Algemeen Oost Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraagje voor forumleden hier: lang lang geleden ben ik beginnen wandelen en mijn eerste dvp was een dame die toen voornamelijk in Wondelgem adverteerde (was een Belgische). Ze had verschillende namen maar diegene die ik herinner is Antonella. Grrot van gestalte en curvy body met grote borsten. Ze ontving boven een kapperszaak (if you know you know ;) ). Heeft ook een tijdje in Roeselare ontvangen.

Weet er iemand wat er met haar gebeurt is? Is ze gewoon uit het beroep gestapt of iets anders? Ik vraag het omdat ik wat nostalgisch aan het worden ben eerlijk gezegd.

Jan
Lees nu pas dit bericht 🫣😂
Ik denk dat je deze bedoelt?

Ben daar ook al een paar keer geweest, was telkens wel heel goed. Knappe bbw met echt alles op en aan 👍

Lees nu pas dit bericht 🫣😂
Ik denk dat je deze bedoelt?

Ben daar ook al een paar keer geweest, was telkens wel heel goed. Knappe bbw met echt alles op en aan 👍
Nee dit is zeker niet de dame die ik bedoel. Ik ben geen liefhebber van bbw trouwens. Ik denk dat ze gewoon gestopt is, al zolang niets meer gezien van haar.

Jan

Ze noemde zichzelf vroeger sasha. Ik herken haar nummer. Ik had er een ok klik mee, maar ook veel negatieve reacties. Ondertussen bijna 2 jaar geleden. https://www.girlsreview.nl/threads/sasha-antwerpen-brugge.31480/

EDIT: was nieuwsgierig om haar terug te zien. Helaas gebruikt nu een ander meisje het nummer. Ben weer vetrokken. Lijkt niet op de foto's, wel jong maar niet mijn ding.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan