
We probeerden verschillende standjes en ze onderbrak alles voor de 'golden shower'.
Na het afvinken van dit item op mijn bucketlist, maakten we beiden grondig schoon in de douche en hervatten we onze activiteiten in bed.

We werkten opnieuw alle standjes af en na het hoogtepunt bleven we nog een tijdje praten.
Hoewel ik voor een uur had betaald, bleef ik nog een extra half uur zonder het gevoel te hebben dat ik moest vertrekken.

Op basis van mijn ervaring verdient ze absoluut alle sterren. Ik ga zeker nog terug.

150 € - 1u
30 € - golden shower
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gisteren heb ik uiteindelijk Sophia ontmoet, vergeet alle negatieve posts die je hier leest over haar want je krijgt echt een totaal pakket wat je als man naar verlangt, ik ga niet puur voor de seks maar ook voor een leuk gesprek, ze stelde mij gerust en zei laat mij je eerst verwennen en nadien praten wij, ze neemt zelf initiatief zoals je zou seks hebben met je vriendin, wie haar respecteert krijgt dubbel zoveel terug, ik ben geen wekelijkse zelfs geen maandelijkse wandelaar maar ga zeker nog eens terug
 
Vrijdagavond nog eens kunnen afspreken met deze aangename dame. Toen Sophia de deur opende viel me op dat ze een lekkere parfum droeg stond ze daar in een mooi rood sexy lingeriesetje wat ik leuk vond, precies of ze weet wat je graag ziet. Ze nam me mee naar haar kamer waar ze me terug direct op me gemak stelde, ze leek goed gezind te zijn wat enkel bijdraagt tot een toffe date. Eerst wat geknuffeld en zo langzaam overgegaan naar een lekkere pijpbeurt, zalig vond ik het, ze pijpte niet enkel je eikel de rest van mijn vriend verdween ook regelmatig in haar mondje, heb haar ook gebeft en gevingerd ze kon het appreciëren had ik het gevoel. Dan hebben we nog lekker geneukt de standjes die wilt. Als ik vertrok was al mijn kruid verschoten. De volgende keer zal ik proberen langer af te spreken.

Ik hoop dat ze nog regelmatig in Brugge verblijft zodat ik haar nog af en toe kan bezoeken.
Voor mij is haar hygiene, die ze hoog in het vaandel draagt, belangrijk.

Aan Sophia, THANKS.
 
Parfum, ai ai, dat gaat mijn madam niet leuk vinden als ik terug thuis kom met een vreemd parfumgeurtje...
Oh, Babeeeee… 🥰

Je kunt er zeker van zijn dat ik niet veel parfum draag! De meeste van mijn klanten zijn getrouwd! Ik respecteer dit. Vaak draag ik niet eens make-up.

Ik was jarig. Het was een bijzondere dag. Ik heb wat parfum op gedaan…. 🥳🥳🥳🥳

Mijn cliënt bood het parfum aan. Ik moest het aantrekken! Hij wilde het op mijn lichaam voelen. 🙈
 
Laatst bewerkt:
Je kunt er zeker van zijn dat ik niet veel parfum draag! De meeste van mijn klanten zijn getrouwd! Ik respecteer dit. Vaak draag ik niet eens make-up.

Ik was jarig. Het was een bijzondere dag. Ik heb wat parfum op gedaan…. 🥳🥳🥳🥳

Mijn cliënt bood het parfum aan. Ik moest het aantrekken! Hij wilde het op mijn lichaam voelen. 🙈
Had ik geweten dat het je verjaardag was bracht ik toch ook iets mee.
 
Gisteren heb ik haar terug bezocht. Was reeds een tijdje geleden nadat ik de laatste keer een iets mindere dat met haar had ( ze zat er toen emotioneel wat door) . Ben blij dat ik toch terug gegaan ben. Was terug zoals de eerste keren dat ik haar bezocht. Sophia was terug super. Wat een lieve dame. Ik kreeg terug een super pijpbeurt en toen zij on top kwam en haar vibrator erbij nam voor extra stimulans kon de pret niet meer op. Kortom terug een super ervaring.
 
Deze avond nog eens langs geweest en ik heb het mij zeker niet beklaagd! Het was een fantastisch uur (zelfs uitgelopen) met een supergoede lieve Sophia. Prachtig rood lingeriesetje waarmee ze mij fijntjes teasde. Heel geleidelijke goede opbouw om te eindigen in stomende seks. Haar pijpkunsten zijn overheerlijk (fijntjes de eikel stimulerend afwisselend met deepthroat). Ze stimuleerde me o.a. met een prostaatmassage. Heb haar anaal genomen en daarna vaginaal in verschillende standjes (ook op de stoel en tegen de muur) om uiteindelijk in doggy klaar te komen. Sophia stimuleerde zichzelf bijkomend met vibrator. Dit was echt nog meer dan een GFE. Ze nam echt wel haar tijd en wat napraten met een glas rode wijn rondde ons samenzijn (te kort want de tijd gaat te snel) mooi af. Wees lief voor haar en je krijgt het dubbel en dik terug. Ter info: ze gaat rond 17 maart voor twee weken terug naar Portugal.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na een lange tijd nog eens een zeer fijne date gehad met Sophia.
Ik had haar vroeger al een aantal keer bezocht, maar ze is zo iemand die je echt niet graag deelt met anderen.
Ze is echt wel een toppertje in het vak, maar dan ook op alle aspecten ervan.
Je leest hier vaak dat er een gevoel van een echte klik is tijdens de date, en dat is toch vrij uniek dat ze dat telkens opnieuw kan creëren.
Haar missie is een gelukkige en tevreden klant en daar gaat ze ook 100% voor, ook al is het allemaal tegen betaling.
Bovenal haar zeer knappe uiterlijk is het vooral haar vriendelijke persoonlijkheid en zorgzaam karakter wat mij aanspreekt.
Ik had dan ook bewust wat afstand genomen, omdat je jezelf ook kan verliezen als het hoofd wat op hol slaat.
Ondanks haar fantastische skills om mannen zo met overgave te bekoren, vraagt dit ook enorm veel energie en heeft ze soms ook nood aan een welverdiende rust.

Deze keer heb ik ruim de tijd genomen om eerst een beetje bij te praten, en om dan stilaan al teasend op verkenning te gaan.
Zalig uitgebreid voorspel met eerst wat zachte aanrakingen, knuffels en speelse zoenen om geleidelijk aan al wat op temperatuur te komen.
Dan schakelt ze plots een versnelling hoger en wordt het snel hitsiger. Lekker tongzoenen om zo close b2b verder te verstrengelen, overgaand in haar befaamde afwisselende orale skills. Zelf nam ik ook de tijd om haar sexy lichaam grondig te verkennen en haar poesje met de tong te verwennen.
Tijd voor het echte werk, en ze kan je echt wel goed berijden als een cowgirl. Mijn favoriete standje eigenlijk, kan je ondertussen haar borsten en billen masseren of haar clitoris stimuleren. Lekker geil en het duurde niet lang om samen een hoogtepunt te bereiken, altijd een fijner gevoel als je met 2 kan genieten. En moet ook niet elke keer de volledige kama sutra zijn wat mijn betreft.
Na de douche samen nog wat gezellig nagepraat op bed, met een drankje en zo de tijd volledig uit het oog verloren.
Zoals zo vaak hier al gezegd, behandel haar met respect en je krijgt zoveel terug. Een speciale dame om te koesteren...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenavond voor de eerste keer bij deze schoonheid langsgeweest. Eerlijk in het echt is zij nog knapper dan de foto's op redlights aangeven, is meestal het omgekeerde, maar bij haar allerminst. Vlot afspraak kunnen maken via whatsapp en ook gemakkelijk parking dichtbij, je hoeft zelf niet aan de grote baan te staan want er zijn ook zijstraten genoeg op wandelafstand.
Eenmaal binnengekomen doet haar blik jou onmiddellijk smelten, ze is spontaan en lief waardoor je direct op je gemak bent. Ik had een kleine fles champagne mee wat ze wel kon appreciëren en ze stelde onmiddellijk voor om samen een glas rode wijn te nuttigen, top.
Eerst gezellig zitten praten en kennismaken, hetgeen ik belangrijk vind alvorens het intiemer te maken.
De interactie daarbij is al heel groot, gezien zoenen en strelen er bij horen en je verdwaalt in haar stem en ogen.
Daarna tijd voor het intiemere werk en daarbij merk je dat ze er zelf van geniet en jou laat genieten. Ik heb haar uitgebreid kunnen likken eerst, zij pijpte mij dan met condoom (stoort inderdaad niet zoals door anderen hier al aangegeven, zullen haar pijpkunsten wel mee te maken hebben uiteraard 😉). En tijdens het pijpen, mag je haar overheerlijke kut verwennen met haar vibrator, wat heel leuk meegenomen was. Overgeschakeld op 69 , toen heeft ze haar bovenop mijn pik geplaatst, zalig, en met dat zicht duurde het niet lang of de lozing was een feit 😋. Ze heeft alles proper gemaakt en toen nog lekker zitten nagenieten van deze prachtige dame, kortom een totaalbeleving zoals ik nog maar weinig heb meegemaakt.

Herhaling, zeer zeker, kijk er al naar uit om terug te gaan 😋. Denk mijn nieuwe vaste adres gevonden te hebben, unieke klassedame!
 
Ik heb vorige week ook eens langsgeweest bij Sophia na het lezen van deze reacties. Ze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje , maar het was moeilijk om er te geraken.
En wat een leuke aangename verschijning. Ik voelde me direct op mijn gemak en ze deed alles om me een leuke tijd te geven.
Had wat problemen om mijn erectie te behouden ,(;denk te veel gewerkt de laatste tijd) en kreeg een pilletje , ...ben de naam nu wat kwijt. Daarna ging het beter. Had voor een uurtje voorzien , maar toen ik vertrok was het zeker 1 u 45 dat ik er geweest was.. Dit nog nooit meegemaakt, iemand die zo alles in het werk stelt om je een aangename tijd te geven. Echt een lieve vrouw . Moest ik wat extra geld gehad hebben ging ik zeker haar nog iets extra geven.
Hopelijk geraak ik er binnenkort nog eens, maar nu met dit schrijven zullen er nog aangetrokken voelen om haar eens te bezoeken, hopelijk krijgt ze het dan niet te druk , dat ze nog tijd heeft voor de vaste klanten
 
Recent met Sophia Sweet kunnen afspreken net buiten het centrum van Brugge in een appartement met meerdere kamers, ik heb een klein vermoeden dat hier soms nog andere personen aanwezig zijn maar kan dit niet 100% bevestigen; niemand gehoord/gezien en geen issue. Op zich een vrij positief contact met zowel positieve punten en werkpunten.

Algemeen:
- Vlot kunnen contact maken via WhatsApp (ze reageert spontaan met de nodige info); lukte me binnen het uur op de late avond.
--> Ik zou aanraden om NIET op de late avond te gaan maar vroeger als je dit lukt (bv. rond 19u of eerder); weer iets bijgeleerd. Ga gerust na 19u indien geen andere optie.
- Parkeren kan gemakkelijk in een zijstraat met beperkt verkeer, < 1 minuut wandelafstand.
- WhatsApp contact behouden voor toegang via binnendeur, no issue.
- Vanaf het binnenkomen stond ze erop om stil te zijn. Dus zacht praten en bv. geen soft spanking. Vond ik een klein minpuntje maar mogelijks door timing.
- Portugese dame, ze spreekt vrij goed Engels.
- Ze is zich goed bewust van dit forum en begon er spontaan over (kort).
- Ze staat op bescherming en hygiëne, kan ik enkel aanmoedigen.

Positief:
- Intiem (on top): zeer aangenaam uitzicht, mits zachte aanpak geen beperkingen (aanrakingen e.d.).
- Pijpen (pmc): afwisselend met even deepthroat, lekker. Ze kijkt je ook aan.
- Doggy: leuk zicht op haar figuur, top.
- (Tong)zoenen: uit mezelf beperkt gehouden maar geen issues gemerkt.
- Aanrakingen (zachthandig) mogelijk wherever in alle posities, goed van gebruik gemaakt.
- Beffen: mocht meermaals, no issue. Heb gevraagd of ze ook een vibrator had; was aanwezig en free to use.
- Massage kan als afsluiter of tussendoor. Ze is geen masseuse maar ok.

Werkpunt:
- Haar GSM stond niet op mute (soms meldingen) en voor een moment nam ze kort haar GSM, minpuntje voor de mood maar al snel goedgemaakt.
- Afgesproken voor een uur maar in praktijk ongeveer 40-45 minuten vanaf binnenkomen + 10 minuten rondom het douchen nadien. Valt op zich nog mee maar heb al 'vollere' contacten geweten. Lag echter deels ook aan timing (late avond) vermoed ik. Best andere reacties lezen voor info rondom het uur afmaken.

Overige:
- Ze werkt voor zichzelf (geen 'baas' meer), no issue.
- Brugge/België kent ze ondertussen al langer. Ze wisselt reeds langere tijd tussen België (Brugge) en Portugal. Mocht je haar zoeken en ze is er niet of de advertentie is offline, probeer een paar weken later opnieuw. Zo te zien verandert ze haar werknaam niet spontaan (positieve indicatie).

Eindconclusie: algemeen wel een aanrader, herhalingsgevaar redelijk, zou ik omschrijven als een 'veilige' keuze voor wie geen misstap wil zetten (slechte date). Vriendelijke dame en spontane babbel. Wie zou twijfelen: probeer desnoods eerst een half uur en go for it.
Amai, bedankt voor de uitgebreide recensie 😉😁
 
Amai, bedankt voor de uitgebreide recensie 😉😁
🙈😂
Ooooooh babeeeeeee!

In het appartement waar ik werk in Brugge waren er nooit meerdere kamers. Er zijn er maar twee. Ik blijf in één ervan... 🥰🥰 Soms werkt een ander meisje in de andere kamer, maar discretie wordt zeker geboden. Ook is er altijd de mogelijkheid tot douchen voor en/of na.

Ook parkeren is nooit een probleem. Ongeacht de tijd is er altijd voldoende parkeergelegenheid in de straat of in de zijstraten of op de parking van het nabijgelegen warenhuis…

🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag terug eens afgesproken met Sophia! Had een fles champagne mee als blijk van waardering voor haar schitterende ontvangst altijd. Fles open, glaasjes uitgeschonken en een toost uitgebracht op onze vriendschap en geluk in elkaars leven.
Ondertussen was Sophia al lekker aan het zoenen, babbelen, verleiden, … GFE ten top.

De rest van de date was een combinatie van elkaar verwennen, kussen, oraal bevredigen, een slokje champagne nemen om dan over te gaan naar een schitterende blowjob om dan na een lekkere anale beurt klaar te komen.

Telkens slaagt ze er in om het samen zijn naar een hoger niveau te tillen. De passie en toewijding die Sophie geeft in de date zijn echt van een niveau dat ik nog nergens heb meegemaakt.

Ik voelde me alvast echt de koning te rijk.

Er is hier al veel geschreven over haar en het is ook niet mijn gewoonte om iedere date met dezelfde dame telkens hier opnieuw te beschrijven maar voor Sophie maak ik graag een uitzondering.

Behandel haar a.u.b. met enorm respect want het respect en passie dat je terug krijgt is des te groter!
 
Terug
Bovenaan Onderaan