Oostende

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intussen wel een paar jaartjes geleden dat ik in Oostende even dooheen de hoerenbuurt heb gestapt. Het was toen reeds een armzalig schouwspel, en wat ik nu vorige woensdag rond middernacht heb moeten aanzien was nog veel erger.
Aan het begin van de Oesterbankstraat waren de eerste twee ramen verlicht, met daarachter dames waar ik zo van wegliep. Vervolgens langs de donkere ramen linksaf via de Fregatstraat tot alweer linksaf in de Vooruitgangstraat. In het eerste raam een dame die wel even naar mij lachte, maar verder totaal geen sex uitstraalde. En dan het volgende raam even verder na de deur... ja, dat was wel een opvallende verschijning: volle ontblote borsten, maar ze zat er lomp en onsmaakvol bij, en vooral iets te zwaar gebouwd naar mijn maatstaven, zodat ik gewoon ben doorgestapt. Verder in de straat geen kat te zien, niet op straat, noch achter de ramen.
Alle hoop was nog niet vervlogen. Ik heb dan maar een tweede rondje gelopen om deze hoogst nutteloze verplaatsing proberen te verantwoorden, maar ik belandde vlug terug in mijn wagen, om te besluiten dat ik hier nooit meer kom. Trouwens, als ik al die nieuwbouw zie in de buurt, denk ik dat deze straatjes van plezier zeer binnenkort gelijk met de grond worden afgebroken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan