Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Manilla/Charm. Een Filipijntje kom je ook niet elke dag tegen in dit wereldje, iemand die ze kent? Antwoord dat prijs onderhandelbaar is via Whatsapp...
 
Hier al iemand ervaring met,ziet er mij een lekker stuk uit

Zie hier:
 
Zie hier:
Oke bedankt had de recensie niet gezien
 
ontvangt die op dezelfde plaats waar Evelyn en Lailah ontvangen?
Van Evelyn trouwens geen advertenties meer op redlights.

Evelyn is naar Brazilië voor een kleine "medische " ingreep en faliliebezoek
Ze komt rond de 10 januari terug
 
Evelyn is naar Brazilië voor een kleine "medische " ingreep en faliliebezoek
Ze komt rond de 10 januari terug
juist, ze had dit eens vermeld. Ben benieuwd of alles goed verlopen is. Zal eens een bericht sturen. Kans is klein natuurlijk dat ze haar werk -GSM zal lezen maar kan maar proberen.
 
Recent liet ik me dan toch eens vangen aan een RL advertentie van een Aziatische dame met wel heel erg mooie foto's.
Momenteel weet ik dus heus al beter : idd steeds mooie plaatjes, maar eerlijke advertenties van Aziatische dames op RL zijn super super zeldzaam ! Denk verder niet dat het getal in hun advertenties hun huisnummer is ... (lol).

Advertenties zoals vb. :
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-and-horny-4.html
 
Laatst bewerkt:
Iemand een aanrader rond Kortrijk/Harelbeke? Moet in die buurt zijn vrijdag. Sharon te Harelbeke of Elle te Menen maar die zijn niet altijd beschikbaar...
 
iemand ervaring met deze studente?

 
of ervaring met deze?

 
Iemand een aanrader rond Kortrijk/Harelbeke? Moet in die buurt zijn vrijdag. Sharon te Harelbeke of Elle te Menen maar die zijn niet altijd beschikbaar...
Elle is zeker een aanrader. Pijpt zeer lekker ,geeft je GFE . Tongkussen met haar is zalig en is verschrikkelijk geil ding met een mooi behaard kutje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan