Algemeen Oost-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mooie latina, fotogeniek dat wel. Staan geen prijsjes vermeld dus vermoed dat dat niet haar grootste troef is om zich extra aantrekkelijk te maken. En of haar nederlands zo goed is dat dit als nr 1 staat..mmm... zal haar spaans zijn.... we geven het toch een kans... ben benieuwd naar de eerste review 😀
Staat hier ergens al beschreven niet zo een goede review als ik me goed herinner.
 

nu in assenede
Hier dan nog mensen met ervaringen?

Of deze?
Klea
Layla

Staat hier ergens al beschreven niet zo een goede review als ik me goed herinner.

Heeft inderdaad al lang dezelfde naam en foto's. Werkt volgens mij al enkele jaren in Belgie. Is wel het meisje op de foto, kan mij ook alleen niet goed herinneren of de service even goed was.
 
Laatst bewerkt:
Privada is een oplichterssite ( zelfde als stoutt.nl)
Dus alles is fake erop en bedoeld om voorschotten te vragen en dan met je geld weg te lopen

Vraag mij af of er hier geen lijst is die bestaat en kan aangevuld worden met alle nep en oplichtersites?
Zo staan deze allemaal gebundeld. Even gezocht maar niet direct gevonden...🤔
 
Lol, PMC, maar je mag wel in haar mond komen en ze wil slikken ;-)
Beloofd veel .. not ..
leve girlsreview ! er zijn toch best wat dvps die niet nakomen wat ze zeggen of je gewoon op de allerlaatste minuut afbellen.Maar goed 't blijft met de mooiste hobby als je wat toppertjes kan vinden en blijven betalen natuurlijk
 
heeft iemand al ervaring met chloe? Ontvangt nu in Gent maar weet dat ze jaren in het Brusselse werkt al. Vreemd genoeg geen recensie over.

Laat ons eerlijk zijn geen reviews is soms ook wel een goed teken want dan wil iedereen ze voor zichzelf houden. Tenminste zo redeneer ik dan. Ik schrijf ook gewoon te weinig reviews eigenlijk.
Vragen jullie dat aan de dame van plezier of het ok is om een review te schrijven ? Ik bedoel naast het waarschuwen voor barslechte dvps en oplichtsters natuurlijk.
 
Laat ons eerlijk zijn geen reviews is soms ook wel een goed teken want dan wil iedereen ze voor zichzelf houden. Tenminste zo redeneer ik dan. Ik schrijf ook gewoon te weinig reviews eigenlijk.
Vragen jullie dat aan de dame van plezier of het ok is om een review te schrijven ? Ik bedoel naast het waarschuwen voor barslechte dvps en oplichtsters natuurlijk.

Goh, snap deze redenering tot een bepaald punt. Maar denk toch eerder het tegenovergestelde. Zeker niet dat ik alles review maar als er een dame is in de buurt of in België en die geeft goede service, knap, dan denk ik van ja hoe meer mensen dat weten, hoe meer de dame verdient en de kans groter is dat ze hier blijft. Win win lijkt me. Liever een paar vaste dames dan elke keer afwachten wat voor service je krijgt,
 
Iemand?

Volgens mij kreeg ze goeie reviews op hookers maar dat ben ik niet 100% zeker . Ik heb er ooit eens mee gebeld toen ze nog in de streek werkte maar heb dan last minute moeten afbellen omdat mijn pa in de kliniek beland was.
 
Merci voor de input! Ze triggered me wel … misschien toch eens de stap wagen
Heeft wel stevige borsten die gepimpt zijn, als je vergelijkt met de eerdere foto's bekijkt.
Ben benieuwd hoe die aanvoelen en of ze een fantastisch genotservaring geven.
Maar goed of ze een fijne persoonlijkheid heeft kan je niet lezen op de foto's. Ben benieuwd of dat goed zit. Een gfe en vlotte aangename babbel maken veel goed, voor mij dan persoonlijk. Ben benieuwd! Ga met die banaan 😛🤣😉
 
Heeft wel stevige borsten die gepimpt zijn, als je vergelijkt met de eerdere foto's bekijkt.
Ben benieuwd hoe die aanvoelen en of ze een fantastisch genotservaring geven.
Maar goed of ze een fijne persoonlijkheid heeft kan je niet lezen op de foto's. Ben benieuwd of dat goed zit. Een gfe en vlotte aangename babbel maken veel goed, voor mij dan persoonlijk. Ben benieuwd! Ga met die banaan 😛🤣😉
Blijkbaar toch een draadje over haar…

 
Blijkbaar al eerder bevraagd maar geen reactie hierop.

Lijkt mij toch onmogelijk dat zij geen bezoekers krijgt 🤔
 
Blijkbaar al eerder bevraagd maar geen reactie hierop.

Lijkt mij toch onmogelijk dat zij geen bezoekers krijgt 🤔
Als je de foto googled, kom je op een croatische site terecht, ook op kinky.nl vind je deze dame .. fake of rondreizend circus ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan