Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met Lien? Ziet er mij een amateurtje uit (heb het minder voor het bandwerk bij professionele dames).
 
Iemand ooit al bij Sara langsgeweest? Adverteert toch ook al een tijdje denk ik maar zelf (nog) niet de stap gezet

 
Ik heb ook eens met Irina afgesproken e het was echt top. Een echte gfe.. Mocht ze terug komen zal ik er zeker bij gaan.

Deze week eens een afspraak met een jonge vrouw van 19 die ik heb kunnen overtuigen om tegen betaling eens te ..... Ze heeft dit nog nooit gedaan, dus ben zo benieuwd...
Laat gerust via PM weten hoe het was en of ze nog anderen klanten wil ;)
 
Eryka mijden. Komt geen enkele van haar afspraken na! ?
Hmm, ik zou zeggen afspreken!
Ik heb een zalige tijd gehad met haar, mijn nr 1, ik moet oppassen... ik kan verslaafd geraken. Neemt haar tijd, TZ!
Lekker lichaam en liefdevol!
Heb haar enkele weken nog gecontacteerd, ze smeekte bijna me om te komen. Als je de kans krijpt DOEN😍
 
Hmm, ik zou zeggen afspreken!
Ik heb een zalige tijd gehad met haar, mijn nr 1, ik moet oppassen... ik kan verslaafd geraken. Neemt haar tijd, TZ!
Lekker lichaam en liefdevol!
Heb haar enkele weken nog gecontacteerd, ze smeekte bijna me om te komen. Als je de kans krijpt DOEN😍
Hmmm @Migisto, lid geworden vandaag om 19u23, eerste recensie om 19u24 en om 19u26 was je alweer verdwenen van het forum...... Ik zou zeggen.... Oppassen!
 
Laatst bewerkt:
Hmmm @Migisto, lid geworden vandaag om 19u23, eerste recensie om 19u24 en om 19u26 was je alweer verdwenen van het forum...... Ik zou zeggen.... Oppassen!
Wil jij nu zeggen dat ik iemand erbij probeer te lappen? Ja ik ben nieuw. Ik heb al enkele keren hierop gesprekken gevolgd ivm dames regio oostende, omdat ik zoals iedereen anders ook graag zeker is. Het spijt me voor u als u mij verdacht vind, maar dan is het zo. Pas nadat ik iets hierop zette zag ik dat dit een gesprek was van in november. Dus ik had niet meteen een reactie verwacht... en vandaag zag ik dit van Eryka staan... en met mij is het wel doorgegaan, moet wel eerlijk zijn dat ze er eerst niet was. Toen ik terug thuis kwam videobeelden ze me. Met (wss gelogen) verhaal dat ze haar vriendin naar het ziekenhuis moest brengen. Dan toch maar toegehapt omdat ze echt wel knap is. En ik weet niet of ik hier foto van gesprek mag zetten? Dan wil ik gerust screenshot trekken van ons gesprek. Denk liever 2 keer na voor je een nieuwe lid meteen zo aanvalt...
 
Wil jij nu zeggen dat ik iemand erbij probeer te lappen? Ja ik ben nieuw. Ik heb al enkele keren hierop gesprekken gevolgd ivm dames regio oostende, omdat ik zoals iedereen anders ook graag zeker is. Het spijt me voor u als u mij verdacht vind, maar dan is het zo. Pas nadat ik iets hierop zette zag ik dat dit een gesprek was van in november. Dus ik had niet meteen een reactie verwacht... en vandaag zag ik dit van Eryka staan... en met mij is het wel doorgegaan, moet wel eerlijk zijn dat ze er eerst niet was. Toen ik terug thuis kwam videobeelden ze me. Met (wss gelogen) verhaal dat ze haar vriendin naar het ziekenhuis moest brengen. Dan toch maar toegehapt omdat ze echt wel knap is. En ik weet niet of ik hier foto van gesprek mag zetten? Dan wil ik gerust screenshot trekken van ons gesprek. Denk liever 2 keer na voor je een nieuwe lid meteen zo aanvalt...
En nu ik toch iets kan posten, ik keek hierop voor recensie over Alany, wie kent deze dame? Iemand er als eens bij geweest? Ik ben bang dat dit wel en "to good to be true " is.

 
En nu ik toch iets kan posten, ik keek hierop voor recensie over Alany, wie kent deze dame? Iemand er als eens bij geweest? Ik ben bang dat dit wel en "to good to be true " is.

al eens op de instagram gekeken?
Het watermerk op de foto`s is wel een weggever ;-)
 
Nou nou @Doefzak , ik meen me wel te herinneren dat die op hookers wel vrij positieve recensies kreeg hoor.

al eens op de instagram gekeken?
Het watermerk op de foto`s is wel een weggever ;-)
Ja hoor volg haar al een jaartje. Wat een vrouw. Maar heb een recensie gelezen over haar dat ze niet zozeer betrouwbaar is..😕 ik wil dit zeker weten. Dat het niet tegenvalt. Verlang er al zo lang om met haar af te spreken...
 
Hyatt
En was ze de moeite
is mooie meid,maar op een afspraak kan je niet oordelen vind ik.
Ze was beetje gereserveerd en afwachtend, toch lekkere seks maar geen tongzoenen
Heb hier wel gelezen dat ze haar afspraken niet altijd nakwam. Ze wou enkel afspreken in onyx in Gent
Door werken aan dampoort niet zo makkelijk bereikbaar
 
Hyatt

is mooie meid,maar op een afspraak kan je niet oordelen vind ik.
Ze was beetje gereserveerd en afwachtend, toch lekkere seks maar geen tongzoenen
Heb hier wel gelezen dat ze haar afspraken niet altijd nakwam. Ze wou enkel afspreken in onyx in Gent
Door werken aan dampoort niet zo makkelijk bereikbaar
Postings op Provla waren niet zo lovend, herinner ik me.
 
Iemand ervaring met Tamires. 24 jarige Braziliaanse die privé ontvangt in Brugge (advertentie op Redlights). Voortgaande op de foto's ziet ze er alvast zeer goed uit. Zijn die foto's evenwel recent en geloofwaardig ? Vraagt 100 euro 1/2u (pijpen, neuken, beffen,) en 150 euro voor 1u.
 
Hyatt

is mooie meid,maar op een afspraak kan je niet oordelen vind ik.
Ze was beetje gereserveerd en afwachtend, toch lekkere seks maar geen tongzoenen
Heb hier wel gelezen dat ze haar afspraken niet altijd nakwam. Ze wou enkel afspreken in onyx in Gent
Door werken aan dampoort niet zo makkelijk bereikbaar
Bedankt.
 
Hyatt

is mooie meid,maar op een afspraak kan je niet oordelen vind ik.
Ze was beetje gereserveerd en afwachtend, toch lekkere seks maar geen tongzoenen
Heb hier wel gelezen dat ze haar afspraken niet altijd nakwam. Ze wou enkel afspreken in onyx in Gent
Door werken aan dampoort niet zo makkelijk bereikbaar
Is er een groot verschil in haar fotos en in realiteit? Zal wel een stuk verschillend want ze zijn allemaal wel met een filter die fotos denk ik?
 
Nou nou @Doefzak , ik meen me wel te herinneren dat die op hookers wel vrij positieve recensies kreeg hoor. Ze bestaat wel degelijk.
Beweer ik ergens het tegendeel?
Ik verwijs gewoon naar haar instagram, en geef mee dat het watermerk op haar foto`s wel een weggever is. Om die instagram te vinden bijvoorbeeld ;)
 
Ik heb interesse in volgende dame, Maya uit Wetteren.


Heb haar gebeld, was vriendelijk aan de tel en spreekt Nederlands.
Foto's van de dame zijn zeer goed.
Maar ik vind niet direct hier een resencie van Maya...
Dus wie geeft me meer info over Maya zodat een verplaatsing richting Wetteren interessant kan zijn of niet.
 
Ik heb interesse in volgende dame, Maya uit Wetteren.


Heb haar gebeld, was vriendelijk aan de tel en spreekt Nederlands.
Foto's van de dame zijn zeer goed.
Maar ik vind niet direct hier een resencie van Maya...
Dus wie geeft me meer info over Maya zodat een verplaatsing richting Wetteren interessant kan zijn of niet.
Laat me weten hoe het was ben benieuwd?
 
Laatst bewerkt:
Hallo medewandelaars ,
Ik probeer deze al een tijdje te bezoeken :
Iemand die mij hier wat meer info over kan geven of kan zeggen als ze uberhaubt ng ontvangt? Al meermaals proberen te bereiken maar krijg ze niet te pakken .....
Voor de liefhebbers ben al paar keer bij Sharon Harelbeke geweest , deze is echt een toppertje .
Als er ng tips zijn voor een mooie amateur Milf die goed is (vooral kussen belangrijk) Let me know (Mag Privé ook )
;)
greets mede walkers
Niemand ? ziet er me nog thans leuke milf uit

Mvg

Mike m
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan