Goh, zelden geweest, ga nooit overdag.
Mijn mening daarover is dat de verdienste per dag voor de dames toch laag is t.o.v. zij die zelfstandig werken op een appartement b.v..
Bij gevolg geloof ik niet in die heel goeie service. Ze kunnen wel mooi zijn fysiek natuurlijk.
Heb in het verleden véél recensies gelezen die toch matig zijn hoor en voor matig kom ik niet de deur uit.
En die uitleg van ja, ze zijn het huis verplicht goed te presteren, vergeet dienen uitleg maar.
Kan genoeg huizen opnoemen waar het peil heel laag is maar ga het zo laten, toch 1: Kiya in Gentbrugge, maar zijn er nog veel hoor.
Merci Experti, das allemaal zeer goed om weten ! Inderdaad zo ne vetten zal dat uiteindelijk op het eind van den dag niet echt zijn in een privé huis als je bekijkt wat de dames ervoor moeten doen... want - welke vorm van prostitutie ook - das toch uiteindelijk een zeer harde stiel.
In Gent heb ik eens een visje gesmeten naar een raamdame waar ik een vrij goede 'band' mee heb. ivm hoeveel klanten ze zo gemiddeld ontvangt per dag. Ik zei "8 tot 10 ?". Zij zei dat 10 veel was en dus eerder uitzonderlijk is maar meestal rond de 8. En dat lijken mij dan nog veruit de succesvolsten te zijn... Als je weet dat ze momenteel 120euro / dag huurgeld moeten betalen dan kom je aan 8 klanten x 50 euro -120 = 280 euro / dag. Als ik dan rondloop en zie dat sommige dames echt heel weinig werk hebben, 't ja...Het is dus niet zo dat - zelfs als je een succesvolle dame bent dat je dan binnen bent na 5 jaar...
Prostitutie: een zeer harde stiel waar ze inderdaad uiteindelijk zelf voor kiezen... Ik ga altijd met heel veel respect bij een dame en das ook het eerste wat ik altijd zeg: 'I respect you' en dat toon ik ook in mijn gedrag... Ik was op de kamer ook nog altijd eens mijn 'geweer' vooraleer aan het groot werk te beginnen (hygiëne, das ook respect tonen voor die dame want heel erg aangenaam zal het wel niet zijn als een raamdame een naar zweet stinkende man over de vloer krijgt...)
Sommige dames appreciëren echt wel als je o.a. zeer hygiënisch bent. Op dat vlak vind ik het ook belangrijk dat je goed gedouched zijt (jawel met alles erop en eraan). Wij willen dit ook bij hen zodus...
Naar zweet stinkende en bezopen mannen die staan ook aan de deur hé. Oke, sommigen zullen dan de deur niet opendoen en anderen - die het geld extreem hard nodig - hebben misschien wel. Uiteraard moeten we ons niet moeien met hun inkomsten etc... maar het minste dat we toch moeten doen is respect tonen. Als de dame in kwestie dan zelf respectloos omgaat met de klant (dat bestaat uiteraard ook) dan is dat één keer en daarna nooit meer (maar geen spel en miserie).
Ja Experti, de laatste jaren ben ik een beetje zoekende:
. voorheen altijd raamprostitutie (slechts10% van de dames waren echte voltreffers) (Gent, Antwerpen)
. ik ben ook een paar keer naar een parenclub geweest (das echt niet iets voor alleenstaande mannen, best dat er boven nog meestal een dame zat speciaal om die alleenstaande mannen te bevredigen, maar de laatste tijd was ook dat weggevallen, dus voor mij is dit niet meer interessant).
. Ik heb mij dan toch ook een paar keer gewaagd in een swingerclub, daar kom je heel zeker aan je trekken maar daar is de kans heel groot dat je met minder mooie en oudere tot zeer oude dames te maken krijgt... maar ze gaan toch door tot het bitter einde hoor, ge zou ervan verschieten (en schieten)
Je mag dan wel veel wat je bij raamprostitutie meestal niet of meestal niet mag (tongkussen, pijpen zonder, vingeren, klaarkomen op lichaam, bij sommigen op gezicht of in mond, en zelfs doorslikken etc... Je bent er wel 4 uur voor een schappelijke prijs (bv: 100 euro met 2 -3 dames en dikwijls maximum een tiental mannen).
. Een een paar maand geleden voor de eerste en tot nu toe enige keer bij een privé dame geweest (150euro/1h).
. Nu wil ik nog eens de ervaring van een privé club meemaken
. O ja ooit eens in die Ying Yang Club in Duitsland geweest. Dat was fantastisch. Daar lopen er daar toch minstens 50 rond je te fladderen en het zijn bijna alle maal fotomodellen. Ongelofelijk: 50 euro inkom en verder onbeperkt eten en drinken gratis en da van 's middags tot 's nachts. Als je wou neuken was het 50 euro (das wel al een jaar of zes geleden en das meer iets om met een paar mannen samen naar toe te gaan). Dat was daar echt niet normaal daar !!!
. Bon wat ik je nog kan meegeven is dat bovenstaande pleziertjes mij al veel centjes gekost hebben. Maar mijn stelling is: gebruik geld dat je niet nodig hebt zodat je niet in de financiële miserie komt... (Zo'n beetje als op de beurs hé) Anderzijds: geld heeft maar waarde als je het uitgeeft natuurlijk... en ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik niet hoef te sterven met veel geld op mijn rekening...