Algemeen Oostenrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Andiamo relaxte sfeer:
Gelukkig was het in Andiamo een stuk beter. De club is kleiner dan Wellcum en heeft ongeveer de helft van het aantal dames. De sfeer is meer relaxt. De wellness is prima en het eten is zeer goed. Wel iets minder keuze dan in Wellcum. Ik werd welkom geheten door Paula, maar omdat ze niet aan tongzoenen doet, heb ik ook weer afscheid genomen. De verhouding man vrouw was optimaal: 25-30 dames en ik. De dames waren optisch gemiddeld wel iets minder mooi dan in Wellcum. Ik kreeg daardoor veel aandacht. Eerst maar even wat lunchen. In het restaurants zag ik de bloedmooie Samira. Buiten heb ik haar opgewacht, maar ook met haar had ik geen geluk. Daarna wel: Hongaarse Annabel kwam naar mij toe. Sinds een week in de club. 25 jaar B cup en een mooi gezicht. Met haar een leuke kamer gehad. Zeer goed tongzoenen, lang pijpen waarbij ze tot kokhalzen toe probeerde te deepthroaten. Dus ze mocht van mij wel een tijdje doorgaan. Ondertussen mocht ik overal aanzitten. Alleen bij het neuken had ik pech, ze was te nauw. Daardoor de kamer tot een half uur beperkt. Maar ik moest het met haar tweelingzus proberen vond ze. Ervaren mannen kennen die verhalen, maar deze keer geloofde ik haar. Dezelfde vurige donkerbruine ogen. Helaas zijn hun foto's op de site van Andiamo weinig zeggend, anders had ik ze hier ook nog even ingeplakt. Annabel wilde eerst in de bar nog een massage van mij. En even later kwam haar tweelingzus Anja (ex Globe volgens eigen zeggen) ook een massage vragen. Na die massage vond ze dat we de kamer op moesten. En die was zo goed dat ik het Globe verhaal direct geloofde. Alle registers werden open getrokken, bij het pijpen werden mijn ballen meegenomen en zij was misschien nog wel iets beter dan haar zus. Iets minder aan het deepthroaten. Steeds wist ze mijn jongeheer op het randje te houden. In standje 69 kreeg ze een orgasme (echt? Maar anders heel goed geacteerd en haar kittelaar was ook helemaal dik en hard geworden). Gelukkig kon ik haar wel neuken. Heel voorzichtig en heel langzaam begonnen. Ze had er in het begin ook wat moeite mee. Ik was van plan dat lang vol te houden en dat lukte ook. Vlak voordat ik kwam kreeg ze nog een orgasme. Vraag me niet of het echt was, maar haar kutje kneep wel heel heftig samen. En na even uit te hijgen was het uur ook om.

Ik zat aan de bar te praten met een Sloveense man en die werd verleid door Braziliaanse Gabriela.
IMG_1735.png
Een knappe dame met een mooi licht caramel kleurtje, een prachtig sportief figuur en C cup. Damn die dame was hot! Helaas ging die man op haar avances in en ze verdween uit beeld. Nou ja, ik had toch nog wat tijd nodig om te herstellen van die topkamer met Anja. Iza had gezien dat ik de beide Hongaarse dames masseerde en kwam zich melden voor een massage in de kino. Daarna heb ik lekker van de wellness gebruik gemaakt en ook nog in de tuin gezeten. Na het opfrissen met een paar dames gesproken, maar die vonden dat ik geen tongzoenen mocht verwachten in een saunaclub. Roemeense Sandra dacht er gelukkig anders over. Deze dame spreekt vrijwel perfect Duits. Veel taalgevoel en ook in Zwitserland gewerkt. Ik stond op het punt naar haar toe te gaan toen Braziliaanse Gabriela ineens weer tevoorschijn kwam. Ik heb geen moment getwijfeld en ben met haar naar de kamer gegaan. Man man wat een latin passie! Staand bij het bed begon ze volop te tongzoenen. Zodanig goed dat mijn jongeheer direct overeind kwam. Op het bed meteen een vinger en later twee naar binnen geschoven (zij pakte mijn pols vast). En daarna hield het niet op. Afwisselend in haar vagina en met haar klit gespeeld, pijpen, zeer goed tongzoenen. En bij het neuken helemaal wow. Ze kwam eerst op me zitten en wat zij allemaal deed met heupbewegingen en knijpen heb ik nog nooit meegemaakt. Een 10+. En ook zij was van plan het lang vol te houden, dus nog wat standjes doorgenomen en daarna heb ik haar weer bovenop plaats laten nemen en reed ze me klaar. Deze kamer ga ik niet snel vergeten, net zoals de kamer met Anja. Alledrie de dames rekenden €100/30, wat hier dus het standaardtarief lijkt voor TZ, PZC, NMC en beffen.

Na het douchen en het afrekenen ben ik van het diner gebruik gaan maken. En dat was ook weer erg lekker. Met een prachtig toetje (zoet bladerdeeg met crème en een stukje aardbei en mint blaadje) geëindigd. Toen ik uit het restaurant kwam stond Gabriela een samba show te geven! Ik heb afscheid genomen van de dames en ik ben verder gereisd. Voorlopig even het einde van mijn Oostenrijkse P6 avonturen. Maar over een paar weken op de terugreis heb ik Golden Time in Linz nog op de planning staan.

Laatst bewerkt:
Gelukkig is het nu in Andiamo een stuk beter. 2 dames met top service (misschien geluk, want beide zijn nieuw) en dus werd alles subtieler aangepakt en dan ben je zo een uur op de kamer. En de derde kamer was zo mogelijk nog beter met Braziliaanse Gabriela. Man man wat een latin passie! Staand bij het bed kussen. Op het bed meteen een vinger en later twee naar binnen geschoven (zij pakte mijn pols vast). Maar hier ook veel Roemeense dames die niet tongzoenen. Roemeense Sandra was ook nog een kandidaat.

Gemiddeld wel iets minder mooi dan Wellcum. Wellcum is erg gericht op Italianen die snel een hele knappe dame willen neuken. Dames zijn helemaal ingesteld op halve uurtjes.
Dag W5,

Wat een verhalen... altijd boeiend en interessant om lezen.
Gelukkig was het beter in Andiamo voor jou.

Grtz

Wow die Gabriela was ook wel wat voor mij geweest zo te zien en te lezen. :love:
En als ik de foto's zie ook geen verkeerde club qua smaak we zitten hier natuurlijk ook niet slecht, maar ziet er daar ook top uit Andiamo!

Inmiddels heb ik het korte bericht ook vervangen door een uitgebreid verslag. Leuk om te horen dat het gewaardeerd wordt. En misschien kunnen anderen hier er tzt ook nog hun voordeel mee doen.
Das inderdaad de bedoeling he.

Braziliaanse Gabriela, ja ik zie het zo voor mij... ik kan me inderdaad voorstellen dat je je goed geamuseerd hebt..Kwou dat ik in je plaats was.

Grtz.

hoe is het straat gebeuren in Oostenrijk?
Tippelzones ben ik nooit tegengekomen in Oostenrijk, voor als je dat bedoeld! Naast clubs zitten er in de meeste grote steden wel veel Laufhausen, lijkt op raambuurten in Nederland en België alleen met verschil dat je de service krijgt vergelijkbaar met de betere privéhuizen. Prijzen beginnen in die Laufhausen meestal met 70 euro per half uur meestal inclusief tz, pzc, beffen en nmc

Golden Time Linz
Wat een prachtige dag in een prachtige saunaclub! Donderdag 12 juni was een dag in de Oostenrijkse Alpen met 25 graden en volle bak zon. Nou, dan weten jullie het wel.

De club (ik was er 1 keer eerder 4 jaar geleden) is nog steeds de mooiste club waar ik ooit ben geweest. De wellness is er zeer uitgebreid met 4 verschillende sauna's, jacuzzi, stoombad/hamam, rustruimte en een mooi zwembad in een prachtige tuin. Er is een nieuwe "kamer" in een soort tent achter de sauna's. Als je daar wilt seksen wordt er discreet een touw voor gehangen, zodat mensen niet om de sauna's heen kunnen lopen en je niet kunnen zien. In de tuin staan nu 5 grote tweepersoons hemelbedden met heerlijk dikke matrassen. Je kunt er in zonnen (ligbedden staan er ook genoeg), maar je kunt er ook met een dame aan de gang en de gordijntjes dichtschuiven (of open laten). In de kino zijn 4 grote bedden waar je ook aan de gang kunt. De club is in optimale staat van onderhoud. Het versleten bankje in de lockerruimte dat ik 4 jaar geleden zag is vervangen. De club is nog steeds FKK, maar veel dames hebben wel iets aan. Voorschrift is dat in ieder geval de borsten en het kutje zichtbaar moet zijn. In de hele club zijn geen mobieltjes toegestaan en daar wordt streng op toegezien.
De dames liggen nog steeds gedrapeerd op bedden vóór de bar en ook in en op de diverse andere zitjes en banken. De entree is €90 en die kun je pinnen of met cash betalen.

Het buffet is zeer uitgebreid en goed en wordt steeds aangevuld. Vanuit de bar hebben meerdere grote glazen deuren goed uitzicht op de tuin. De kamers zijn boven en allemaal zeer ruim en voorzien van douche. Alles is spic en span schoon en alles werkt. Naast de bar is er een aparte rookruimte.

Dan de line-up. 2 stunners: Vanessa en Steffie. Allebei slank, a-cup en voorzien van sexy secretaresse bril. Dan een stuk of 10 zeer mooie dames (waarvan 2 nieuw waren), een stuk of 8 Milfs, een stuk of 10 "gewone" dames en 1 latina. Eén van die nieuwe dames had rood haar, zeer lichte huid en prachtige lichtblauwe ogen. De leeftijden waren voor de meeste dames (behalve die Milfs) tussen de 25 en 30. Ik heb ze niet allemaal gesproken, maar de meesten waren Roemeens en 1 Hongaarse getroffen. Ik weet niet waar de Latina vandaan kwam. Er waren geen forsere dames.

Er was ook weer een stel, maar daarvan heb ik geen openbare actie gezien zoals de vorige keer.

Ik werd opgevangen door Nicole. Een knappe 30 jarige dame met een normaal postuur en cup D. Omdat ik net 5 uur had gereden nam ik eerst een dubbele espresso en wilde ik eerst wat eten. Even wat mannen spreken en die zeiden niets slechts over haar gehoord te hebben, dus ik besloot op haar avances in te gaan. Haar tongzoenen was helaas matig, maar haar pijpen en neuken was dan weer uitstekend, ik mocht overal aanzitten en ze maakte het zoveel mogelijk naar mijn zin, dus het werd toch een redelijke kamer. De normale prijs is hier €70/30 minuten. Maar ook hier is tongzoenen inmiddels een meerprijs (net als in Wellcum en Andiamo) dus €100 afgerekend. De laatste 5 minuten had ik haar nog kort gemasseerd en Nicole vroeg mij dat na de kamer voort te zetten in de bar. Terwijl ik haar masseerde kwam Sara naar mij toe: Ik wil dat ook! Een knappe dame met flinke tattoos op haar rug. Dus afgesproken dat zij na Nicole ook een massage zou krijgen. Ook nog gesproken met knappe Annabel (recent getuned met een nieuwe siliconen cup C) en dat bleek een nichtje te zijn van Sabrina, waarmee ik 4 jaar geleden bij mijn vorige bezoek zo'n goede kamer had gehad.
Daarna wat genoten van de wellness en aan de praat geraakt met een man die mij Ingrid (28) aanraadde vanwege haar goede pijpen. Dat was 1 van de knappe dames die in een groepje van 4 optrokken. 1 van die dames was stunner Steffie (28). De andere 2 waren Andra (ook zeer knap, bijna stunner) en Diana (gewoon knap). Alle 4 slank, niet heel klein en A/B cups. Met Ingrid in gesprek gegaan: tongzoenen en grote jongeheer geen probleem. Zou je vriendin met die bril mee willen? Die kwam even later uit de douche en wilde ook wel mee. Dat werd dus een goed trio. Steffie's tongzoenen waren matig. Maar haar neuken was weer zeer goed en Ingrid bleek inderdaad goed te kunnen pijpen en tongzoenen. Na 5 minuten wist ik al dat ik wat langer wilde genieten en speelde mijn troefkaart uit: "Jullie mogen kiezen: een half uur voor €100 of een uur voor €150". Tot mijn verbazing kozen ze voor een half uur. Eén uur was €200 per dame. Dat was me wat te gortig, dus maar even het gas erop en mijn condoom volgespoten terwijl ik Steffie neukte en Ingrid volle bak tongzoende. Maar nu wilde allebei de dames na de kamer nog een uitgebreide massage en hun vriendinnen ook. Dus in de kino, en buiten op zo'n hemelbed heb ik nog 4 knappe dames gemasseerd.
Na het avondeten mocht ik nog een keuze maken. Andra en Diana probeerden mij natuurlijk over te halen. Annabel en Sara waren ook kandidaten, of zou ik toch voor die nieuwe roodharige met fraaie natuurlijk B-cup, prachtige intrigerende ogen en zeer blanke huid gaan? Mona en haar vriendin (naam vergeten) kwamen nog langs, maar bij zoveel mooiere kandidaten had ik ze verteld dat het vandaag niet met hun zou gebeuren. Of zou ik toch naar die andere stunner met bril Vanessa gaan? Een gesprekje met haar aangeknoopt en ook hier geen problemen met tongzoenen of grosse Schwanz. Ze had al gezien in de omgang van mij met die 4 vriendinnen dat ik een goede man moest zijn vertelde ze. Dit was een schot in de roos! Waar stunners regelmatig matige service leveren bleek zij zeer goed te kunnen tongzoenen, pijpen en neuken. Helaas was een uur bij haar ook €200, maar dat gaf ik graag aan haar uit. Dus we konden de kamer lekker rustig opbouwen, zoals ik het graag heb. Ik kon volop genieten van haar prachtige lijf. Zij wist mijn orgasme het volle uur te laten duren door steeds ontijde gas terug te nemen. En uiteindelijk heb ik mijn condoom volgeschoten met uitzicht op haar prachtige gezicht en spelend met haar mooie borsten. Het was een absolute topdag, weer, dames, club… Het kon niet veel beter!

Terug
Bovenaan Onderaan