Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft er ervaring met Angelita uit Oostende? Heb haar al paar keer proberen te contacteren, maar geen reactie.

 

Adelina in Kortrijk: verspil uw tijd niet.

Deze dame is ten eerste moeilijk bereikbaar, was niet aanwezig op het afgesproken uur, en als ik haar dan uiteindelijk toch te zien kreeg, leek ze helemaal niet op de persoon op de foto. Zij claimde dat het weldegelijk haar was, maar dan "6 jaar geleden".

Op de foto's zie je een jonge blanke brunette, maar de vrouw die hierachter schuilt is niet blank, geen brunette en makkelijk 10 jaar ouder dan het meisje op de foto.

Ik ben dan ook niet gebleven.
 
  • Leuk
Waarderingen: MDis
In het begin ok, dan begon de miserie. Elk woord zag ze als een aanval en draaien van woorden gewoon flipkonijn. Niets aantrekkelijk behalve haar gat.
Grz
Aantrekkelijke dame met pit, foto's van de advertentie kloppen. Ik vond de sex geweldig goed, jammer dat ze niet kuste. intelligente dame, passioneel maar niet psychotisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Geweldig
Waarderingen: BDJ
Het probleem (nouja...) bij haar is dat ze redelijk eigenwijs is en een paar jaar geleden er nog vanuit ging dat sekswerk maar heel tijdelijk zou zijn. Dat blijkt nu tegen te vallen en als je haar dan ook nog eens niet op een voetstuk (ze heeft iets met voeten, haar voeten) zet, zal je het geweten hebben. In de haar advertentie somt ze overigens een aantal kwaliteiten van zichzelf op, waaronder "big mouth". Ik heb haar 3 jaar geleden in Leuven ontmoet (2u) en ik vind haar een tof mens, maar niet om mee te seksen.

Volgens mij had zij nochtans redelijk positieve reviews op H****S als ik mij niet vergis.
 
  • Geweldig
Waarderingen: BDJ
Meerderheid RL Beveren-Waas zit in Van Der Valk Hotel, doe maar leeftijd +5/10 en idem voor de kilo's. Personeel en de kuisploeg weet duidelijk wel hoe laat het is daar.
 
Volgens mij had zij nochtans redelijk positieve reviews op H****S als ik mij niet vergis.
Die positieve commentaren waren ook (mee) de reden dat ik haar kontacteerde, naast haar originele, met de nodige humor en zelfrelativering, advertentie. Maar je moet meegaan in haar erotiekbeleving en dat was niet mijn kopje thee. Maar nogmaals, ik zou zo met haar een Duvel gaan drinken, ik vind haar een fijn mens.
 
  • Eye-roll
Waarderingen: BDJ
Die positieve commentaren waren ook (mee) de reden dat ik haar kontacteerde, naast haar originele, met de nodige humor en zelfrelativering, advertentie. Maar je moet meegaan in haar erotiekbeleving en dat was niet mijn kopje thee. Maar nogmaals, ik zou zo met haar een Duvel gaan drinken, ik vind haar een fijn mens.
Over wie gaat dit?
 
  • Leuk
Waarderingen: BDJ
Die positieve commentaren waren ook (mee) de reden dat ik haar kontacteerde, naast haar originele, met de nodige humor en zelfrelativering, advertentie. Maar je moet meegaan in haar erotiekbeleving en dat was niet mijn kopje thee. Maar nogmaals, ik zou zo met haar een Duvel gaan drinken, ik vind haar een fijn mens.
As I just told you, it takes 2 to tango.....really sorry you didn't enjoyed..... Maar ja.....I'm not pizza to please everyone.....

Over wie gaat dit?

Zoals ik al zei, ze heeft iets met voeten @Hetenteen
Well, I do love foot fetish but is not my main kick.......if we had experienced foot fetish is because you have asked , I don't remember our date, sorry, but I don't provide fetish of any kind if not asked for....... So saying that I have a think with feet is not real. What I enjoy is to please . So, yes, get horny and aroused by someone that is a footfetishist but is definitely not my main kick. Unless the other person is a fetishist, what is certainly not your case.

But SiouxA for someone that don't even paydate anymore, oh I know, mea culpa, gave you such a bad date that you got traumatized.....maar ja, for someone that doesn't even paydate you seems quite active giving comments about sex workers here...... Jim Morrison was right. People are definitely strange .

Put me in a pedestal????? That's definitely doesn't make me horny......you probably in the 2h date had no time to notice but I have very big submissive tendencies...so yes, the pedestal is not my favorite place ......
 
Beste Bonnie, je mag 1 recensie noemen die dateert van na december 2019. Dat ik af en toe informatie geef aan iemand die daarom vraagt (of zelfs niet) en dat vanuit mijn eigen wetenschap en ervaring doe, mag je me niet kwalijk nemen. Ik neem het je wel kwalijk dat je een prive-conversatie tussen ons 2 gebruikt in een poging om hier een beetje gelijk te halen. Dat is niet netjes. Straks moet ik @Florrencius nog gelijk geven. Je mag jezelf dan wel "very sexual and sensual" vinden, ik heb daar niks van gemerkt, ik ben niet eens klaar gekomen, en dat je met je, waar is waar, killerbody (destijds, nu zou ik het niet weten), voorwaar een (anti)prestatie. Je mag dan naar eigen zeggen een "big mouth" hebben, ik zou toch niet overdrijven.
 
  • Eye-roll
Waarderingen: BDJ
Existe uma razão pela qual de repente vejo metade dos comentários em espanhol ou inglês?
Oh , i was writing in English....but didn't notices the translator was on and a lot came up in Portuguese. My fault. Will try to fix it sorry
 
Ik heb al zodanig veel negatieve ervaringen aan de ramen in Gent gehad, dat ik nog eens privéontvangst wil proberen. Maar ik vind het moeilijk om opnieuw de stap te zetten. Kan iemand me een betrouwbaar girl next door-type aanraden voor een GFE in Gent of omgeving?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BDJ
Ik zag een aantal opmerkingen over deze dame waar ik ook al een paar keer ben bij geweest. Een aantal keer bij haar alleen en 1 keer een vvm trio.

Voor mij waren dat telkens uitstekende dates. Ja hoor ze is een beetje een wijsneus maar daar hou ik wel van en ze heeft soms een grote mond. Maar wees gerust die grote mond kan ze goed gebruiken :ROFLMAO:. Belle is een knappe dame met een mooi lichaam waar ik telkens enorm van heb genoten. Pijpen (PZC) en sex waren héél goed. Telkens passionele sex waar ze zelf ook goed mee doet. Knuffelen, strelen, pijpen, sex in meerdere standjes. Op de trio date hebben de dames mekaar ook lekker verwend, dus beffen kan ze ook :)


Ik ga er zeker nog bij terug.
Jammer dat ze geen tongzoenen doet.
 
Put me in a pedestal????? That's definitely doesn't make me horny......you probably in the 2h date had no time to notice but I have very big submissive tendencies...so yes, the pedestal is not my favorite place ......
Unless is someone with footfetish putting me there...in that pedestal .. it would be handy to take care of my feet. 👣 😋❤️
 
Aantrekkelijke dame met pit, foto's van de advertentie kloppen. Ik vond de sex geweldig goed, jammer dat ze niet kuste. ik Heb niets gemerkt van wiet, intelligente dame, passioneel maar niet psychotisch.
💋💋💋 Added to the services now 💋💋💋
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan