Algemeen Oost Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Lola of Jasmine, ze zien er wel niet slecht uit.
Lola is Nicole, die vroeger samen met Lolita in Oostende ontving. Is die andere dan Lia (want was ook n blonde)? Indien dit Lia is, zou ik die mijden (vorig jaar s mee willen afspreken maar ter plaatse mijn kar gekeerd).
Nicole ken ik niet.

Iemand ervaring met Helena uit Knokke: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/knokke-helena.html ?

Vorig jaar dook ze ook reeds op om daarna enkele maanden te verdwijnen. Is nu terug blijkbaar.
Draait al enkele jaren mee, deed ook gewone dates, Nederlands spreken/begrijpen eerder beperkt,
Foto's niet meer representatief: de tijd heeft met niemand genade, billen en buik niet strak, en borsten hangen heel flink door.
Waarschijnlijk de zoveelste die op haar 'retour' is en het dan maar probeert als meesteres om in de markt te blijven...

Opletten voor deze dame!!!!
Kan heel goed praten en begint te klagen dat ze ziek is geweest en in geldnood zit.
Ze stelt voor om een paar duizend euro te krijgen om dan af te betalen in dates.
Eens ze je geld geeft begint het spel
Een volgende afspraak zal je nog wel krijgen maar daarna neemt ze haar telefoon niet meer op en word je geblokkeerd. Dus centen ben kwijt.
Ze zet wel alles op papier ( een contract voor persoonlijk lening) ook krijg je kopie van haar pas maar ze weet heel goed dat de meeste daar niets mee kunnen doen. Ze verhuist ook heel veel van Aarsele naar Tielt, pittem….
Dus heren blijf er weg want service trekt echt op niets. Stinkt uit haar bek en onderaan zit een dode vis.
Stond ook op mijn lijstje van bezoekjes maar deze word onmiddellijk geschrapt,hoe vals kan men zijn..

Nikole, (LOLA) is een topper ,
die andere is blijkbaar een nieuwtje 😏
Niet veel gevonden over Lola( Nikole) op het forum wel van Jasmine

Iemand hier al ervaring mee?
Reverse image search toont niet meteen iets verdacht, maar deze lijkt me te goed om waar te zijn...

Reverse image search toont niet meteen iets verdacht, maar deze lijkt me te goed om waar te zijn...

Genoeg gezicht op de foto's... een selfie via WhatsApp ter controle zou dus voor deze dame geen enkel probleem mogen zijn ...

ze is al langer actief op redlights, maar haar prijszetting?
als het te mooi is om waar te zijn, is t meestal ook zo :unsure:

ze is al langer actief op redlights, maar haar prijszetting?
als het te mooi is om waar te zijn, is t meestal ook zo :unsure:
Ze doet geen anaal dus is ze sowieso al niks voor mij.

En ze beschikt ook over een koppel té kleine tetten naar mijn goesting die dan nog eens op de koop toe wat af zijn gaan hangen..

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Sacha Fierce?

vorige week bij geweest, erg mooie stevige grote vrouw, heel erotisch vond ik maar niet echt gfe, toch beetje op routine maar erg vriendelijk en je kan goed met haar communiceren. vroeg mij snel om haar te likken, erg hygiënisch en lekker, PMC, jammer ("volgende keer zonder"...) al bij al goeie ervaring maar geen "wow". 100 voor 30'

Terug
Bovenaan Onderaan