Oostenrijk, Ischgl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wintersport gebieden zijn niet aantrekkelijk voor onze hobby.
Alleen de wat meer welvarende mensen gaan op wintersport, dit drijft automatisch de prijs in de ski oorden.
 
Living room (alles was vorig jaar gesloten, ik weet dus niet wat er nog open gaat). Onder de Trofana heb je er twee, aan de burger king en ook nog een keet aan de kerk, waar schatzi dames kwamen.
 
Die 2 onder de Trofana, Club Nova en T6, waren vorig jaar al gesloten. De Insider bij de Burger King is er wel nog. Verder is er in Hotel Madlein de table dance Coyote Ugly (en disco Pacha). Misschien zijn de Schatzi dames die 's nachts ook in de Pacha go-go dansen wel tot meer te verleiden?
 
Die 2 onder de Trofana, Club Nova en T6, waren vorig jaar al gesloten. De Insider bij de Burger King is er wel nog. Verder is er in Hotel Madlein de table dance Coyote Ugly (en disco Pacha). Misschien zijn de Schatzi dames die 's nachts ook in de Pacha go-go dansen wel tot meer te verleiden?
Ik vermoed dat de clubs onder de trofana wel terug zullen open zijn? Die ruimte is er nog altijd. De coyote Ugly/pacha bedoelde ik… kon niet meer op de naam komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan