Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok maar als je ziet welke kwaliteit ze bieden zijn ze naar mijn gedacht echt niet duur. Ik heb nog nooit of te nimmer nergens slechte commentaren gelezen over deze dames. Er zijn nog voldoende dames die eigenlijk voor 1 uur bijna zoveel vragen en die dan regelmatig nog eens een slechte beoordeling krijgen.
 

Had ik ooit al iets over gelezen maar vind het niet terug?
 
Iemand deze al bezocht? Adverteert toch al een hele tijd maar ik vind er niks van terug. Een paar maanden geleden was ze wel nog iets goedkoper. Vroeger 80/130 nu 100/150
 
Of bij deze squirtster in St Niklaas?
Ben al enkele keren slecht uitgedraaid in die ruftstad maar bij een Vlaamse dame heb ik toch iets meer vertrouwen

Ik zou daar toch maar mee opletten. Ik wou eens afspreken met haar maar de ad was offline. Kreeg plots (via sms) toch antwoord. Plots bleek ze in Aalst te ontvangen en sprak ze Engels (de eerste conversatie was in het Nederlands). Als ik het telefoonnr opzocht op Redlights kwam ik op een heel andere advertentie uit met andere foto's, andere omschrijving, ... Allemaal veel te raar imho dus ik ben afgehaakt :)
 
Vraagje voor forumleden hier: lang lang geleden ben ik beginnen wandelen en mijn eerste dvp was een dame die toen voornamelijk in Wondelgem adverteerde (was een Belgische). Ze had verschillende namen maar diegene die ik herinner is Antonella. Grrot van gestalte en curvy body met grote borsten. Ze ontving boven een kapperszaak (if you know you know ;) ). Heeft ook een tijdje in Roeselare ontvangen.

Weet er iemand wat er met haar gebeurt is? Is ze gewoon uit het beroep gestapt of iets anders? Ik vraag het omdat ik wat nostalgisch aan het worden ben eerlijk gezegd.

Jan
 
Vraagje voor forumleden hier: lang lang geleden ben ik beginnen wandelen en mijn eerste dvp was een dame die toen voornamelijk in Wondelgem adverteerde (was een Belgische). Ze had verschillende namen maar diegene die ik herinner is Antonella. Grrot van gestalte en curvy body met grote borsten. Ze ontving boven een kapperszaak (if you know you know ;) ). Heeft ook een tijdje in Roeselare ontvangen.

Weet er iemand wat er met haar gebeurt is? Is ze gewoon uit het beroep gestapt of iets anders? Ik vraag het omdat ik wat nostalgisch aan het worden ben eerlijk gezegd.

Jan
Ik weet wie je bedoelt, ben ook bij haar geweest boven de kapperszaak. De kapper wist goed wat ik daarboven had gedaan. Hij glimlachte eens breed. Ze is waanzinnig veel van naam veranderd en vroeg aan mensen om geen recensies over haar te schrijven. Ze waren nochtans positief. Toch hield ze niet van recensies. Af en toe organiseert ze nog een ontvangst in Harelbeke (villa des roses), meestal een zaterdag, soms ook in Wetteren en ergens rond Antwerpen.
 
Ik weet wie je bedoelt, ben ook bij haar geweest boven de kapperszaak. De kapper wist goed wat ik daarboven had gedaan. Hij glimlachte eens breed. Ze is waanzinnig veel van naam veranderd en vroeg aan mensen om geen recensies over haar te schrijven. Ze waren nochtans positief. Toch hield ze niet van recensies. Af en toe organiseert ze nog een ontvangst in Harelbeke (villa des roses), meestal een zaterdag, soms ook in Wetteren en ergens rond Antwerpen.
Inderdaad :) Je hebt toevallig geen linkje ofzo?

Jan
 
Inderdaad :) Je hebt toevallig geen linkje ofzo?

Jan
Momenteel heb ik geen link. Haar nummer heb ik ook niet meer (ik bezoek dezelfde dvp nooit vaak).
Als ik ze nog eens vind, laat ik het u weten. Laatste keer dat ik ze zag passeren op redlights moet februari/maart dit jaar geweest zijn.
Zoals Raketje zegt: Lenisa. Heb ze ook al onder Linalove en Yelina(h) gezien.
 
goeienavond iedereen,
met het mooie weer, nog eens zin om de wandelschoenen aan te trekken..
het aanbod aan de kust is echter wat dunnetjes..
iemand ervaring met Anna?
ik weet dat ze af en toe een langere periode ontvangt aan de kust, maar ben er nog niet bij geweest.

Sweet girl New in Town | Redlights
 
Ja ik probeerde ook eens af te spreken, toen ik vroeg of ik eventueel al een selfie mocht zien kreeg ik het antwoord dat ik haar man niet was en dat ze er een voor €100 zou sturen. Toen ik zei dat het niet meer nodig was begon ze te schelden...
 
Ja ik probeerde ook eens af te spreken, toen ik vroeg of ik eventueel al een selfie mocht zien kreeg ik het antwoord dat ik haar man niet was en dat ze er een voor €100 zou sturen. Toen ik zei dat het niet meer nodig was begon ze te schelden...
Wegblijven dus!
 
Iemand al eens afgesproken met Emina/Emelia te Roeselare?

 

Of met Noa?

Het ziet er uit dat we geen chinese dames meer hebben in de buurt, maar nu Spaanse of zuidamerikaanse dames overal
Chinese dames zitten zowat overal tegenwoordig, dus ver zal je niet moeten zoeken. Het is een rondreizend circuit! Wel met de nodige voorzichtigheid en argwaan benaderen, zie mijn ervaringen en die van anderen o.m. hier:

 
Iemand ervaring met deze dame?

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan